20+0 med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Halbschön

mullesmith2 skriver:

Puuhh maven vokser virkelig meget og mine ben og fødder er sååå tykke, har taget de første 13kg på  Men jeg nyder det bare så længe de har det godt derinde

Søde! Jeg synes du har en super smuk mave ;o)

Jeg glæder mig til at se de to små guldklumper om en 18 ugers tid ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Halbschön

KaMa skriver:

Grunden til at maven er lille er, at jeg er meget høj, så mit liv er meget langt. Kan lige prøve at sætte et billede på jeg tog forrige fredag. (kan ikke lide at lave en mavebillede tråd med det, da der er lidt for meget hud - haha). På billedet kan man godt fornemme, at maven er lang.

Børnene er jo lidt for små. Hhv 14% og 20% under normalen. Det er dog helt okay, når det er tvillnger. Du vil nok også opleve, at dine små taber i procenter, når du kommer længere hen. Det er helt normalt. De skal jo deles om meget af det derinde.

Meeen efter de er begyndt at tabe i procenter i forhold til enebørn, så er jeg da ekstra øv over lille mave. Det hænger vel også lidt sammen. Et enebarn ville nu veje ca. 2200 gram. Mine vejer hhv 1800 og 1660 gram. Så de burde jo fylde mere end et barn.

Jeg skal have kejsersnit, da den nederste tvilling (min pige) ligger forkert. Hun har smidt numsen nedad, så jeg må slet ikke føde dem normalt. Så der er slet ikke noget at diskutere. Det er ærgeligt. Gad godt at prøve at poppe børn ud rigtigt.

SMUK SMUK MAVE!!! ;o) Wauw den bærer du flot.. Men du har ret i at den ikke er stor..

JEg har lige to billeder her fra min graviditet sidste år.. Det første 31+5 det næste 32+2.. (I 34+ vejede den 3,1kg)..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2010

mor_sabina

mullesmith2 skriver:

Puuhh maven vokser virkelig meget og mine ben og fødder er sååå tykke, har taget de første 13kg på  Men jeg nyder det bare så længe de har det godt derinde

Jubii halvvejs, du ser skøn ud

Anmeld

20. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Grunden til at maven er lille er, at jeg er meget høj, så mit liv er meget langt. Kan lige prøve at sætte et billede på jeg tog forrige fredag. (kan ikke lide at lave en mavebillede tråd med det, da der er lidt for meget hud - haha). På billedet kan man godt fornemme, at maven er lang.

Børnene er jo lidt for små. Hhv 14% og 20% under normalen. Det er dog helt okay, når det er tvillnger. Du vil nok også opleve, at dine små taber i procenter, når du kommer længere hen. Det er helt normalt. De skal jo deles om meget af det derinde.

Meeen efter de er begyndt at tabe i procenter i forhold til enebørn, så er jeg da ekstra øv over lille mave. Det hænger vel også lidt sammen. Et enebarn ville nu veje ca. 2200 gram. Mine vejer hhv 1800 og 1660 gram. Så de burde jo fylde mere end et barn.

Jeg skal have kejsersnit, da den nederste tvilling (min pige) ligger forkert. Hun har smidt numsen nedad, så jeg må slet ikke føde dem normalt. Så der er slet ikke noget at diskutere. Det er ærgeligt. Gad godt at prøve at poppe børn ud rigtigt.

hvor er det hud? du er squ da lækker!!

Anmeld

20. juli 2010

Vial

Zette skriver:

hvor er det hud? du er squ da lækker!!

Tak - jamen, jeg mener hud, som i at jeg kun har undertøj på - og med blonde på bh'en. Det er liiiige på grænsen til, hvad jeg kan lide at lave en tråd med.. hehe (Når jeg crasher mullesmiths tråd på side 2, så er det lidt mere anonymt..hehe).

Håber, at det går bedre med dig (har ikke været så meget online på det sidste og fulgt med - af den simple årsag, at min bærbar er SÅ varm at sidde med..)

