Ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

dorthemus

Det ville jeg ikke...en fødsel er en SÅ intim og følelsesladet begivenhed, at den ville jeg kun dele med mennesker jeg er tæt på og kender godt. Ingen ved på forhånd hvilken slags fødsel man får så jeg ville være utryg ved at have en person hos mig jeg ikke kendte og som ikke kendte mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Stine85

Altidglad skriver:

Ja, kort sagt, ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel? Altså hvis du først fik baggrundsviden om personen og mødtes med vedkommende først

Er desværre ikke gravid og bor heller ikke i jylland, ellers ville jeg ikke have noget imod det.

For min skyld kunne hele sygehuset stå inde på stuen - der rør mig slet ikke. Barnet skal nok komme ud alligevel

Anmeld

30. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Stine85 skriver:

Er desværre ikke gravid og bor heller ikke i jylland, ellers ville jeg ikke have noget imod det.

For min skyld kunne hele sygehuset stå inde på stuen - der rør mig slet ikke. Barnet skal nok komme ud alligevel

den følelse kender jeg også.. da jeg fødte min datter kom den ene jordemoder efter den anden + den ene studerende efter den anden og læger osv.. og jeg var skide lige glad mens jeg lå der med stængerne oppe.. kunne have født i midten af KBH og det eneste jeg ville fokusere på er at få barnet ud..

da jeg fødte min søn gik det hele SÅ hurtigt at jeg ikke kunne nå at tænke at nu det nu og wupti drengen var født..

Anmeld

30. juli 2010

quity

Havde du bare sagt til inden 9 dec sidste år, så kunne du sagtens ha kommet med til min datters fødsel.

Den eneste person jeg ik vil ha med er min mor, der bliver det for intimt. Alle andre må gerne komme med, for herre gud jeg har da ik noget andre hunkøn ikke har. Og er da sikker på de fleste hunog hankøn har set det

Anmeld

30. juli 2010

Dictes mor

Det ville jeg ikke have noget problem med, jeg lagde alligevel slet ikke mærke til, hvem der var tilstede, og der var vist eftersigende en hel del til stede til min, men jeg lagde ikke mærke til så meget, så det ville ikke genere mig.

Anmeld

30. juli 2010

Lillefe

nej det tror jeg ikke.. ikke engang min svigermor ville jeg have haft med til min fødsel... den nærmeste er min mor fordi det er rart (hun hr prøvet det 4 gange plus hun er uddannet sygeplejeske) så hun skal da med denne gang som sidst

Anmeld

30. juli 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Det ville jeg ikke...en fødsel er en SÅ intim og følelsesladet begivenhed, at den ville jeg kun dele med mennesker jeg er tæt på og kender godt. Ingen ved på forhånd hvilken slags fødsel man får så jeg ville være utryg ved at have en person hos mig jeg ikke kendte og som ikke kendte mig

Enig.. ud over det så sagde jeg også til min kæreste at han kunne lige vove på at tage et billede mens nadia kom ud.. jeg har ikke behov for at sidde og kigge påd et bagefter..

Anmeld

30. juli 2010

DKA

Nej, det er forbeholdt min mand og jeg - og kun os to.. Sys det er for intimt at dele med andre..

Anmeld

30. juli 2010

dorthemus

Perl skriver:

Enig.. ud over det så sagde jeg også til min kæreste at han kunne lige vove på at tage et billede mens nadia kom ud.. jeg har ikke behov for at sidde og kigge påd et bagefter..

Hehe..det sagde jeg også, men Zafir tog så mange billeder undervejs alligevel, INCL. et hvor Runas hoved stikker ud af you know what!!  Det var vildt syret at se det bagefter og jeg er glad for det nu

Anmeld

30. juli 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Hehe..det sagde jeg også, men Zafir tog så mange billeder undervejs alligevel, INCL. et hvor Runas hoved stikker ud af you know what!!  Det var vildt syret at se det bagefter og jeg er glad for det nu

hehe... Han får ikke lov denne gang heller.. nej det gider jeg ikke sidde og kigge på *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.