mullesmith2 skriver:
Det er simpelthen et rigtig godt billede flot mave og jeg syntes bare den er smuk, det er sku også ligemeget at andre tror der kun er en når man selv ved der er to
det er det fedeste at fortælle folk at der er to derinde syntes jeg. hvad er det mindste tøj du har købt til dine kids? jeg overvejer lidt at anskaffe mig et sæt tøj i 40 el. 44 som det første sæt, men ved ikke om det er dumt at bruge penge på når man jo ikke ved om de er 3500g når de kommer hehe
Tak for de pæne ord. Jeg er også glad for at det har udviklet sig så "heldigt". Havde altid troet, at jeg ville blive gravid på hele kroppen så at sige.
Min pige er jo ret lille, så jeg har købt en body i 40, og så en trøje i 44. Til min søn er det mindste str. 50. De to ting til pigen er det eneste jeg har, som er så småt. Der var nemlig 70% rabat på det hos babysam.
Jeg vil bare gerne have, at hun har noget, som passer hende. Når man giver de der små liv alt for stort tøj på, så virker de bare endnu mindre, synes jeg.
De vokser jo hurtigt, så satser på, at str. 50, som de begge har meget af, kan komme hurtigt i brug. Jeg har aftalt med mine forældre, at de køber str. 40/44 til dem, når jeg har født. Hvis det er nødvendigt.
Det er jo også dumt at købe vildt meget ind, og så det ikke kommer i brug. De kan jo sagens være lange og så tynde osv.
Jeg elsker bare at sige til folk, at jeg venter tvillinger. Det er vel egentlig en stolthed over det. En af mine kammerater, han holder regnskab med, hvor mange fremmede jeg får sagt det til. Fx hvis vi er ude at spise, og jeg ikke kan spise op, så får tjeneren lige at vide, at det er fordi at der er to i maven.. pinligt.