20+0 med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Tak

Nu vil jeg ud i vejret på mine elefantben og håbe, at folk kun fokuserer på mine Anni Fønsby læber (ved godt hvorfor det ikke regner i dag - alt vand har samlet sig i min krop).

Ja jeg skal også ud og trille med trolden i barnevognen nu så hun kan få sig en lur inden hendes farmand kommer hjem!

God tur ud i det fantastiske vejr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Syntes nu det er en fin mave, og man kan da se der ligger nogen derinde. At der så er 2 er jo bare dobbelt lykke. Håber det har gået godt til ??Scanning??

Vi var til scanning til formiddag. Lillepigen her er 20 cm, og vejer 342, så hun vejer mere end hun egentligt skulle nu. Men dine drenge skal nok komme efter det ligeså stille. Som KaMa siger er de jo 2 til at deles. Men glæder mig til at følge maven mere endnu. Og at de små guldklumper vokser.

scanning gik rigtig fint idag de er omkring 360 g stykket og hvor lange de er det ved jeg ik lige men nok omkring de 20cm også.

Anmeld

20. juli 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

scanning gik rigtig fint idag de er omkring 360 g stykket og hvor lange de er det ved jeg ik lige men nok omkring de 20cm også.

Super, så er de jo større end min lille pige... Bare de fortsætter i det tempo, så skal i nok få friske, raske og velskabte drenge uden problemer...

Anmeld

20. juli 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Super, så er de jo større end min lille pige... Bare de fortsætter i det tempo, så skal i nok få friske, raske og velskabte drenge uden problemer...

Ja de gror bare så fint, så det er bare skide fedt  din pige vokser også meget godt hva

Anmeld

21. juli 2010

VIPpigen

mullesmith2 skriver:

Ja de gror bare så fint, så det er bare skide fedt  din pige vokser også meget godt hva

Kan jeg godt forstå... Jeg var lidt urolig for om hun tog det på hun skulle, fordi jeg kun har taget 4 kg på siden starten, men ja, hun vokser super godt, og vil bestemt ikke ligge stille til at damen kunne tage nogen ordentlige billeder... Og så rækkede hun tunge af os til sidst... lille flab...

Anmeld

21. juli 2010

vingummibamse

KaMa skriver:

Rigtig fin mave. Du kan bestemt ikke løbe fra, at du venter tvillinger nu.

Min mave har været lille hele vejen igennem, og det er så øv. Mange har spurgt, om jeg er sikker på, at der er to, og om jeg er så langt henne..

Mødte en fremmed mand på en trappe. Han sagde lad mig gætte. Du skal have dit barn i slutningen af september.. Tsk tsk. Sagde, at TVILLINGERNE skal ud 20. august.. NÅ!

her er det lige omvendt...

jeg er kun halvejs men min mave er så "kæmpe" at når folk har spurgt om jeg snart skal føde og jeg så siger nej først til DECEMBER... blir jeg altid spurgt om jeg er helt sikker på at der kun er en.... uhhhh den er jeg altså også bare træt af at blive stillet..

så kan udemærket godt forstå at du syntes det er lidt træls at det ikke kan ses rigtig...

Anmeld

21. juli 2010

Maddox

Sikke en stor og fin hule dine tvillinger har der

Anmeld

21. juli 2010

mullesmith2

VIPpigen skriver:

Kan jeg godt forstå... Jeg var lidt urolig for om hun tog det på hun skulle, fordi jeg kun har taget 4 kg på siden starten, men ja, hun vokser super godt, og vil bestemt ikke ligge stille til at damen kunne tage nogen ordentlige billeder... Og så rækkede hun tunge af os til sidst... lille flab...

hehe nej det er altså ik nemt at få de små til at ligge stille til scanning, mine drenge smuttede også rundt som mandler derinde og vendte ryggen til og var helt umulige til vores kønsscanning hehe så vi måtte afsted 3 gange før det lykkedes at se med sikkerhed at det var to drenge

Anmeld

21. juli 2010

mullesmith2

Solajma skriver:

Sikke en stor og fin hule dine tvillinger har der

Ja de ligger blødt derinde bag alle mine deller der er blevet strukket ud nu haha

Anmeld

21. juli 2010

Vial

vingummibamse skriver:

her er det lige omvendt...

jeg er kun halvejs men min mave er så "kæmpe" at når folk har spurgt om jeg snart skal føde og jeg så siger nej først til DECEMBER... blir jeg altid spurgt om jeg er helt sikker på at der kun er en.... uhhhh den er jeg altså også bare træt af at blive stillet..

så kan udemærket godt forstå at du syntes det er lidt træls at det ikke kan ses rigtig...

Ja, en ting man lærer som gravid er da, at vi skal holde vores meninger for os selv, når vi fremover møder gravide kvinder. Man kan sige maven er flot. Så stopper den der. Det med at kommentere størrelsen er sgu et no go!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.