Min dejlige Nynnes vej til verden + monster billed spam :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Anne85

Leonora skriver:

Tak...Ja jeg syr til alle str...har skrevet fra 0-4 år men kan lave næsten hvad som helst...har mange andre mønstre til bla de helt små...fx heldragter og lign...Min eget datter havde meget hollys på og så et par pludder bukser til...Lige som din lille pige har på billederne...

Tja ved sku ik hvor jeg har set dig...det er nok bare fra siden her...jeg bor nemlig selv på Amager og arb i hjemmesygeplejen....men kender du det at man helt sikkert føler at man har set billderne før....hi hi.

Knus fra mig

Står her med en fin lyselilla body fra hollys - men den er jo skisme allerede for kold - og så kom jeg til at tænke på dig Mon ikke du kunne lave et par fine bukser og en lille vest jeg kunne bruge til den body? Var lige inde forbi din hjemmeside igen... jeg er altså bare helt vild med alt det du laver
Den anorak du laver til drenge - hvor varm er den? Kan den bruges her i efteråret/starten af vinteren??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Leonora

Anne85 skriver:

Står her med en fin lyselilla body fra hollys - men den er jo skisme allerede for kold - og så kom jeg til at tænke på dig Mon ikke du kunne lave et par fine bukser og en lille vest jeg kunne bruge til den body? Var lige inde forbi din hjemmeside igen... jeg er altså bare helt vild med alt det du laver
Den anorak du laver til drenge - hvor varm er den? Kan den bruges her i efteråret/starten af vinteren??

Hej

Dejligt at du skriver til mig...og jo det kan jeg da helt sikker lave...

Jakken kan sagtens bruges tiul efteråret. Og hvis det skal være varm nok til vinter så kan jeg dobbelt fore den...

Hvis du er interesseret så er det måske nemmere at du ringer til mig :-)...så kan vi aftale helt præsist hvordan du gerne vil have det..mit nr står på hjemmesiden under kontakt

Stort knus fra mig

Anmeld

24. august 2010

patella

TILLYKKE med den lille steg. Dejlig FB som var ret spændende at læse. Og hvor SER DU BARE GODT UD! Har lige født og ligner en million! 

Anmeld

24. august 2010

3xM

stort tillykke med hende nøj en lækker charmetrold

Anmeld

24. august 2010

Leonora

Anne85 skriver:

Har sendt dig en mail.....Har en masse spørgsmål til tøjet

Knus fra mig

Anmeld

27. august 2010

Nanna1985

Tillykke med hende og hvor er hun skøøøøn

Anmeld

28. august 2010

JustAnotherName

Sikke et par fantastiske børn du har dig der...    Stort tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.