Retro dåser - erik kold sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. august 2010

L.J.L

Susan1978 skriver:

Ville rigtig gerne købe en kaffedåse og 2 thedåser..  :-)

Hej igen.

Det er de røde thedåser som du kan se på det øverste billede ude til højre. Så de bliver ens, håber ikke det gør noget?

Skriver lige til dig i weekenden, når jeg har fået kaffedåsen hjem, så kan vi lige finde ud af noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

misslea

linselouise skriver:

Sælger ud af min store samling af Erik Kold dåser, da det vidst har taget lidt overhånd

hejsa....

Iihhh de er SÅÅÅ fine...

Kunne godt tænke mig 2-3 stykker i rød med blomster i forskellige størrelser!!! Har du nogle af dem tilbage???

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

3. august 2010

<3

linselouise skriver:

Ja, jeg elsker dem også! HELDIGVIS har jeg en mand som er lige så retro-fikseret som jeg er, og som elsker at tage på loppemarkeder

Herhjemme er vores hjem fyldt op af Lotus-gryder, skåle, tallerkener, kander etc. Erik Kold dåser, kuglelamper (magnetlamper) og Søholm Reliefer Det ligner sgu snart et museum, haha!

Jo vi tager da også på loppemarked men kæresten er mere kritisk overfor de ting end jeg er. JEg har en tendens til at "blive grebet af stemningen" og købe vildt ind Så er det meget godt at have en stopklods

Anmeld

3. august 2010

L.J.L

misslea skriver:

hejsa....

Iihhh de er SÅÅÅ fine...

Kunne godt tænke mig 2-3 stykker i rød med blomster i forskellige størrelser!!! Har du nogle af dem tilbage???

Mange hilsner fra Lea

Hej Lea.

Ja jeg har alle de røde tilbage som du kan se på billederne + en flot rød spaghettidåse med blomster

Anmeld

3. august 2010

misslea

linselouise skriver:

Hej Lea.

Ja jeg har alle de røde tilbage som du kan se på billederne + en flot rød spaghettidåse med blomster

okay super.... Jamen kan du så ikke vælge tre ud af de alm. med blomster??? De må gerne være i 3 eller 2 forskellige størrelser!! Og hvad skal du have for dem???

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

3. august 2010

L.J.L

misslea skriver:

okay super.... Jamen kan du så ikke vælge tre ud af de alm. med blomster??? De må gerne være i 3 eller 2 forskellige størrelser!! Og hvad skal du have for dem???

Mange hilsner fra Lea

Det kan jeg godt, skal den ene være spaghettidåsen?

Du kan få de 3 for 160,- inkl. porto

Anmeld

3. august 2010

misslea

linselouise skriver:

Det kan jeg godt, skal den ene være spaghettidåsen?

Du kan få de 3 for 160,- inkl. porto

nej - helst ikke en spaghetti dåse  Bare 3 alm. dåser... - det e rogså okay, hvis den ene er en af de små....

Anmeld

3. august 2010

L.J.L

misslea skriver:

nej - helst ikke en spaghetti dåse  Bare 3 alm. dåser... - det e rogså okay, hvis den ene er en af de små....

du kan sagtens få tre ens str. af de største røde med blomster hvis du vil det? ellers har jeg de her tre i forskellig str.

Anmeld

3. august 2010

misslea

linselouise skriver:

du kan sagtens få tre ens str. af de største røde med blomster hvis du vil det? ellers har jeg de her tre i forskellig str.

perfekt med de 3 str. dér

Kan du sende mig en mail herinde?? Så kan du lige få min adr, og jeg kan lige få dine bank oplysninger...

Anmeld

11. august 2010

L.J.L

Susan1978 skriver:

Ville rigtig gerne købe en kaffedåse og 2 thedåser..  :-)

Hej Susan

Jeg har faktisk fået 2 kaffedåser hjem i weekenden, du kan se billedet. og så har jeg 2 af de røde the-dåser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.