Zette skriver:
Nåårh jeg troede du mente fed - for så kunne du da komme over knæet! 
Jeg har fået det rigtig godt og mit kejsersnit har nu hele rigtig denne gang. Men det er godt nok ikke blevet særlig pænt, så når det er hele helt vil jeg gøre op med mig selv om jeg vil have det skåret op igen og syet om. Jeg ved sku ikke om jeg tør.
Heldigvis sidder det så langt nede (i hårene) at man ikke kommer til at kunne se det overhovedet... pyyyyh 
Malou er stadig meget meget ked af det, men vi har lige fået en gynge igår som bare får hende til at holde HELT mund! Og det er hendes mor meget meget glad for... det er squ rart at få en halv time hvor jeg kan spise mad, rydde lidt op eller gå i bad og samle tankerne lidt.
Knus
Hvor er det godt at høre.
Et ar bliver dog sjældent pænt, når der går betændelse i og det skal skæres op igen og igen (jeg har selv et midt på maven). Det kan heldigvis rettes plastikkirurgisk. Specielt, hvis man har lidt løst maveskin at gøre godt med 
Jeg fik som 18 årig en plastikoperation på maven. Netop for at rette op på et ekstremt grimt ar (som var blevet åbnet ca. 8 gange siden jeg var spæd). Jeg var "desværre" så slank og stram i kødet, som man jo er som 18årig, at det slet ikke blev så vellykket.
Jeg får altså sådan lidt ticks i ansigtet, når jeg læser om babyer, der skriger meget.. pyhh.. tænk hvis mine to pomfritter også har tænkt sig at underholde deres mor i stereo med masser af gråd!! Så går jeg hjemmefra!
Anmeld