20+0 med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Halbschön

KaMa skriver:

Flot mave! Ja, det er sgu mærkeligt med min. Lige nu er det bare en fodbold. Kigger på den og tænker, hvor pokker gemmer der sig HELE to babyer derinde!!!

Man kan blive overrasket ;o) Jeg har en veninde som man næsten ikke kunne se på var gravid, og hun fik en god basse på 4kg... Så pyt ;o) - jeg glæder mig til at se Alvin og Viola d. 20.august ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Vial

Zette skriver:

Nåårh jeg troede du mente fed - for så kunne du da komme over knæet!

Jeg har fået det rigtig godt og mit kejsersnit har nu hele rigtig denne gang. Men det er godt nok ikke blevet særlig pænt, så når det er hele helt vil jeg gøre op med mig selv om jeg vil have det skåret op igen og syet om. Jeg ved sku ikke om jeg tør. Heldigvis sidder det så langt nede (i hårene) at man ikke kommer til at kunne se det overhovedet... pyyyyh

Malou er stadig meget meget ked af det, men vi har lige fået en gynge igår som bare får hende til at holde HELT mund! Og det er hendes mor meget meget glad for... det er squ rart at få en halv time hvor jeg kan spise mad, rydde lidt op eller gå i bad og samle tankerne lidt.

Knus

Hvor er det godt at høre.

Et ar bliver dog sjældent pænt, når der går betændelse i og det skal skæres op igen og igen (jeg har selv et midt på maven). Det kan heldigvis rettes plastikkirurgisk. Specielt, hvis man har lidt løst maveskin at gøre godt med

Jeg fik som 18 årig en plastikoperation på maven. Netop for at rette op på et ekstremt grimt ar (som var blevet åbnet ca. 8 gange siden jeg var spæd). Jeg var "desværre" så slank og stram i kødet, som man jo er som 18årig, at det slet ikke blev så vellykket.

Jeg får altså sådan lidt ticks i ansigtet, når jeg læser om babyer, der skriger meget.. pyhh.. tænk hvis mine to pomfritter også har tænkt sig at underholde deres mor i stereo med masser af gråd!! Så går jeg hjemmefra!

Anmeld

20. juli 2010

Vial

Renée88 skriver:

Man kan blive overrasket ;o) Jeg har en veninde som man næsten ikke kunne se på var gravid, og hun fik en god basse på 4kg... Så pyt ;o) - jeg glæder mig til at se Alvin og Viola d. 20.august ;o)

Ja, det er utroligt, hvad der kan gemme sig. Man hører jo også om piger, der kan skjule en graviditet. Deres maver må jo også være små.

Jeg kan bare slet ikke vente med at se de to små. Har de mørkt hår, ligner de hinanden osv. Det sidste gør de nok ikke så meget. Allerede på scanninger har de kunne se, at deres hovedform er meget forskellig. Alvin har et kuglerundt hoved og Viola lidt mere ovalt. Sjovt. Aller mest glæder jeg mig til at holde mine helt egne børn i mine arme.. det må være SÅ STORT!

Anmeld

20. juli 2010

Halbschön

KaMa skriver:

Ja, det er utroligt, hvad der kan gemme sig. Man hører jo også om piger, der kan skjule en graviditet. Deres maver må jo også være små.

Jeg kan bare slet ikke vente med at se de to små. Har de mørkt hår, ligner de hinanden osv. Det sidste gør de nok ikke så meget. Allerede på scanninger har de kunne se, at deres hovedform er meget forskellig. Alvin har et kuglerundt hoved og Viola lidt mere ovalt. Sjovt. Aller mest glæder jeg mig til at holde mine helt egne børn i mine arme.. det må være SÅ STORT!

Det er det STØRSTE! Og man kan ta sig selv i bare at sidde og stirre på dem, og nærmest tude over hvor dejlige de er... Her 9mdr efter fødslen kan jeg stadig fælde en tåre, hvis jeg tænker på den første gang jeg fik ham i mine arme.. Det var bare SÅ stort!

