Jeg synes vi er lidt for dårlige til at sparer herhjemme. Og vi vil gerne at der er plads til lidt fornøjelser her i sommeren også. Så hvor kan vi sparer?
Vi har ikke de vilde udgifter:
Hus, bil (meget økonomisk), forsikringer, telefon, internet, linser (til mig), Viasat (der er ikke fællesantenne herude) og selvfølge hus og bil lån.
Vi forsøger at lave madplan hver uge - men det er som om at det kikser ind imellem og vi får brugt mere end det vi egentlig ville.
Hvad køber i altid og hvad er det billigste?
Hvor er det billigst at handle? Kød køber vi altid i SuperBest eller Brugsen (princip sag).
Håber I har nogle gode råd.
Jamen her får du hvad jeg gør.
Jeg kører i Lidl og køber pålæg, bleer det grønt jeg skla bruge som er pænt og fra Danmark
morgenmadsprodukter, toiletpapir køkkenruller, hvis jeg skal bruge skinke i tern og ting i den dur er det også fra Lidl.
Netto køber jeg bind rugbrød og juicer, samt indimellem kylling, rengøring og konserves.
Resten er fra superbrugsen eller Føtex
Det kan godt lade sig gøre at handle billigt i Føtex hvis bare man køber discountvarianterne det samme gælder superbrugsen.
Jeg vil for eksempel kun have brugsens vaskepulver Anglamark men andet er discount, og mælk er altid økologisk og IKKE fra Arla
Men synes i øvrigt det er røvsygt, vil meget hellere i Bilka og Føtex men økonomien trækker i den anden retning
Anmeld