Så nåede vi til uge 32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.777 visninger
53 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Tina2

31+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Dansker I Holland

Sikke en flot mave Smiler...

Anmeld

18. juli 2010

Ranarupta

Tina2 skriver:

31+0

Smuuuuuk!

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

Ranarupta skriver:

Smuuuuuk!

Taaaak, begynder sgu at føle mig stor og tung!!!!  For en uge siden sagde vægten +16 kg!!!

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

NR3ønskebarn skriver:

Sikke en flot mave Smiler...

tak skal du ha:-)

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Tina2 skriver:

tak skal du ha:-)

Var da så lidt Smiler... Hvad venter du ? En dreng eller pige ? Jeg ved ikke hvad jeg venter mig... desværre.. De kunne ikke se det til MD fordi baby lå med samlede ben, så vi må vente med at vide kønnet til jeg har født Men vi fik dog at vide at den er sund og rask

Sussie 22+6

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

NR3ønskebarn skriver:

Var da så lidt Smiler... Hvad venter du ? En dreng eller pige ? Jeg ved ikke hvad jeg venter mig... desværre.. De kunne ikke se det til MD fordi baby lå med samlede ben, så vi må vente med at vide kønnet til jeg har født Men vi fik dog at vide at den er sund og rask

Sussie 22+6

Vi har en pige på 6 år og en dreng på 3 år og der ligger en pige i maven:-)

Vi fik kønsscanning i uge 17 (min datter og jeg er MEGA nysgerrige) ;-) og til Md-scanning sagde hun der ikke var noget tap at se og til 3D scanning her i juni var der heller ingen tvivl:-)

Ikke at det overhovedet har betydning hvad det er, jeg er bare SÅ nydgerrig og synes det er aaaalt for længe at gå uden at vide det:-) Og min datter også:-)

Sund og rask er jo trods alt også den vigtigste besked :-) Bli'r spændende hvad I får, hvad tror du?

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Tina2 skriver:

Vi har en pige på 6 år og en dreng på 3 år og der ligger en pige i maven:-)

Vi fik kønsscanning i uge 17 (min datter og jeg er MEGA nysgerrige) ;-) og til Md-scanning sagde hun der ikke var noget tap at se og til 3D scanning her i juni var der heller ingen tvivl:-)

Ikke at det overhovedet har betydning hvad det er, jeg er bare SÅ nydgerrig og synes det er aaaalt for længe at gå uden at vide det:-) Og min datter også:-)

Sund og rask er jo trods alt også den vigtigste besked :-) Bli'r spændende hvad I får, hvad tror du?

Ok dejligt Jeg har to piger i forvejen fra et tidligere forhold de er 5 år og 2½ år Altså de fleste tror at vi får en dreng og det er osse det jeg ønsker mig da jeg har to piger i forvejen hehe... De så jo billederne fra NF scanningen på facebook, og der var noget som LIGNEDE en tap, men scanningsjordemoderen sagde at det var stort set alle babyer som ligner drenge i starten.. Underligt.. Og fordi at den lå med samlede ben, så gik hun ud fra at det var en pige, så derfor tager jeg det ikke seriøst. Har desværre ikke råd til en 3D scanning og kønscanning, så vi er tvunget til at vente og se hehe.. Men ja det er lang tid at vente. Men fik det heller ikke at vide med pigerne Så var rigtig spændt. De siger jo at man ikke har kvalme når man venter en dreng. Men tror ikke på myterne da.. Med pigerne havde jeg kvalme begge gange og ingen denne gang Meeen nu får vi at se

Anmeld

19. juli 2010

Shibby

Du er flot gravid

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

NR3ønskebarn skriver:

Ok dejligt Jeg har to piger i forvejen fra et tidligere forhold de er 5 år og 2½ år Altså de fleste tror at vi får en dreng og det er osse det jeg ønsker mig da jeg har to piger i forvejen hehe... De så jo billederne fra NF scanningen på facebook, og der var noget som LIGNEDE en tap, men scanningsjordemoderen sagde at det var stort set alle babyer som ligner drenge i starten.. Underligt.. Og fordi at den lå med samlede ben, så gik hun ud fra at det var en pige, så derfor tager jeg det ikke seriøst. Har desværre ikke råd til en 3D scanning og kønscanning, så vi er tvunget til at vente og se hehe.. Men ja det er lang tid at vente. Men fik det heller ikke at vide med pigerne Så var rigtig spændt. De siger jo at man ikke har kvalme når man venter en dreng. Men tror ikke på myterne da.. Med pigerne havde jeg kvalme begge gange og ingen denne gang Meeen nu får vi at se

Ja det med kvalme osv kan man ikke regne med.... Jeg havde ret meget kvalme med min 1. datter og kastede op i uge 7.....

Med min søn havde jeg nærmest ingen kvalme og denne gang har jeg også haft kvalme, allerværst i uge 7 igen (total underligt med den uge 7 der!!!) men har dog ikke kastet op....

Jeg fik også at vide man tog mest på med piger- tog 25 kg på med min datter og 31 kg med min søn, så den holder heller ikke! Er i uge 32 nu og har taget ca 16 kg på, så tror bestemt ikke jeg når de 31 kg igen (hvilket bestemt ikke gør noget)!!!!!

Har dog smidt alle kg begge gange rimelig hurtigt, så håber det går rimelig nemt denne gang også.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.