Ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

N&J

Jeg ville da når situationen er som den er, men er heller ikke gravid, tror dog jeg ville have været mere betænkelig første gang end anden gang, men så igen mine forældre var med, en studerende, en sosu, en sygeplejeske, en børnelæge og en jordmoder, og jeg var ligeglad, jeg havde jo ondt og ville bare have den unge ud, så jeg kunne se at barnet levede og hvad det blev.. jeg håber du finder en der godt vil... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Dansker I Holland

Jeg er gravid og skal føde den 15 november... Ved ikke hvordan jeg ville have det med det Kan huske mine første to fødsler der kom osse en læge en studerende og en anden jordemoder ind osv... Havde det ikke været fordi jeg havde så mange smerter, så havde jeg bedt dem skrubbe ud alle sammen griner... Men når man ligger i situationen, så tror jeg man er lidt ligeglad. Jeg vil osse bare gerne have den unge ud ggg...

Knus Sussie 24+4

Anmeld

30. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

har du overvejet at spørge dit hospital om at låne film med fødsler?

Anmeld

30. juli 2010

Bayze

Nope - no way - ville foreslå sådan en undervisningsvideo. Synes det lyder lidt søgt....

Anmeld

30. juli 2010

Bayze

Caroline86 skriver:

har du overvejet at spørge dit hospital om at låne film med fødsler?

Ja, præcis, det er sådan en jeg mener...

Anmeld

30. juli 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Hehe..det sagde jeg også, men Zafir tog så mange billeder undervejs alligevel, INCL. et hvor Runas hoved stikker ud af you know what!!  Det var vildt syret at se det bagefter og jeg er glad for det nu

Ha ha - ja, det ku sgu ligne hende Jeg ser godt nok frem til at se hendes fødsel live, hvis hun da stadig fastholder idéen

Anmeld

30. juli 2010

Becks

Nej det ville jeg ikke! 

For det første er jeg MEGET blufærdig, og det at min veninde skal med, når jeg engang bliver gravid og føder, er meget svært for mig og skal arbejde med mig selv..

Men jeg vil have min veninde med, jeg er gudmor til hendes søn på 2½ år, vi er hinandens bedste veninder, og står hinanden meget tæt. Hun skal også være gudmor til mit barn hvis jeg oplever og blive mor en dag.

En anden tæt veninde jeg har, sagde engang til mig, at hendes største ønske ville være og komme med til min fødsel, fordi hun ved hvor meget det ville betyde for mig og blive mor, og hun vil gerne være en del af den oplevelse. Vi står også hinanden meget tæt, da jeg har passet hendes børn i 10 år nu, og er blevet meget gode veninder.

Self.skal faren til barnet også med, og jeg håber inderligt, at når jeg engang skal ligge der og føde, at han vil acceptere og forstå hvorfor jeg lige netop vil have de 2 veninder med!

Men en fremmed, som jeg kun har førstehånds indtryk ville jeg ikke, det er en meget privat og intim sag at føde et barn..

Jeg håber det lykkedes for dig en dag  

Anmeld

30. juli 2010

Altidglad

Tak for jeres mange svar, jeg har læst dem alle

Jeg håber stadig at finde en som vil lade mig overvære fødslen af et barn. Jeg skal selvfølgelig gerne tage billeder både undervejs og bagefter af den lille nye familie hvis man ønsker det. Har en hobby som amatørfotograf

Anmeld

30. juli 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ha ha - ja, det ku sgu ligne hende Jeg ser godt nok frem til at se hendes fødsel live, hvis hun da stadig fastholder idéen

Lige præcis  Og ja, det er jeg ikke et sekund i tvivl om at hun vil...hun er sej på det punkt!...... Ikke som visse andre der der skreg og hylede som en stukken gris, med lidt af et ansigtstab til følge

Anmeld

30. juli 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Lige præcis  Og ja, det er jeg ikke et sekund i tvivl om at hun vil...hun er sej på det punkt!...... Ikke som visse andre der der skreg og hylede som en stukken gris, med lidt af et ansigtstab til følge

Hold op, det ved du godt ikke passer! Du klarede det super flot og nu er vi heldigvis ovre på den anden side. Det er så vildt at det ikek er længere tid siden vi sad med vores fede maver og udvekslede tanker om fødslen osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.