Herhjemme køber vi en kødpakke på nettorvet.dk hver d. 1. Prisen er 550.- der er ikke fjerkræ og fisk i, så det køber jeg separat i Brugsen, (hvor kød ofte er nedsat når det er tæt på sidste salgsdag...). Generelt bliver ALT sat ned i vores brugs 3-4 dage før udløbsdato, så ALT pålæg bliver købt på tilbud d. 1. og frosset. Der er rigeligt kød til hele måneden, ofte til 1½ måned afhængig af hvor meget fjerkræ og fisk jeg køber ved siden af.
Bleer køber jeg i Rema1000 til 50 kr. for en stor pakke med 44 stk. Jeg ved ikke hvad de koster i Aldi, men de er billigere end i Lidl..
Numseservietter købet jeg i Brugsen for 8,75 for en pakke. Ofte er der 3 for 20-. (vådservietter).
Lys køber jeg i TIGER eller i brugsen på tilbud.
Frugt, grønt og konserves køber jeg i Netto, Lidl eller Rema1000.
Køber mest H&M-tøj til liva, oftest på deres hjemmeside - der er MEGET billigt at finde. For mig er mærket ikke vigtigt, så længe min datter er præsentabel og velsoigneret at se på. Så tøj bliver også købt i Tøj og Sko indimellem, særligt regntøj og undertøj køber jeg der...
Sko bliver der ALDRIG sparet på, Liva er platfodet, så det er kun Bundgaard og Ecco der duer, da de er med lidt svang.
Netto har ofte nedsat shampoo, balsam o.lig.
Vaskemiddel køber jeg også der... flydende Persil som ofte er nedsat til 9-10 kr. for en dunk.
Toiletpapir køber jeg i Lidl hvor det er billigt for store pakker 2- eller 3-lags.Ellers er det i brugsen når der er et godt tilbud på det gode papir.
Vi bruger Senseo kaffemaskine, så jeg køber altid de billige kaffepuder i Brugsen (coop) 29,95 for 2 pakker med 18 stk i hver. De måneder vi synes vi har lidt tilovers handler vi kaffen på www.kaffepuder.dk.
Til jul søger vi ALTID hjælp hos Frellsens hær, og vi får den HVERT år. Den er en MEGET stor hjælp for os, da vi ofte ikke engang har råd til at holde jul. Der er både gaver til børn og voksne og et helt julemåltid og julefrokost til mindst 5 personer.
Køber Meget sjældent varer til deres oprindelige pris... har i en del år haft meget lidt at gøre godt m, så man lærer hurtigt at blive en god tilbudsjæger
Generelt kan jeg handle tilbehør til en hel uge for ca. 150-200 kr. hvis jeg tænker mig godt om (altså alt undtagen kød). Dvs. et madbudget på omkring 1300 kr. pr. mdr. til 2 voksne og 1 barn på snart 3 år.
Transportmidler (cykelanhænger, klapvogn, cykel o.lig.) køber vi brugt, oftest på dba (vores datter er blevet HURTIGT stor - str. 116 i en alder af 2 år og 8 mdr.) så der har været en del udskiftning af diverse transportmidler).
Puha sikken smøre - håber der er noget du kan få gavn af.
Anmeld