Ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Mutti2B

Altidglad skriver:

Hvis personen har født 3måneder for tidligt da hun fik sin datter og har fået af vide at hun ikke kan få flere børn fordi hun ikke kan holde på dem, men VIRKELIG gerne vil prøve at overvære en "normal" fødsel før hun kan få ro?

Nu spørger jeg måske dumt, men vil en cerclage ikke gøre det muligt? Enten en abdominal eller vaginal? Jeg har nemlig selv stor risiko for at miste da jeg har meget lidt livmoderhals tilbage efter keglesnit, og jeg skal ha lagt en cerclage for ikke at miste barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Shibby

Jaaah

Anmeld

30. juli 2010

Altidglad

Mutti2B skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men vil en cerclage ikke gøre det muligt? Enten en abdominal eller vaginal? Jeg har nemlig selv stor risiko for at miste da jeg har meget lidt livmoderhals tilbage efter keglesnit, og jeg skal ha lagt en cerclage for ikke at miste barnet

Desværre, det er ikke muligt. Havde cerclage ved tidligere graviditeter uden held

Anmeld

30. juli 2010

Mutti2B

Altidglad skriver:

Desværre, det er ikke muligt. Havde cerclage ved tidligere graviditeter uden held

Puha, det er jeg ked af at høre. Var det den abdominale?

Nu bliver jeg godt nok nervøs

Anmeld

30. juli 2010

Altidglad

Mutti2B skriver:

Puha, det er jeg ked af at høre. Var det den abdominale?

Nu bliver jeg godt nok nervøs

Nej, men den er ikke en mulighed for mig

Anmeld

30. juli 2010

mariamiss6

Altidglad skriver:

Ja, kort sagt, ville du lade en ukendt person overvære din næste fødsel? Altså hvis du først fik baggrundsviden om personen og mødtes med vedkommende først

Hvad skulle grunden være for det?

Hvis det ikke havde et højere formål, så nej.... Men hvis det var af en bestemt årsag, så ja... Måske en rigtig dygtig og seriøs fotograf....

Anmeld

30. juli 2010

mariamiss6

Hovsa, har læst grunden nu

Så er mit svar måske... Jeg ville først mødes med personen, og se om kemien var okay, eller altså om jeg følte mig tryg ved personen... Og ellers så hvis du var passiv så ja....

Men desværre er jeg ikke gravid, og bor heller ikke i Jylland....

Anmeld

30. juli 2010

Koen.

Nej ville jeg ikke, uanset hvad grunden var til det, er skisme aaaaalt for genert

Anmeld

30. juli 2010

B&J

jeg ville nok give lov jeg tager det ikke så tungt for da jeg fødte første gang var der en jordmor og en studerende også lige en læge fordi han ikke havde andet af give sig til og en sygeplejske også fordi hun eller ikke havde noget af give sig til..... og alle var så stolte det er nu også mange mennesker hvis jeg ikke skulle føde og de skulle se mig nøgen uhhh HJÆLP hihihihi

Anmeld

30. juli 2010

millesofie

jeg kunne ikke og er faktisk lidt flov over det, for hvorfor ikke? jeg havde en SSH med til min en "lærling" og en sygep når hun havde tid, til min fødsel

men jeg er også social handicapped, jeg er meget genet og har meget svært ved at tale med folk jeg ikke kender, føler mig hurtigt malplaceret.. så tror heller ikke det endlig ville være en god ide

men held og lykke og stort kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.