Gode sparer råd søges! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Ann.

albertesmor skriver:

har lige tilføjet lidt mere i indlægget

Ja vil også helst handle i Bilka, Føtex og Brugsen - men det er bare for dyrt synes vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

TrineLærke skriver:

Vi bor helt i Nordjylland. Hvad er det for nogle tilbud?

Jamen her i byen er der ofte nogle tilbud på f.eks. indgang til forskellige forlystelser hvis man er fam. Nogle gange kan man også få en billig indgang til en ting, hvis man har besøgt en anden ting, eller f.eks.billige biografdage etc.

Det kan være nogle gratis malebøger til børnene hos nogle benzintanke og lign. Alt har jo sin ret tænker jeg

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Alexis skriver:

Jamen her i byen er der ofte nogle tilbud på f.eks. indgang til forskellige forlystelser hvis man er fam. Nogle gange kan man også få en billig indgang til en ting, hvis man har besøgt en anden ting, eller f.eks.billige biografdage etc.

Det kan være nogle gratis malebøger til børnene hos nogle benzintanke og lign. Alt har jo sin ret tænker jeg

Ja det er rigtigt

Vi må se hvad vi kan finde på

Anmeld

11. juli 2010

TrineLærke skriver:

Ja det er rigtigt

Vi må se hvad vi kan finde på

Husk Telia tirsdag!!! Må man også kunne bruge på en biotur med din datter . Hvis i ikke selv har Telia kan i måske få lov at booke i en andens navn? Så kan man komme ind 2 for 1 billets pris...

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Alexis skriver:

Husk Telia tirsdag!!! Må man også kunne bruge på en biotur med din datter . Hvis i ikke selv har Telia kan i måske få lov at booke i en andens navn? Så kan man komme ind 2 for 1 billets pris...

Hehe det er min datter vist ikke gammel nok til endnu - hun er kun 9 mdr

Vi har ikke telia - men 3

Anmeld

11. juli 2010

B&J

En ting er altid godt lav en mad plan for en hel uge af gangen så spare men en hel del da man har tingene og ikke køber en enkelt ting der eller der og man kan altid lave mad der kan vare til 2 dage.... og vi bruger meget med hvis der er tilbud så køber vi meget fordi så i de næste par mdr kan vi spare de penge.... men man må jo også gerne fråse lidt engang i mellem

mobil har vi cbb det er super billigt vi bruger kun 600kr om månede på os begge men vi skal ned da de køre med lidt over 200kr kan man sætte på også har man smser til et helt år så er det kun ringe man skal betale for og vi køre med cbb til cbb min kæreste har det og min mor så der spare vi vildt meget

Anmeld

11. juli 2010

TrineLærke skriver:

Hehe det er min datter vist ikke gammel nok til endnu - hun er kun 9 mdr

Vi har ikke telia - men 3

Ja ok, tænke bare babybio Men det er nok lige tidligt nok, hehe

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Alexis skriver:

Ja ok, tænke bare babybio Men det er nok lige tidligt nok, hehe

Vidste slet ikke der var noget der hed Babybio Fedt

Anmeld

11. juli 2010

Hvad med en tur i Jesperhus Blomsterpark, eller en Aalborg Zoo?

Med en madkurv og lidt snilde kan det sikkert blive en hyggelig, og forholdsvis billig tur?

Anmeld

11. juli 2010

TrineLærke skriver:

Vidste slet ikke der var noget der hed Babybio Fedt

Jo jo, det findes mange steder. Så kan man tage baby med ind!!!

Måske er der også nogle egnsteatrer som optræder for børn rundt omkring? Det plejer ikke at koste det store.

Håber i får en masse dejlig sommerture!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.