Min dejlige Nynnes vej til verden + monster billed spam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Mama3

stort tillykke med prinsessen, og sikke en go fb du har skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Anne85

Trolde_mor skriver:

Syntes slet ikke det gjorde noget at den var lang Var jo spændende læsning, og ja, det syntes jeg absolut jeg kan, vil nok også læse den igen når jeg er kommet tættere på termin.

Ja, det må virkelig være ulideligt efter termin.

Har selv følelsen af at jeg kommer til at føde før terminsdagen, så går jeg over vil jeg nok være ekstrem irriteret hehe..

Uha pas på... siger jeg af bitter erfaring. Jeg var så sikker på at jeg ikke ville føde senere end 40+3 hvor jeg fødte den store. Og da slet ikke når man til 35 ugers undersøgelse ved lægen fik at vide at man nok snart ville føde, til scanning i uge 37+0 fik at vide at det var lige om lidt og min jordemoder ´konstant har talt om risiko for for tidlig fødsel. Hmm... næste gang vil jeg sige til mig selv at jeg går 14 dage over tid - så kan jeg kun blive positivt overrasket

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Anne85 skriver:

Uha pas på... siger jeg af bitter erfaring. Jeg var så sikker på at jeg ikke ville føde senere end 40+3 hvor jeg fødte den store. Og da slet ikke når man til 35 ugers undersøgelse ved lægen fik at vide at man nok snart ville føde, til scanning i uge 37+0 fik at vide at det var lige om lidt og min jordemoder ´konstant har talt om risiko for for tidlig fødsel. Hmm... næste gang vil jeg sige til mig selv at jeg går 14 dage over tid - så kan jeg kun blive positivt overrasket

Uh ja... Det er nok bedre at overbevise sig selv om at man går 14 dage over tid, så man ikke bliver skuffet.

Sådan har jeg det med fødslen, den bliver hård og tager 3 døgn, og jeg ender med at må føde på sygehuset, og måske med chance for aks. Tænker simpelthen det værste, for så kan det ikke gå værre end jeg havde regnet med hehe

Anmeld

24. juli 2010

Anne85

filuccasmor skriver:

stort tillykke med prinsessen, og sikke en go fb du har skrevet

Tak

Anmeld

24. juli 2010

Anne85

Trolde_mor skriver:

Uh ja... Det er nok bedre at overbevise sig selv om at man går 14 dage over tid, så man ikke bliver skuffet.

Sådan har jeg det med fødslen, den bliver hård og tager 3 døgn, og jeg ender med at må føde på sygehuset, og måske med chance for aks. Tænker simpelthen det værste, for så kan det ikke gå værre end jeg havde regnet med hehe

Det gør du nok klogt i  så kan du kun blive positivt overrasket

Anmeld

24. juli 2010

Dansker I Holland

Anne85 skriver:

Dejligt hvis min beretning kan være med til at du ser frem til fødslen. Tror dog ikke jeg har så mange fif.... i bund og grund handler det vel bare om at have tillid til sin krop (hvilket jeg desværre var helt ved at miste efterhånden som jeg gik mere og mere over tid - men den kom tilbage med dobbelt styrke da først fødslen var igang). Første gang er man nok altid lidt bange og utryg, men denne gang vidste jeg jo hvad der skulle ske og jeg vidste at min krop sagtens kunne klare det. Første gang gjorde jeg squ heller ikke så meget i vejrtrækning osv og tænkte vist bare mere på at overleve end at arbejde med veerne. Men det var en fed oplevelse at overgi sig helt og aldeles til fødslen og give kroppen lov til at arbejde - der var ingen der skulle snakke til mig under fødslen for jeg var fuldstændig i trance med mig selv (uden at være helt væk fra omverdenen som jeg følte mig lidt ved første fødsel).

Det må være fedt for dig her 3. gang - nu ved du virkelig hvad det handler om og ved at din krop sagtens kan gøre det for den har gjort det to gange før

Ja det er osse rigtig fedt synes jeg Fordi jeg synes min 2 fødsel gik LIDT stærk i forhold til den første hvor jeg blev sat i gang med stikpille Og jeg er osse lidt bekymret for hvordan kæresten vil reagere med mig i smerte og ikke kan gøre noget for at lindre det osv... ggg... Men jeg kom til at presse for tidligt med nr 2, så derfor sprak jeg og det har jeg ikke lyst til igen. Det gjorde ikke ondt at blive syet, men det gjorde sq ondt at sprække ... Men det hører jo med... Men jeg er bestemt ikke nervøs for at føde igen, vil bare gerne have lidt mere styr på min vejrtrækning for det var jeg bare ikke god til griner...

Anmeld

24. juli 2010

Anne85

NR3ønskebarn skriver:

Ja det er osse rigtig fedt synes jeg Fordi jeg synes min 2 fødsel gik LIDT stærk i forhold til den første hvor jeg blev sat i gang med stikpille Og jeg er osse lidt bekymret for hvordan kæresten vil reagere med mig i smerte og ikke kan gøre noget for at lindre det osv... ggg... Men jeg kom til at presse for tidligt med nr 2, så derfor sprak jeg og det har jeg ikke lyst til igen. Det gjorde ikke ondt at blive syet, men det gjorde sq ondt at sprække ... Men det hører jo med... Men jeg er bestemt ikke nervøs for at føde igen, vil bare gerne have lidt mere styr på min vejrtrækning for det var jeg bare ikke god til griner...

jeg må ha lignet en tosse - men op i røven med det - det virkede jo. Tog nogle overdrevne vilde vejrtrækninger gennem næsen og pustede dem ud med fuld styrke gennem munden. Ellers bed om at få en maske med ilt - jeg kunne forestille mig at den ku "tvinge" een til nogle dybere vejrtrækninger. Men hvis problemet var i pressefasen er det jo gispe vejrtrækningen og den nåede jeg slet ikke at afprøve

Anmeld

24. juli 2010

LinLin

Stort tillykke med hende - hvor ser hun (og storebror!) bare dejlig ud 

Anmeld

24. juli 2010

saxa

Sikke en god FB - eeelsker bare at læse dem..  Lyder til det har været en dejlig fødsel, trods den lange ventetid (men mon ikke ventetiden var det hele værd) Og hvor er hun bare super skøn lille Nynne

Anmeld

24. juli 2010

line melias mor

tillykke hvor er hun skøn og sikke en stolt storebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.