Retro dåser - erik kold sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. oktober 2010

Pia.

linselouise skriver:

jeg kan godt holde dem, hvis du ved at du gerne vil købe dem

Det helt i orden at du vender tilbage når du har snakket med din mand. Hvis de skal sendes vil det nok koste pakkeporto (75,-) da de fylder en del.

Nej ingen af dem du vil have er solgt

Jamen så er de solgt nu ... jeg vender tilbage om du skal sende dem eller om de bliver hentet... hvad tid på dagen er du hjemme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Pia.

Pia. skriver:

Jamen så er de solgt nu ... jeg vender tilbage om du skal sende dem eller om de bliver hentet... hvad tid på dagen er du hjemme ?

mig igen - og vi er enige om det er 18 dåser i det hele ikk Ej nu kan jeg da slet ikke vente med at få dem SMILER...

Anmeld

10. oktober 2010

L.J.L

Pia. skriver:

super duper

I den uge vi kommer ind i er jeg hjemme hele dagen fredag, de andre dage er jeg først hjemme efter 17

Anmeld

10. oktober 2010

Pia.

linselouise skriver:

super duper

I den uge vi kommer ind i er jeg hjemme hele dagen fredag, de andre dage er jeg først hjemme efter 17

Smadder godt... jeg skriver lige i aften okay... De er i hvert fald solgt - lige meget hvad vi finder ud af med afhentning eller post Danmark ....

Anmeld

10. oktober 2010

L.J.L

Pia. skriver:

mig igen - og vi er enige om det er 18 dåser i det hele ikk Ej nu kan jeg da slet ikke vente med at få dem SMILER...

Jeg får det kun til 17 dåser, udfra det du selv har skrevet

Anmeld

10. oktober 2010

Pia.

linselouise skriver:

Jeg får det kun til 17 dåser, udfra det du selv har skrevet

Ja selvfølgelig 17 dåser., ved ikke hvor jeg fik den sidste fra.. KNUS....

Anmeld

16. oktober 2010

Fenris

linselouise skriver:

Ja, jeg elsker dem også! HELDIGVIS har jeg en mand som er lige så retro-fikseret som jeg er, og som elsker at tage på loppemarkeder

Herhjemme er vores hjem fyldt op af Lotus-gryder, skåle, tallerkener, kander etc. Erik Kold dåser, kuglelamper (magnetlamper) og Søholm Reliefer Det ligner sgu snart et museum, haha!

hej søs,

har du lotus skåle?

Anmeld

16. oktober 2010

L.J.L

Apples skriver:

hej søs,

har du lotus skåle?

Ja da, hvorfor?

Anmeld

16. oktober 2010

Fenris

linselouise skriver:

Ja da, hvorfor?

kan du sætte billeder ind? min veninde stine sidder her og er meget interesseret...hun elsker lotus og erik koll

Anmeld

16. oktober 2010

L.J.L

kan du sætte billeder ind? min veninde stine sidder her og er meget interesseret...hun elsker lotus og erik koll

Fedt

Jamen vi sælger ikke vores skåle, men vi har en del lotus gryder vi gerne vil sælge, hvis hun er interesseret? Og så har jeg en del Kold dåser tilbage også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.