Anmeld

20. juli 2010

Vial

Renée88 skriver:

SMUK SMUK MAVE!!! ;o) Wauw den bærer du flot.. Men du har ret i at den ikke er stor..

JEg har lige to billeder her fra min graviditet sidste år.. Det første 31+5 det næste 32+2.. (I 34+ vejede den 3,1kg)..

Flot mave! Ja, det er sgu mærkeligt med min. Lige nu er det bare en fodbold. Kigger på den og tænker, hvor pokker gemmer der sig HELE to babyer derinde!!!

Anmeld

20. juli 2010

Vial

Valle81 skriver:

Må smile:0) Hold nu op alt det tøj - de kommer bestemt ikke til at mangle:0) he he:0)

Tror ikke engang Anton har 1/5 - og vi når alligevel ikke at bruge det hele - trods ekstremt gylperi:0)

Hvor er du sød

Ja, det er helt sindssygt med det tøj. Tror at hende jeg har købt af har et seriøst shoppe gen! Det gode er, at meget af det er som nyt.

Nu hvor jeg venter tvillinger, så er de tit lidt må (altså vi ser lige bort fra Malene84's drenge, som åbenbart bliver ammet med det rene gødning). Tvillingerne som jeg har avet tøjet fra har kunne bruge 62 til de var 6 mdr.

Hvis mine pludselig gror vildt meget, så bliver jeg da lidt mærkelig, for har godt nok lagt mange penge for det tøj, men så må jeg jo glæde mig over deres gode vækstvilkår og så sælge tøjet videre. Der er VILDT meget Molo, Katvig, Ida T osv.

Det fede er, at jeg ALDRIG ville have haft råd til sådan noget tøj - og det er så sødt, da der er drenge/pige udgaver af meget af det. Så det bliver de mest velklædte twins jeg får.

Du er ikke den eneste, som har smilet af det. Næsten alle der ser det siger, at jeg ikke er rigtig klog.. haha

Anmeld

20. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Tak - jamen, jeg mener hud, som i at jeg kun har undertøj på - og med blonde på bh'en. Det er liiiige på grænsen til, hvad jeg kan lide at lave en tråd med.. hehe (Når jeg crasher mullesmiths tråd på side 2, så er det lidt mere anonymt..hehe).

Håber, at det går bedre med dig (har ikke været så meget online på det sidste og fulgt med - af den simple årsag, at min bærbar er SÅ varm at sidde med..)

Nåårh jeg troede du mente fed - for så kunne du da komme over knæet!

Jeg har fået det rigtig godt og mit kejsersnit har nu hele rigtig denne gang. Men det er godt nok ikke blevet særlig pænt, så når det er hele helt vil jeg gøre op med mig selv om jeg vil have det skåret op igen og syet om. Jeg ved sku ikke om jeg tør. Heldigvis sidder det så langt nede (i hårene) at man ikke kommer til at kunne se det overhovedet... pyyyyh

Malou er stadig meget meget ked af det, men vi har lige fået en gynge igår som bare får hende til at holde HELT mund! Og det er hendes mor meget meget glad for... det er squ rart at få en halv time hvor jeg kan spise mad, rydde lidt op eller gå i bad og samle tankerne lidt.

Knus

Anmeld

20. juli 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

WOW du er dælme flot allerede....

Anmeld

20. juli 2010

VIPpigen

Syntes nu det er en fin mave, og man kan da se der ligger nogen derinde. At der så er 2 er jo bare dobbelt lykke. Håber det har gået godt til ??Scanning??

Vi var til scanning til formiddag. Lillepigen her er 20 cm, og vejer 342, så hun vejer mere end hun egentligt skulle nu. Men dine drenge skal nok komme efter det ligeså stille. Som KaMa siger er de jo 2 til at deles. Men glæder mig til at følge maven mere endnu. Og at de små guldklumper vokser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.