Valle81 skriver:
Må smile:0) Hold nu op alt det tøj - de kommer bestemt ikke til at mangle:0) he he:0)
Tror ikke engang Anton har 1/5 - og vi når alligevel ikke at bruge det hele - trods ekstremt gylperi:0)
Hvor er du sød 
Ja, det er helt sindssygt med det tøj. Tror at hende jeg har købt af har et seriøst shoppe gen! Det gode er, at meget af det er som nyt.
Nu hvor jeg venter tvillinger, så er de tit lidt må (altså vi ser lige bort fra Malene84's drenge, som åbenbart bliver ammet med det rene gødning). Tvillingerne som jeg har avet tøjet fra har kunne bruge 62 til de var 6 mdr.
Hvis mine pludselig gror vildt meget, så bliver jeg da lidt mærkelig, for har godt nok lagt mange penge for det tøj, men så må jeg jo glæde mig over deres gode vækstvilkår og så sælge tøjet videre. Der er VILDT meget Molo, Katvig, Ida T osv.
Det fede er, at jeg ALDRIG ville have haft råd til sådan noget tøj - og det er så sødt, da der er drenge/pige udgaver af meget af det. Så det bliver de mest velklædte twins jeg får.
Du er ikke den eneste, som har smilet af det. Næsten alle der ser det siger, at jeg ikke er rigtig klog.. haha
Anmeld