Så nåede vi til uge 32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Tina2

Shibby skriver:

Du er flot gravid

Tak for det:-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Dansker I Holland

Tina2 skriver:

Ja det med kvalme osv kan man ikke regne med.... Jeg havde ret meget kvalme med min 1. datter og kastede op i uge 7.....

Med min søn havde jeg nærmest ingen kvalme og denne gang har jeg også haft kvalme, allerværst i uge 7 igen (total underligt med den uge 7 der!!!) men har dog ikke kastet op....

Jeg fik også at vide man tog mest på med piger- tog 25 kg på med min datter og 31 kg med min søn, så den holder heller ikke! Er i uge 32 nu og har taget ca 16 kg på, så tror bestemt ikke jeg når de 31 kg igen (hvilket bestemt ikke gør noget)!!!!!

Har dog smidt alle kg begge gange rimelig hurtigt, så håber det går rimelig nemt denne gang også.......

Hehe ja ok Der kan man bare se Er lige kommet hjem fra den der sukkerbelastnings dims... DAMN hvor var det altså kedeligt da... var vildt tørstig... og SULTEN...

Knus

Anmeld

19. juli 2010

Susan1978

Sprøde kost..

Anmeld

19. juli 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ja det med kvalme osv kan man ikke regne med.... Jeg havde ret meget kvalme med min 1. datter og kastede op i uge 7.....

Med min søn havde jeg nærmest ingen kvalme og denne gang har jeg også haft kvalme, allerværst i uge 7 igen (total underligt med den uge 7 der!!!) men har dog ikke kastet op....

Jeg fik også at vide man tog mest på med piger- tog 25 kg på med min datter og 31 kg med min søn, så den holder heller ikke! Er i uge 32 nu og har taget ca 16 kg på, så tror bestemt ikke jeg når de 31 kg igen (hvilket bestemt ikke gør noget)!!!!!

Har dog smidt alle kg begge gange rimelig hurtigt, så håber det går rimelig nemt denne gang også.......

Kære Tina

Jeg skulle lige til at sige det - det er sgu da ikke så slemt denne gang! Du ved jeg tog 17 kg. på og deraf kun et par kilo i den periode du mangler nu. Du skal se, du er lynhurtigt af med den vægt igen. Og du ser simpelthen hammer godt ud, du skulle være gravid altid - hot mamma

Anmeld

19. juli 2010

Bayze

Susan1978 skriver:

Sprøde kost..

Ha ha - skønt udtryk - det vil jeg tage med mig (og det er jo ikke løgn)

Anmeld

19. juli 2010

smokin

Den er satme flot!!

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja ok Der kan man bare se Er lige kommet hjem fra den der sukkerbelastnings dims... DAMN hvor var det altså kedeligt da... var vildt tørstig... og SULTEN...

Knus

Yrk, det skal jeg til her d. 28/7, har ikke prøvet det før, men skal fordi Milas vejede 4800 g...... Ville faktisk ikke, da jeg ikke tror der er noget som helst, jeg føder bare store børn og så fordi jeg ved min veninde var igennem et gedemarked uden lige fordi hendes var 0,1 over grænsen og hun også ville føde hjemme!

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

Bayze skriver:

Kære Tina

Jeg skulle lige til at sige det - det er sgu da ikke så slemt denne gang! Du ved jeg tog 17 kg. på og deraf kun et par kilo i den periode du mangler nu. Du skal se, du er lynhurtigt af med den vægt igen. Og du ser simpelthen hammer godt ud, du skulle være gravid altid - hot mamma

OMG- altid!!!??! arrrrgh!!! Næh nej du, det er er sidste gang, nu gider jeg ikke være gravid mere......

Men tak for de søde ord... Ja, jeg ville ønske det passede på mig at man kun tog lidt på den sidste tid, men sidst tog jeg 6 kg på fra uge 36 til 40!!!  Fuldstændig vildt!  Og ku nærmest ikke spise noget fordi jeg havde halsbrand..... Men kg'ene skal NOK finde vej til mig!!!!!!

Havde faktisk et mål der hed max 20 kg, men den holder sgu ikke tror jeg..... Så nu siger jeg bare at jeg IKKE må tage mere på end med Filuca!!!! (25 kg) Hyler hvis jeg kommer over det og nærmer mig de lede 31 kg jeg tog på sidst.....!!! Så kryds lige for de MAX 25 kg!!!!

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

Bayze skriver:

Ha ha - skønt udtryk - det vil jeg tage med mig (og det er jo ikke løgn)

Ha ha, det er nemlig et rigtig godt udtryk

Anmeld

19. juli 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

Sprøde kost..

Tak søde kost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.