Så nåede vi til uge 32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

DK

Wauv hvor er din mave bare flot! Mikkel og jeg var i Århus i dag, og kiggede langt efter alle de flotte store strut maver der kom forbi! Men ikke mange var så lækre som din!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Tina2

DK skriver:

Wauv hvor er din mave bare flot! Mikkel og jeg var i Århus i dag, og kiggede langt efter alle de flotte store strut maver der kom forbi! Men ikke mange var så lækre som din!

Taaaak, hvor er du sød  Nu varer det jo ikke længe inden du selv render rundt med en fin strutmave!!!  Synes det går vildt hurtigt med mavens str efter uge 20-22

Anmeld

20. juli 2010

Halbschön

Tina2 skriver:

31+0

Super lækker mave!! Tænk at se så godt ud som tredjegangsgravid og KÆMPE baby'er ;o) Jeg misunder dig ;o)

Wauw... Uge 32.. Husker det som igår at du sagde at du var gravid ;o)

Anmeld

20. juli 2010

Tina2

Renée88 skriver:

Super lækker mave!! Tænk at se så godt ud som tredjegangsgravid og KÆMPE baby'er ;o) Jeg misunder dig ;o)

Wauw... Uge 32.. Husker det som igår at du sagde at du var gravid ;o)

Hvor er du sød, tak!!! Det varmer at høre, især når man som jeg- altid tager temmelig mange kg på!!!

Ja, synes faktisk heller ikke det er så længe siden jeg var til NF-scanning og det var i uge 13..... Så tiden går stærkt.... Og på den anden side synes jeg der er længe til september...... Men mon ikke de sidste uger nok også skal flyve afsted:-)

Anmeld

20. juli 2010

Halbschön

Tina2 skriver:

Hvor er du sød, tak!!! Det varmer at høre, især når man som jeg- altid tager temmelig mange kg på!!!

Ja, synes faktisk heller ikke det er så længe siden jeg var til NF-scanning og det var i uge 13..... Så tiden går stærkt.... Og på den anden side synes jeg der er længe til september...... Men mon ikke de sidste uger nok også skal flyve afsted:-)

Ork jo, tiden flyver helt vildt i denne her ende af graviditeten.. Lige indtil man rammer termin og går over tid ;o) hehe..

Blir spændende om det er en ordentlig basse igen ;o)

Anmeld

20. juli 2010

Tina2

Renée88 skriver:

Ork jo, tiden flyver helt vildt i denne her ende af graviditeten.. Lige indtil man rammer termin og går over tid ;o) hehe..

Blir spændende om det er en ordentlig basse igen ;o)

Huha ja, gik 4 dage over tid sidst og det var da SÅ forfærdeligt!!!!!

Jeg tror ikke hun bli'r ligeså stor som Milas, men måske et sted midt imellem Filuca og Milas..... Lidt spændende... Lige pt er hun meget gennemsnitlig og det har de andre to også været omkring denne tid, så de giver den nok bare gas tilsidst

Anmeld

20. juli 2010

Halbschön

Tina2 skriver:

Huha ja, gik 4 dage over tid sidst og det var da SÅ forfærdeligt!!!!!

Jeg tror ikke hun bli'r ligeså stor som Milas, men måske et sted midt imellem Filuca og Milas..... Lidt spændende... Lige pt er hun meget gennemsnitlig og det har de andre to også været omkring denne tid, så de giver den nok bare gas tilsidst

Hehe, det gjorde Nicolai i hvert fald.. Uge 34 vejede han 3100g... og han nåede da alligevel at blive en god stor basse inden han kom ud over to uger for sent.. Puuuh!!

Anmeld

20. juli 2010

Tina2

Renée88 skriver:

Hehe, det gjorde Nicolai i hvert fald.. Uge 34 vejede han 3100g... og han nåede da alligevel at blive en god stor basse inden han kom ud over to uger for sent.. Puuuh!!

Ja her skønnede JM Milas til 32-3400 g i uge 38+ og han kom ud 40+4 med en kampvægt på 4800 g, så den holdt vist ikke liiiiiige det gæt der;-)

Anmeld

20. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

EEEEEJ, søde! uge 32!? really

Det er jo for vildt! Og du er bare tæske lækker... tænk lige at være 3. gangs gravid, i uge 32, i denne hede og være så mega smuk at se på? Det er satme ret godt gået!

Og jeg synes altså virkelig ikke man kan se hvor de kg sidder henne!?

smuk med smuk ovenpå

Helle for også at se sådan ud når jeg skal have nr 3

Anmeld

20. juli 2010

NoName

Sikke en flot mave du har Tina... WOW det er det eneste jeg kan sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.