Gode sparer råd søges! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

slettet_7530

Laulund87 skriver:

Ja okay..Jeg handler så absolut ikke kød i Superbest (har skræmmende insiderviden), men det er så en helt anden historie 

Bleer køber vi i Aldi, gode og billige!

Efter den store skandale med gammelt kød og ompakket kød handler vi helelr ikke kød i superbest længere, men jeg kører nu i Lidl Netto og Føtex, men deter kun fordi vi har dem alle ved siden af hinanden, have jeg råd handlede jeg udelukkende i Irma og Føtex samt superbrugsen.

Bleer er vi gået over til dem Lidl de lugter ikke som Libero samt en pakke med 20 styk koster 32,00 skumklude handles også kun i lidl og tomater aldrig har jeg fået så gode tomater som i min lidl

iceberg i det hele taget grønt er rigtig godt i Lidl, kød er Føtex eller superbrugsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Laulund87

albertesmor skriver:

Efter den store skandale med gammelt kød og ompakket kød handler vi helelr ikke kød i superbest længere, men jeg kører nu i Lidl Netto og Føtex, men deter kun fordi vi har dem alle ved siden af hinanden, have jeg råd handlede jeg udelukkende i Irma og Føtex samt superbrugsen.

Bleer er vi gået over til dem Lidl de lugter ikke som Libero samt en pakke med 20 styk koster 32,00 skumklude handles også kun i lidl og tomater aldrig har jeg fået så gode tomater som i min lidl

iceberg i det hele taget grønt er rigtig godt i Lidl, kød er Føtex eller superbrugsen

Det er godt nok for ulækkert med det kød

Min svigerfar tømmer containere for Superbest og efter de er blevet afsløret i at pakke kød om, smider de pludselig MEGET mere kød ud fordi de ved de bliver holdt øje med

Så nej tak, ikke kød fra Superbest

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Min svigerfar tømmer containere for Superbest og efter de er blevet afsløret i at pakke kød om, smider de pludselig MEGET mere kød ud fordi de ved de bliver holdt øje med

Kunne godt være at man så skulle overveje Føtex eller Bilka??

Anmeld

11. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har også hørt at Aldi`s bleer er rigtig gode! Og de skulle være billige.

Så tænker jeg, om du evt. har kigget på billigere tlf og linser? Det er to ting som svinger meget i prisen. Min egen mand bruger linser som er ret dyre, men det er kun fordi han gerne vil have nogle heeeelt tynde nogen, men han kunne sagtens klare sig billigere - og så køber han dem over nettet på linsway.dk og kan dermed spare en lille smule.

Anmeld

11. juli 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Kunne godt være at man så skulle overveje Føtex eller Bilka??

Det synes jeg klart du skal

Anmeld

11. juli 2010

slettet_7530

Laulund87 skriver:

Ja så kradser krisen når man pakker nyt kød i gamle bakker føj

Anmeld

11. juli 2010

Laulund87

albertesmor skriver:

Det må man sige

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Alexis skriver:

Jeg har også hørt at Aldi`s bleer er rigtig gode! Og de skulle være billige.

Så tænker jeg, om du evt. har kigget på billigere tlf og linser? Det er to ting som svinger meget i prisen. Min egen mand bruger linser som er ret dyre, men det er kun fordi han gerne vil have nogle heeeelt tynde nogen, men han kunne sagtens klare sig billigere - og så køber han dem over nettet på linsway.dk og kan dermed spare en lille smule.

Mine linser er de billigste på markedet. Og vores telefoner kan heller ikke blive billigere, vi bruger max 700 på begge vores telefoner.

Aldi bleer bruger vi og har gjort i lang tid.

Anmeld

11. juli 2010

louise8723

albertesmor skriver:

du mener vel gammelt kød i nye bakker?

Anmeld

11. juli 2010

karina1980

jeg handler kun i fakta og kiwi og mit kør bliver købt hos en slagter og det ikke fordi det er meget dyre, men det smagere meget bedre, ofte har vores slagter tilbud på sit oksekød til 150kr for 3 kg 3-6% det svin koster 100 kr for 3 kg og hest koster det samme og smager ikke meget anderledes end oksekød så der handler jeg stort når hun har tilbud eller når jeg kan få lavet en god handel(elsker at bo på landet, hvor man kan prutte pris med slagteren)

men det handler faktisk om at planlægge sine indkøb og så have få af dem, jeg handler maks 3 gange om ugen og ved det har jeg sparet 1500kr om måneden, for nu rygere der ikke alt det ekstra i kurven, som der gjorde da jeg handlede hver dag, + at jeg har mere tid med ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.