Nej det ville jeg ikke!
For det første er jeg MEGET blufærdig, og det at min veninde skal med, når jeg engang bliver gravid og føder, er meget svært for mig og skal arbejde med mig selv..
Men jeg vil have min veninde med, jeg er gudmor til hendes søn på 2½ år, vi er hinandens bedste veninder, og står hinanden meget tæt. Hun skal også være gudmor til mit barn hvis jeg oplever og blive mor en dag.
En anden tæt veninde jeg har, sagde engang til mig, at hendes største ønske ville være og komme med til min fødsel, fordi hun ved hvor meget det ville betyde for mig og blive mor, og hun vil gerne være en del af den oplevelse. Vi står også hinanden meget tæt, da jeg har passet hendes børn i 10 år nu, og er blevet meget gode veninder.
Self.skal faren til barnet også med, og jeg håber inderligt, at når jeg engang skal ligge der og føde, at han vil acceptere og forstå hvorfor jeg lige netop vil have de 2 veninder med!
Men en fremmed, som jeg kun har førstehånds indtryk ville jeg ikke, det er en meget privat og intim sag at føde et barn..
Jeg håber det lykkedes for dig en dag 
Anmeld