20+0 med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.799 visninger
51 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

mullesmith2

Puuhh maven vokser virkelig meget og mine ben og fødder er sååå tykke, har taget de første 13kg på  Men jeg nyder det bare så længe de har det godt derinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

MORJESPERSEN

Sikke en flot mave du har fået... Glæder mig til at se dine dejlige drenge om 18uger...

Anmeld

19. juli 2010

Koen.

Smuk mavse

Anmeld

19. juli 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Sikke en flot mave du har fået... Glæder mig til at se dine dejlige drenge om 18uger...

16- 17 uger går der nok kun  Fik en snak med en læge på sygehuset til scanning sidst og hun sagde at senest i uge 37 ville de lave kejsersnit med mindre det gik igang af sig selv før det så ville de også lave kejsersnit, jeg får nok lidt nærmere at vide i morgen til scanning om hvorfor de råder mig til det.

Anmeld

19. juli 2010

mullesmith2

lillespurv19 skriver:

Smuk mavse

Tark  syntes bare den er vokset helt enormt meget.

Anmeld

19. juli 2010

Koen.

mullesmith2 skriver:

Tark  syntes bare den er vokset helt enormt meget.

Ja, de vil fremad dine små guldklumper, men den sidder bare perfekt på dig

Anmeld

19. juli 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

16- 17 uger går der nok kun  Fik en snak med en læge på sygehuset til scanning sidst og hun sagde at senest i uge 37 ville de lave kejsersnit med mindre det gik igang af sig selv før det så ville de også lave kejsersnit, jeg får nok lidt nærmere at vide i morgen til scanning om hvorfor de råder mig til det.

Jeg kan slet ikke forstå de ikke råder dig til at føde selv, men de må jo nok have deres grunde... Da jeg fødte pigerne kom tvilling A ud med hovdet først og tvilling B med numsen først, jeg håber du får lov og kan føde dem selv.

Anmeld

19. juli 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Jeg kan slet ikke forstå de ikke råder dig til at føde selv, men de må jo nok have deres grunde... Da jeg fødte pigerne kom tvilling A ud med hovdet først og tvilling B med numsen først, jeg håber du får lov og kan føde dem selv.

vil også hellere føde selv, men lægen sagde at selvom jeg gik i fødsel af mig selv ville de stadig råde mig til kejsersnit. Så et eller andet må jo være risikabelt ved det. Delte dine piger moderkage også?

Anmeld

19. juli 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

vil også hellere føde selv, men lægen sagde at selvom jeg gik i fødsel af mig selv ville de stadig råde mig til kejsersnit. Så et eller andet må jo være risikabelt ved det. Delte dine piger moderkage også?

Ja de gjorde, håber du får svar på hvorfor....

Anmeld

19. juli 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Ja de gjorde, håber du får svar på hvorfor....

ja så forstår jeg det heller ikke, må forhøre mig i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.