Glæd dig ;o)

Anmeld

20. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Hvor er det godt at høre.

Et ar bliver dog sjældent pænt, når der går betændelse i og det skal skæres op igen og igen (jeg har selv et midt på maven). Det kan heldigvis rettes plastikkirurgisk. Specielt, hvis man har lidt løst maveskin at gøre godt med

Jeg fik som 18 årig en plastikoperation på maven. Netop for at rette op på et ekstremt grimt ar (som var blevet åbnet ca. 8 gange siden jeg var spæd). Jeg var "desværre" så slank og stram i kødet, som man jo er som 18årig, at det slet ikke blev så vellykket.

Jeg får altså sådan lidt ticks i ansigtet, når jeg læser om babyer, der skriger meget.. pyhh.. tænk hvis mine to pomfritter også har tænkt sig at underholde deres mor i stereo med masser af gråd!! Så går jeg hjemmefra!

Det er fandeme heller ikke sjovt skal jeg hilse og sige... har været ved at gå hjemmefra MANGE gange! Men har nu fået en gynge som hun elsker - så den kommer hun over i et par gange om dagen og så får jeg lidt fred til at blive klar i hovedet til næste skrigetur.

Jeg kom iøvrigt til at tænke på at du ikke HEEELT gemmer dig i denne tråd for ude på forsiden ovre i den fine højre side ligger du jo under nyeste billeder....

Anmeld

20. juli 2010

Vial

Zette skriver:

Det er fandeme heller ikke sjovt skal jeg hilse og sige... har været ved at gå hjemmefra MANGE gange! Men har nu fået en gynge som hun elsker - så den kommer hun over i et par gange om dagen og så får jeg lidt fred til at blive klar i hovedet til næste skrigetur.

Jeg kom iøvrigt til at tænke på at du ikke HEEELT gemmer dig i denne tråd for ude på forsiden ovre i den fine højre side ligger du jo under nyeste billeder....

Ja, jeg har lige set, at frøken Karina her flasher sig i undertøj på forsiden.. pyh, måtte lige synke et par gange. Heldgvis er der også mange andre, som gør det.. Så må bare gå ind i mængden og tænke, at blokeringen sidder i mit hoved..  

Den havde jeg godt nok ikke set komme..

Anmeld

20. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Ja, jeg har lige set, at frøken Karina her flasher sig i undertøj på forsiden.. pyh, måtte lige synke et par gange. Heldgvis er der også mange andre, som gør det.. Så må bare gå ind i mængden og tænke, at blokeringen sidder i mit hoved..  

Den havde jeg godt nok ikke set komme..

Du ser skøøøøn ud!

Anmeld

20. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Det løber hurtigt op med alt det tøj.

Jeg har købt en masse brugt hos en, der har et sæt lige som mig (altså dreng og pige). Hun har en fed smag. Så mit skab er proppet med det lækreste babytøj.

Prøv lige at tjekke, hvor meget jeg har. I skabet er der kun fra str. 50 til 62.. Det ser måske ikke ud af så meget, men jeg har slet ikke tal på, hvor mange bodyer de har!

Satser på at vaske hver 3. uge.. haha.

Nu vil jeg sige god nat

WOW hvor har du meget!!!! De kommer jo slet ikke til at bruge så meget...

Anmeld

20. juli 2010

Vial

Zette skriver:

Du ser skøøøøn ud!

Tak

Nu vil jeg ud i vejret på mine elefantben og håbe, at folk kun fokuserer på mine Anni Fønsby læber (ved godt hvorfor det ikke regner i dag - alt vand har samlet sig i min krop).

Anmeld

20. juli 2010

Vial

Zette skriver:

WOW hvor har du meget!!!! De kommer jo slet ikke til at bruge så meget...

Er bange for at du har ret. Så må jeg sælge det videre.. eller bare glæde mig over, at jeg ikke skal vaske hver dag

Over and out fra mig af. Ha' en dejlig dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.