NR3ønskebarn skriver:
Ok dejligt
Jeg har to piger i forvejen fra et tidligere forhold de er 5 år og 2½ år
Altså de fleste tror at vi får en dreng og det er osse det jeg ønsker mig da jeg har to piger i forvejen
hehe... De så jo billederne fra NF scanningen på facebook, og der var noget som LIGNEDE en tap, men scanningsjordemoderen sagde at det var stort set alle babyer som ligner drenge i starten.. Underligt.. Og fordi at den lå med samlede ben, så gik hun ud fra at det var en pige, så derfor tager jeg det ikke seriøst. Har desværre ikke råd til en 3D scanning og kønscanning, så vi er tvunget til at vente og se hehe.. Men ja det er lang tid at vente. Men fik det heller ikke at vide med pigerne
Så var rigtig spændt. De siger jo at man ikke har kvalme når man venter en dreng. Men tror ikke på myterne da.. Med pigerne havde jeg kvalme begge gange og ingen denne gang
Meeen nu får vi at se 
Ja det med kvalme osv kan man ikke regne med.... Jeg havde ret meget kvalme med min 1. datter og kastede op i uge 7.....
Med min søn havde jeg nærmest ingen kvalme og denne gang har jeg også haft kvalme, allerværst i uge 7 igen (total underligt med den uge 7 der!!!) men har dog ikke kastet op....
Jeg fik også at vide man tog mest på med piger- tog 25 kg på med min datter og 31 kg med min søn, så den holder heller ikke! Er i uge 32 nu og har taget ca 16 kg på, så tror bestemt ikke jeg når de 31 kg igen (hvilket bestemt ikke gør noget)!!!!!
Har dog smidt alle kg begge gange rimelig hurtigt, så håber det går rimelig nemt denne gang også.......
Anmeld