Skal/skal ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.545 visninger
54 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Jeg er mor til en pige på 9 måneder, hvor min kæreste IKKE er biologisk far til hende (vi brugte egen donor til at få hende). Så ville lige hører jer om en ting. Er det retfærdigt af os, hvs vi ALDRIG fortæller hende, hvem den biologiske far er, når nu hun har en far der elsker hende over alt på jorden, og altid vil være der for hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

puttecolle

min mand er hellere ikke far til min store pige og vi har snakket meget om det nettop fordi at han skal adopter hende og den rigtigte far ikke ser hende og der står ukent far. men hvis din kæreste står som far så syns jeg ikke i skal fortælle hende det men hvis den anden står på så syns jeg bestemt at i skal fortælle hende det for hun har jo i bund og grund krav på at vide hvem ens forældre er...

Nicole 29+5

Anmeld

16. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Jeg er mor til en pige på 9 måneder, hvor min kæreste IKKE er biologisk far til hende (vi brugte egen donor til at få hende). Så ville lige hører jer om en ting. Er det retfærdigt af os, hvs vi ALDRIG fortæller hende, hvem den biologiske far er, når nu hun har en far der elsker hende over alt på jorden, og altid vil være der for hende?

hmmm.... nej det synes jeg ikke er retfærdigt....

men jeg synes først i skal fortælle det til hende når hun forstår det....

Anmeld

16. juli 2010

LIZO

i min verden betyder "klatten" ikke noget..  for din mand er da far til jeres barn..  for mig er man ikke far fordi man kan levere sæd. men hvem der har været der og stadig er der.

min morfar er ikke min mors bio far.. men han har altid været der. og det er ham der har været far til min mor..  min mor var så nogle år da han kom ind i hendes liv.

men nu lyder det som om at det er fordi din mand ikke selv har kunne få børn og i har brugt en donor..  måske når hun er gammel nok.. forklare hvordan det er. så hun ved det-

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Puttecolle - Min kæreste står som far på papiret.

Ni-ko-li-ne - Hvad nu hvis fyren ikke vil have noget at gøre med hende på det punkt? Så gør det jo mere skade end gavn at fortælle hende det.

Anmeld

16. juli 2010

Laulund87

Nej det er virkelig ikke retfærdigt

Anmeld

16. juli 2010

JacobsMoar

Hun har ret til at vide hvem hendes far er, uanset om hun skal kende ham eller ej..

Skal hun ikke have noget med ham at gøre, synes jeg at hun skal være så gammel, når hun får det at vide at hun forstår at i fik hjælp fordi din kæreste ikke kan lave børn (går jeg ud fra).. Jeg synes det er vigtigt at vide hvor man kommer..

Jeg har ikke selv kontakt til min biologiske far, men er fantastisk glad for at vide hvor jeg kommer fra..

Anmeld

16. juli 2010

Laulund87

Bromberg skriver:

Hun har ret til at vide hvem hendes far er, uanset om hun skal kende ham eller ej..

Skal hun ikke have noget med ham at gøre, synes jeg at hun skal være så gammel, når hun får det at vide at hun forstår at i fik hjælp fordi din kæreste ikke kan lave børn (går jeg ud fra).. Jeg synes det er vigtigt at vide hvor man kommer..

Jeg har ikke selv kontakt til min biologiske far, men er fantastisk glad for at vide hvor jeg kommer fra..

Anmeld

16. juli 2010

IAH

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Jeg synes du skal fortælle det, når hun er gammel nok. Jeg tror hun opdager det en dag alligevel på en eller anden måde.. En blodtypetest, øjenfarve, en "løshængende øreflip" eller en sygdom kan jo fx nok afsløre at han ikke er faren.

Og når/hvis hun selv bliver gravid engang i fremtiden, vil der jo foregå meget mere forskning i gener.. Så er det vigtigt for hende at vide, hvem hendes biologiske far er/ikke er.  

Så fortæl det hellere..

Anmeld

16. juli 2010

Divababy93

syntes bestemt du skal fortælle hende det når hun er gammel nok.
hun har krav på at vide det, jeg fik også først sent at vide hvem min far var, kan nemlig ikke huske ham. selv om jeg godt kunne havde unværet det.

hun har krav på at vide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.