Ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

L-Mortil3

Jeg tror det kommer an på så meget, havde en veninde jeg faktisk havde lovet måtte komme med, men da det var tid, havde jeg bare slet ikke lyst til at ringe alligevel Det blev bare for meget ... tja... ved ikke hvad, det blev bare for meget for mig.

Hvis man kender personen /lærer personen at kende, og har en god kemi, så måske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Altidglad

Bayze skriver:

Ja, præcis, det er sådan en jeg mener...

Men de undervisnings videoer der findes er alle fra 70'erne

Anmeld

30. juli 2010

Muffinmus

æhh, NEJ.

Hvorfor filan skulle jeg dog dele noget så privat med en ukendt person...det forekomemr mig helt vanvittigt:-)

Anmeld

30. juli 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Hold op, det ved du godt ikke passer! Du klarede det super flot og nu er vi heldigvis ovre på den anden side. Det er så vildt at det ikek er længere tid siden vi sad med vores fede maver og udvekslede tanker om fødslen osv

Ja og der er faktisk visse aspekter og tidspunkter af fødslen jeg rigtig gerne ville opleve igen...især den sidste presseve og at få Runa op på maven og se og mærke hende for første gang igen...og da hun så mig ind i øjnene for første gang 

Savner ikke specielt graviditeten, men gad, nu jeg tænker over det, godt at genopleve det øjeblik hvor jeg så de to streger og verden stod stille i det splitsekund..puhh får sgu helt tårer i øjnene ved tanken om det.

Anmeld

30. juli 2010

Bayze

Altidglad skriver:

Men de undervisnings videoer der findes er alle fra 70'erne

Der fødte kvinder vel grundlæggende ligesom vi gør i dag

Anmeld

31. juli 2010

Barbamama

Ej du må meget undskylde men det overskrider totalt min grænse at du spørger vildt fremmede kvinder om du må overvære deres fødsel. Det er da en situation som manden og kvinden skal være i. Eller kvinden og hendes mor/en god veninde og ja der er fremmede på stuen, men det er jo hjælpere (Læger, jordemødre osv). For mig virker det meget mærkeligt at du vil ind og se noget så intimt hos en du ikke kender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.