Så nåede vi til uge 32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Svei

Tina2 skriver:

Du' sååå sød, Eva  Lige hvad man trænger til at høre...... Men de kg KAN nu godt ses....  Bli'r pænt bred når jeg er gravid, så fylder godt der......

men det kan ikke ses på billedet....du er virkelig smuk Tina...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Tina2

Eva. skriver:

men det kan ikke ses på billedet....du er virkelig smuk Tina...

Taaaaak:-)

Men glæder mig nu til at komme af med alle de kg igen og få min normale figur igen, hoppe i de stramme jeans og høje hæle;o)

Anmeld

19. juli 2010

line melias mor

sikke en flot mave nu er der ikke længe igen

Anmeld

19. juli 2010

Bayze

Tina2 skriver:

OMG- altid!!!??! arrrrgh!!! Næh nej du, det er er sidste gang, nu gider jeg ikke være gravid mere......

Men tak for de søde ord... Ja, jeg ville ønske det passede på mig at man kun tog lidt på den sidste tid, men sidst tog jeg 6 kg på fra uge 36 til 40!!!  Fuldstændig vildt!  Og ku nærmest ikke spise noget fordi jeg havde halsbrand..... Men kg'ene skal NOK finde vej til mig!!!!!!

Havde faktisk et mål der hed max 20 kg, men den holder sgu ikke tror jeg..... Så nu siger jeg bare at jeg IKKE må tage mere på end med Filuca!!!! (25 kg) Hyler hvis jeg kommer over det og nærmer mig de lede 31 kg jeg tog på sidst.....!!! Så kryds lige for de MAX 25 kg!!!!

Du tager sgu ikke 15 kg på her de sidste uger, Tina! Når du har "tradition for" at tage så meget på, og meget af det sætter sig til sidst, så er det jo bare fordi du er én af dem der ophober rigtig meget væske. det er jo ikke "rigtige" kg, det er kun dem der er lavet af fedt. Og dem tror jeg altså ikke der er så mange af på dig:-) Jeg er altså sikker på at du hurtig er tibage på en fornuftig vægt, men jeg kan satme godt forstå det stresser dig, jeg syntes fandme heller ikke det var sjovt at bule ud...

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

line melias mor skriver:

sikke en flot mave nu er der ikke længe igen

Tak, nej jeg synes nu alligevel der er lææænge til ;-) Men det kommer jo til at gå hurtigt:-) Glæder mig simpelthen så meget til hun kommer! :-)

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

Bayze skriver:

Du tager sgu ikke 15 kg på her de sidste uger, Tina! Når du har "tradition for" at tage så meget på, og meget af det sætter sig til sidst, så er det jo bare fordi du er én af dem der ophober rigtig meget væske. det er jo ikke "rigtige" kg, det er kun dem der er lavet af fedt. Og dem tror jeg altså ikke der er så mange af på dig:-) Jeg er altså sikker på at du hurtig er tibage på en fornuftig vægt, men jeg kan satme godt forstå det stresser dig, jeg syntes fandme heller ikke det var sjovt at bule ud...

Nej, jeg tror bestemt heller ikke jeg tager 15 kg mere på... Men jeg tror nu jeg kommer op i nærheden af de 25 kg jeg tog på med Filuca...... Havde håbet at kunne holde den under 20 kg, men det er sgu ønsketænkning!

Ja, jeg får meget vand i kroppen og det er også derfor jeg taber de der 14-15 kg på den første uge efter fødslen.... Men så er der også stadig mange tilbage, MEN jeg skal nok få bugt med dem, tillader ikke de invaderer min krop!!!

Har du fået smidt det hele?

Anmeld

19. juli 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Nej, jeg tror bestemt heller ikke jeg tager 15 kg mere på... Men jeg tror nu jeg kommer op i nærheden af de 25 kg jeg tog på med Filuca...... Havde håbet at kunne holde den under 20 kg, men det er sgu ønsketænkning!

Ja, jeg får meget vand i kroppen og det er også derfor jeg taber de der 14-15 kg på den første uge efter fødslen.... Men så er der også stadig mange tilbage, MEN jeg skal nok få bugt med dem, tillader ikke de invaderer min krop!!!

Har du fået smidt det hele?

Jeg må småflovt indrømme at nej, de sidste 3-4 kg sidder der sgu stadig, og det har de ligesom gjort siden en uge efter fødslen. Men de sidder altså traditionelt rigtig godt fast, jeg skal kæmpe ret meget for at komme længere ned end jeg er nu. Og min vægt nu er også fornuftig, føler egentlig ikke jeg vejer for meget, min krop "vil klart helst ligge her" fremfor minus 4 kg, og det er jo også derfor den kæmper imod. Jeg er jo forlængst startet med ridningen igen og føler mig i god form, og de sidste kg betyder faktisk ikke så meget for mig. Så ryger de så ryger de, og ellers så fred være med dem

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

Bayze skriver:

Jeg må småflovt indrømme at nej, de sidste 3-4 kg sidder der sgu stadig, og det har de ligesom gjort siden en uge efter fødslen. Men de sidder altså traditionelt rigtig godt fast, jeg skal kæmpe ret meget for at komme længere ned end jeg er nu. Og min vægt nu er også fornuftig, føler egentlig ikke jeg vejer for meget, min krop "vil klart helst ligge her" fremfor minus 4 kg, og det er jo også derfor den kæmper imod. Jeg er jo forlængst startet med ridningen igen og føler mig i god form, og de sidste kg betyder faktisk ikke så meget for mig. Så ryger de så ryger de, og ellers så fred være med dem

Nej det er jo heller ikke alverden at mangle, og du så da bestemt ikke stor ud da du var gravid med +17 kg, så kunne absolut heller ikke forestille mig de sidste par kg virker som for meget på dig

Jeg sku gerne lige 4-5 kg længere ned end jeg startede på... Selvom man når sin førvægt igen, så ser kroppen ikke ud som den gjorde før efter 2. og sikkert heller ikke her efter 3. graviditet.... Så vil ha det bedst med liiiiige at kyle et par ekstra kg af

Anmeld

20. juli 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Nej det er jo heller ikke alverden at mangle, og du så da bestemt ikke stor ud da du var gravid med +17 kg, så kunne absolut heller ikke forestille mig de sidste par kg virker som for meget på dig

Jeg sku gerne lige 4-5 kg længere ned end jeg startede på... Selvom man når sin førvægt igen, så ser kroppen ikke ud som den gjorde før efter 2. og sikkert heller ikke her efter 3. graviditet.... Så vil ha det bedst med liiiiige at kyle et par ekstra kg af

Så er jeg SIKKER på at det også nok skal lykkes for dig

Anmeld

20. juli 2010

Tina2

Bayze skriver:

Så er jeg SIKKER på at det også nok skal lykkes for dig

I hope soooo!!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.