Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor ser hun bare nuser ud. (:
Gode billeder! Og hvor ser storebror dog bare glad og stolt ud. (:
Tillykke med hende. (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shibby skriver: Sikke en dejlig detaljeret fb..! Hvor fedt at være så meget bevidst omkring forløbet! 1 gang var jeg dopet da barnet var dødt,så jeg husker ikk meget af hvad der skete eller smerterne,derfor havde jeg intet af samligne med da jeg fik mikkel 2½ år senere. Men jeg syntes selv jeg klarerede det flot! ^^ I 2008- var jeg 3 gangsfødene (men egentlig kun 2 gangs mht smerter da det 1 forløb ikke talte med på samme måde). Jeg var så meget klar oveni bøtten at jeg var i zoo under veerne og så det lille hus på prærien mens jeg samarbejde 100% med min krop! Jeg vidste hvad jeg ville,hvad der ville virke! Det er en fed fornemmelse at man bare er så meget tilstede så jeg forstår dig fuldt ud! Hjertelig tillykke med nynne-det har du klaret godt Syntes du klarede de sidste 5 cm pææænt hurtigt Din mand og jeres søn har helt blanke øjne på billederne..cute Hvad andet er der at sige end TILLYKKE med titlen moar-igen..!!
Sikke en dejlig detaljeret fb..!
Hvor fedt at være så meget bevidst omkring forløbet!
1 gang var jeg dopet da barnet var dødt,så jeg husker ikk meget af hvad der skete eller smerterne,derfor havde jeg intet af samligne med da jeg fik mikkel 2½ år senere. Men jeg syntes selv jeg klarerede det flot! ^^ I 2008- var jeg 3 gangsfødene (men egentlig kun 2 gangs mht smerter da det 1 forløb ikke talte med på samme måde). Jeg var så meget klar oveni bøtten at jeg var i zoo under veerne og så det lille hus på prærien mens jeg samarbejde 100% med min krop! Jeg vidste hvad jeg ville,hvad der ville virke!
Det er en fed fornemmelse at man bare er så meget tilstede så jeg forstår dig fuldt ud!
Hjertelig tillykke med nynne-det har du klaret godt
Syntes du klarede de sidste 5 cm pææænt hurtigt
Din mand og jeres søn har helt blanke øjne på billederne..cute
Hvad andet er der at sige end TILLYKKE med titlen moar-igen..!!
Ja det var squ en ret fed fornemmelse... er stadig helt høj på fødslen her små to uger efter
Og ja... de er dejlige mine drenge... det er første gang storebror ser Nynne på det billede og han var bare så sød Og farmand var en værre tude marie
Hvor er hun bare sød, hvor er den hæklet kjole fra hvis jeg må spørge?
Tillykke Dejlige billeder og sikke et yndigt barn og en skøn storebror der bare elsker sin lillesøster
Tillykke med en helt fantastisk lækker lille steg!!! Ej, hvor er hun bare nuller, og virkelig babysmuk! Og sikke en skøn storebror!!!
Tak for en spændende og levende FB, jeg synes du lyder rigtig sej!
Kh
Rosa
tusinde gange tillykke med den lille pige !!!
Rosa skriver: Tillykke med en helt fantastisk lækker lille steg!!! Ej, hvor er hun bare nuller, og virkelig babysmuk! Og sikke en skøn storebror!!! Tak for en spændende og levende FB, jeg synes du lyder rigtig sej! Kh Rosa
Hvor er du sød Jeg synes selvfølgelig også hun er vidunderlig smuk... men gør en mor ikke altid det
Og tak... jeg følte mig squ også lidt sej bagefter. Meeen som min kære moder siger: det kan godt være jeg er sej til at føde, men så er jeg tilgengæld ikke særlig sej til at være gravid
dorthemus skriver: Tillykke Dejlige billeder og sikke et yndigt barn og en skøn storebror der bare elsker sin lillesøster
Tak Du kan tro han er glad for sin lillesøster... hun bliver kysset og krammet konstant - og han kan slet ikke forstå hvorfor hun skal sove hele tiden
Zette skriver: Hvor er hun bare sød, hvor er den hæklet kjole fra hvis jeg må spørge?
Tark Jamen den er hjemmelavet af en af oldemødrene (fordelen ved at få børn tidligt - 3 oldemødre der hækler, strikker og laver patchwork )
Anne85 skriver: Tark Jamen den er hjemmelavet af en af oldemødrene (fordelen ved at få børn tidligt - 3 oldemødre der hækler, strikker og laver patchwork )
Eeeeeeeej gad godt eje sådan en til Malou men har desværre ingen oldemødre der kan lave sådan en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128