Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger ud af min store samling af Erik Kold dåser, da det vidst har taget lidt overhånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ELSKER dem, vi havde de gule og en lille brun til vores tænder i mit barndomshjem Men kæresten har allerede nedlagt veto
minder mig om min barndom hod mine bedsteforældre
Kirle skriver: ELSKER dem, vi havde de gule og en lille brun til vores tænder i mit barndomshjem Men kæresten har allerede nedlagt veto
Ja, jeg elsker dem også! HELDIGVIS har jeg en mand som er lige så retro-fikseret som jeg er, og som elsker at tage på loppemarkeder
Herhjemme er vores hjem fyldt op af Lotus-gryder, skåle, tallerkener, kander etc. Erik Kold dåser, kuglelamper (magnetlamper) og Søholm Reliefer Det ligner sgu snart et museum, haha!
BlyViol skriver: minder mig om min barndom hod mine bedsteforældre
Ja, det samme her, tror det er derfor jeg har sådan en mani' med dem
Mia Maia skriver: Hej...De er så fine. Hvad skal du have for dem? Altså ikke dem allesammen, men tænker på de runde gule og den lille runde i hvid?
Hej...De er så fine. Hvad skal du have for dem? Altså ikke dem allesammen, men tænker på de runde gule og den lille runde i hvid?
Altså den gule kaffedåse, den lille gule runde og den lille hvide runde med blomster? Dem kan du få for 150 inkl porto
Mia Maia skriver: Eller måske alle de gule og hvide, plus de 2 orange med blomster?
Eller måske alle de gule og hvide, plus de 2 orange med blomster?
hvis du også mener Thedåsen den med brun skrift og hvidt låg? Så er det 10 dåser, hmm.. de koster nok 75 at sende da de er store, så vi kan sige 450 inkl porto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128