Retro dåser - erik kold sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. august 2010

L.J.L

Mia Maia skriver:

Eller måske alle de gule og hvide, plus de 2 orange med blomster?

ps. kan se du bor på Fyn, så hvis du vil kan min svigerfar tage dem med til dig, de bor i Odense SV. Så kan du evt. hente dem der og spare porto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

MM1987

linselouise skriver:

ps. kan se du bor på Fyn, så hvis du vil kan min svigerfar tage dem med til dig, de bor i Odense SV. Så kan du evt. hente dem der og spare porto?

Det ville være rigtig fint.

Skal vi sige 350, så er det kun sedler

Hvornår ville jeg kunne hente dem? - det haster ikke

Anmeld

1. august 2010

L.J.L

Mia Maia skriver:

Det ville være rigtig fint.

Skal vi sige 350, så er det kun sedler

Hvornår ville jeg kunne hente dem? - det haster ikke

Ok så siger vi det De kommer til København i weekenden, så der kunne han tage dem med over til dig, så du vil kunne hente dem en gang i næste uge

Anmeld

1. august 2010

MM1987

linselouise skriver:

Ok så siger vi det De kommer til København i weekenden, så der kunne han tage dem med over til dig, så du vil kunne hente dem en gang i næste uge

Det lyder rigtig godt.

Du kan jo bare lige skrive til mig når du ved hvornår jeg kan hente det, samt en adresse. Skal jeg aflevere penge ved dem, eller overfører?

Anmeld

2. august 2010

Sasja77

Hold da op hvor er de skønne! Hvad skal du have for 4 af dåserne på
Billede 6- de 2 med hjerter på og beige låg og de to små beige ? Dem vil jeg rigtig gerne købe:-)

Anmeld

2. august 2010

L.J.L

Sasja77 skriver:

Hold da op hvor er de skønne! Hvad skal du have for 4 af dåserne på
Billede 6- de 2 med hjerter på og beige låg og de to små beige ? Dem vil jeg rigtig gerne købe:-)

Ja jeg er også bare glad for dem, så det skærer helt at skulle af med dem Men jeg må vidst tage mig sammen

Skal vi sige 200 inkl porto for de 4? De er i så flot stand!

Anmeld

2. august 2010

Sasja77

SOLGT! :-)

Anmeld

2. august 2010

Susan1978

Har du nogle Te og kaffe dåser tilbage ?

eller hvad har du tilbage?

Anmeld

2. august 2010

L.J.L

Susan1978 skriver:

Har du nogle Te og kaffe dåser tilbage ?

eller hvad har du tilbage?

Hej Susan

Jeg har 3 røde the-dåser tilbage, og så har svigerfar vidst en brun kaffedåse med til mig på lørdag, som du gerne må købe

Ellers har jeg alt tilbage som du ser på billederne, på nær de hvide, orange og gule. Og så er de to brune med hjerter samt de to små råhvide dåser, lige solgt. Jeg har flere dåser end billederne lige viser, har bare ikke fået taget billeder af alle. Blandt andet en lille hvid smørdåse, og en spaghettidåse med røde blomster.

Den THE-dåse på det allersidste billede er ikke Erik Kold.

Anmeld

2. august 2010

Susan1978

linselouise skriver:

Hej Susan

Jeg har 3 røde the-dåser tilbage, og så har svigerfar vidst en brun kaffedåse med til mig på lørdag, som du gerne må købe

Ellers har jeg alt tilbage som du ser på billederne, på nær de hvide, orange og gule. Og så er de to brune med hjerter samt de to små råhvide dåser, lige solgt. Jeg har flere dåser end billederne lige viser, har bare ikke fået taget billeder af alle. Blandt andet en lille hvid smørdåse, og en spaghettidåse med røde blomster.

Den THE-dåse på det allersidste billede er ikke Erik Kold.

Ville rigtig gerne købe en kaffedåse og 2 thedåser..  :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.