Gode sparer råd søges! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.776 visninger
46 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Ann.

Jeg synes vi er lidt for dårlige til at sparer herhjemme. Og vi vil gerne at der er plads til lidt fornøjelser her i sommeren også. Så hvor kan vi sparer?
Vi har ikke de vilde udgifter:
Hus, bil (meget økonomisk), forsikringer, telefon, internet, linser (til mig), Viasat (der er ikke fællesantenne herude) og selvfølge hus og bil lån.

Vi forsøger at lave madplan hver uge - men det er som om at det kikser ind imellem og vi får brugt mere end det vi egentlig ville.

Hvad køber i altid og hvad er det billigste?
Hvor er det billigst at handle? Kød køber vi altid i SuperBest eller Brugsen (princip sag).

Håber I har nogle gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Laulund87

Vi handler i Lidl og Rema 1000 hvor det er noget billigere end f.eks. Brugsen hvor du handler 

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Vi handler i Lidl og Rema 1000 hvor det er noget billigere end f.eks. Brugsen hvor du handler 

Har også hørt at Rema1000 skulle være et super sted at handle.

Vi handler ikke som sådan i Brugsen, mest i SuperBest og det er kødet vi handler der. Ville ikke have noget imod at handle andre steder, hvis det er konserves, frugt, grønt og andet.

Anmeld

11. juli 2010

Ni-ko-li-ne

den enen måned kunne vi leve for 500kr i mad om ugen.... ved at lave madplan og handle i Bilka... og Netto

2 voksne og et barn på 1½år

Anmeld

11. juli 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Har også hørt at Rema1000 skulle være et super sted at handle.

Vi handler ikke som sådan i Brugsen, mest i SuperBest og det er kødet vi handler der. Ville ikke have noget imod at handle andre steder, hvis det er konserves, frugt, grønt og andet.

Ja okay..Jeg handler så absolut ikke kød i Superbest (har skræmmende insiderviden), men det er så en helt anden historie 

Bleer køber vi i Aldi, gode og billige!

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Ja okay..Jeg handler så absolut ikke kød i Superbest (har skræmmende insiderviden), men det er så en helt anden historie 

Bleer køber vi i Aldi, gode og billige!

Ja vi køber også bleer i Aldi - de bedste bleer man kan finde

Anmeld

11. juli 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Ja vi køber også bleer i Aldi - de bedste bleer man kan finde

Det er de nemlig Desuden elsker jeg de dyre tøjmærker til børn, men har aldrig givet fuld pris for noget! 

Køber en del helt nyt tøj meget billigt på Trendsales eller bare generelt på tilbud

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Det er de nemlig Desuden elsker jeg de dyre tøjmærker til børn, men har aldrig givet fuld pris for noget! 

Køber en del helt nyt tøj meget billigt på Trendsales eller bare generelt på tilbud

Det gør vi også Jeg er vild med NameIt's tøj og det er jo ikke vildt dyrt sådan generalt, men på tilbud er det endnu bedre

Anmeld

11. juli 2010

LotteN

Vi handler næsten altid i Løvbjerg... Og så har vi fået lavet en madkonto med dankort til, hvor der hver måned bliver overført 3000 kr til - det har faktisk givet os flere penge om måneden.

Anmeld

11. juli 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Det gør vi også Jeg er vild med NameIt's tøj og det er jo ikke vildt dyrt sådan generalt, men på tilbud er det endnu bedre

Hehe jeg elsker Småfolk og Molo, som er temmeligt dyrt, men er blevet en haj til at finde det til ca halv pris 

Og så køber jeg når jeg lige falder over et godt tilbud, har allerede en bunke tøj i større størrelser til lillepigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.