Ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.390 visninger
45 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Altidglad

Ja, kort sagt, ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel? Altså hvis du først fik baggrundsviden om personen og mødtes med vedkommende først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
nej, det tror jeg ikke, at jeg ville.. eller.. Det kommer måske lidt an på situationen alligevel.. F.eks hvorfor den fremmede person gerne ville overvære fødslen osv.. Anja..

Anmeld

29. juli 2010

Altidglad

Hvis personen har født 3måneder for tidligt da hun fik sin datter og har fået af vide at hun ikke kan få flere børn fordi hun ikke kan holde på dem, men VIRKELIG gerne vil prøve at overvære en "normal" fødsel før hun kan få ro?

Anmeld

29. juli 2010

Bom

Altidglad skriver:

Hvis personen har født 3måneder for tidligt da hun fik sin datter og har fået af vide at hun ikke kan få flere børn fordi hun ikke kan holde på dem, men VIRKELIG gerne vil prøve at overvære en "normal" fødsel før hun kan få ro?

Så tror jeg måske gerne jeg ville, hvis jeg havde en god kemi med vedkommende.. Men nu er jeg hellere ikke så sart..  

Min holding er lidt, at hvis folk ikke kan li hvad de ser, ja så må de jo kigge den anden vej..

Anmeld

29. juli 2010

Lise

Nej da!

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

Mini-Terp skriver:

Så tror jeg måske gerne jeg ville, hvis jeg havde en god kemi med vedkommende.. Men nu er jeg hellere ikke så sart..  

Min holding er lidt, at hvis folk ikke kan li hvad de ser, ja så må de jo kigge den anden vej..

Enig her!

Altså .... jeg er blufærdig og sådan! Men i sådan en situation, synes jeg godt nok blufærdigheden forsvinder ..... og det er jo ikke værre end, hvis der står en jordmoder studerende, eller en sygeplejerske studerende ...  dem når man ikke engang at lære at kende

Og bliver det for meget, så må man jo være forstående fra begge sider og stadig have retten til at kunne sige, at det bliver for intimt - og at vedkommende desværre må forlade lokalet, eller personen selv ønsker at forlade lokalet

Anmeld

29. juli 2010

Altidglad

Nej det er jo sådan set ikke meget anderledes end en jordmoder studerende, sygehjælper eller andet som nogen gange overværer det

Anmeld

29. juli 2010

Mutti2

Altidglad skriver:

Ja, kort sagt, ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel? Altså hvis du først fik baggrundsviden om personen og mødtes med vedkommende først

Ja, uden tvivl. Når det er på den måde du beskriver det

Anmeld

29. juli 2010

Altidglad

Men er der så ikke en af jer der venter sig og bor i jylland?

Anmeld

30. juli 2010

Mutti2

Altidglad skriver:

Men er der så ikke en af jer der venter sig og bor i jylland?

Hihi... Ville gerne.... Men har desværre ikke lige en mand Skal nok skynde mig at finde en, og prøve at gøre det muligt.

Og så skriver jeg Hvis ikke du finder andre det varer nok (DESVÆRRE) et par år endnu fra min side.

Men håber da at du finder en. Kan godt forstå ønsket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.