Min dejlige Nynnes vej til verden + monster billed spam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Anne85

Zette skriver:

Eeeeeeeej gad godt eje sådan en til Malou men har desværre ingen oldemødre der kan lave sådan en

Du må selv igang med strikketøjet så  Jeg æælllsker hjemmestrik, og når man ikke selv kan finde ud af det er det luksus med oldemødre der kan  Der går squ helt konkurrence i det for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anne85 skriver:

Hvor er du sød  Jeg synes selvfølgelig også hun er vidunderlig smuk... men gør en mor ikke altid det

Og tak... jeg følte mig squ også lidt sej bagefter. Meeen som min kære moder siger: det kan godt være jeg er sej til at føde, men så er jeg tilgengæld ikke særlig sej til at være gravid

Det tror jeg ikke passer - jeg har stor respekt for alle som kommer helskindede igennem en graviditet - det er fandme da hårdt arbejde

Og du kan med god grund være stolt, jeg synes hun er en af de allersmukkeste babyer jeg har set!

Anmeld

25. juli 2010

lululupo

stort tillykke!!!!! Hvor er hun dejlig!!!!!!!

Anmeld

25. juli 2010

spj

Tillykke med hende og fantastisk fb. Hvor er hun bar fin og nogle skønne billeder. Hvor er de søde med hende og storebror. Den kjole hun har på er den hjemmestrikket?

Anmeld

25. juli 2010

Anne85

Rosa skriver:

Det tror jeg ikke passer - jeg har stor respekt for alle som kommer helskindede igennem en graviditet - det er fandme da hårdt arbejde

Og du kan med god grund være stolt, jeg synes hun er en af de allersmukkeste babyer jeg har set!

Årh hvor er du sød

Anmeld

25. juli 2010

Anne85

spj skriver:

Tillykke med hende og fantastisk fb. Hvor er hun bar fin og nogle skønne billeder. Hvor er de søde med hende og storebror. Den kjole hun har på er den hjemmestrikket?

Ja det er en hjemmestrik fra en af olderne

Anmeld

25. juli 2010

>>Carina<<

hvor er hun dog skøn :-)

Anmeld

25. juli 2010

Lulle25

Nåh hvor er hun dog den skønneste Nynne jeg har set Stort tillykke med hende til jer alle 3. Super billede hvor Christian sidder med lillesøster og kigger op på far

Kh Louise

Anmeld

25. juli 2010

Anne85

Lulle25 skriver:

Nåh hvor er hun dog den skønneste Nynne jeg har set Stort tillykke med hende til jer alle 3. Super billede hvor Christian sidder med lillesøster og kigger op på far

Kh Louise

Tak Louise  Jeg er også bare dybt forelsket i hende

Anmeld

25. juli 2010

spj

Anne85 skriver:

Ja det er en hjemmestrik fra en af olderne

Den er bare så fin. Man kunne vel ikke få opskriften eller af vide hvor man kan finde den? Vi har nemlig også en olde der strikker. Hun har faktisk strikket nogle futter der ligner dem nynne har på. De er også bare så fine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.