Gode sparer råd søges! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

TrineLærke skriver:

Mine linser er de billigste på markedet. Og vores telefoner kan heller ikke blive billigere, vi bruger max 700 på begge vores telefoner.

Aldi bleer bruger vi og har gjort i lang tid.

Ok, jamen så er der jo ik så meget at ændre der...

Rema 1000 er en god butik at handle i, og Aldi har også mange gode varer... også Lidl...

Ellers er det vel at købe de gode tilbud, måske lave store portioner og fryse ned - det er oftes billigere.

Evt. kan du søge på billige retter på nettet, der er mange gode.

Ved ikke hvor meget i bruger på bil, men hvis det ikke er et problem, og ikke noget i allerede gør, så er en cykel jo dejlig billig i brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Ann.

Alexis skriver:

Ok, jamen så er der jo ik så meget at ændre der...

Rema 1000 er en god butik at handle i, og Aldi har også mange gode varer... også Lidl...

Ellers er det vel at købe de gode tilbud, måske lave store portioner og fryse ned - det er oftes billigere.

Evt. kan du søge på billige retter på nettet, der er mange gode.

Ved ikke hvor meget i bruger på bil, men hvis det ikke er et problem, og ikke noget i allerede gør, så er en cykel jo dejlig billig i brug

Vi bruger 600 kr på 2 uger til Diesel.

Med en handicappede datter - er det desværre ikke så nemt med en cykel :/

Anmeld

11. juli 2010

ekzunz

louise4060 skriver:

du mener vel gammelt kød i nye bakker?

Nej - SuperBest genbruger deres bakker....

Anmeld

11. juli 2010

ekzunz

SuperBest er jo en af de suverænt dyreste dagligvarebutikker, og Føtex er heller ikke særligt billig. Hvis du har nogle varer som du vægter højt skal du nøjes med kun at købe de varer der og så købe resten i discount-supermarkeder. Der er rigtigt mange penge at spare. Mener at Aldi og Lidl er de billigste.

Anmeld

11. juli 2010

slettet_7530

louise4060 skriver:

du mener vel gammelt kød i nye bakker?

Nej efter de blev opdaget med gammelt kød igen igen, valgte de at smide kødet ud men genbruge bakkerne.

Anmeld

11. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

TrineLærke skriver:

Vi bruger 600 kr på 2 uger til Diesel.

Med en handicappede datter - er det desværre ikke så nemt med en cykel :/

Nej det kan jeg godt se, vidste ikke hun var handicappet.  Synes nu egentlig heller ikke at 600 kr på 14 dage lyder af meget...

Hm........ Hvor i verden bor i? Her i KBH er der mange billige, og ind imellem gratis tilbud til børnefamilier.

Anmeld

11. juli 2010

slettet_7530

Jeg synes vi er lidt for dårlige til at sparer herhjemme. Og vi vil gerne at der er plads til lidt fornøjelser her i sommeren også. Så hvor kan vi sparer?
Vi har ikke de vilde udgifter:
Hus, bil (meget økonomisk), forsikringer, telefon, internet, linser (til mig), Viasat (der er ikke fællesantenne herude) og selvfølge hus og bil lån.

Vi forsøger at lave madplan hver uge - men det er som om at det kikser ind imellem og vi får brugt mere end det vi egentlig ville.

Hvad køber i altid og hvad er det billigste?
Hvor er det billigst at handle? Kød køber vi altid i SuperBest eller Brugsen (princip sag).

Håber I har nogle gode råd.

Jamen her får du hvad jeg gør.

Jeg kører i Lidl og køber pålæg, bleer det grønt jeg skla bruge som er pænt og fra Danmark  morgenmadsprodukter, toiletpapir køkkenruller, hvis jeg skal bruge skinke i tern og ting i den dur er det også fra Lidl.

Netto køber jeg bind rugbrød og juicer, samt indimellem kylling, rengøring og konserves.

Resten er fra superbrugsen eller Føtex

Det kan godt lade sig gøre at handle billigt i Føtex hvis bare man køber discountvarianterne det samme gælder superbrugsen.

Jeg vil for eksempel kun have brugsens vaskepulver Anglamark men andet er discount, og mælk er altid økologisk og IKKE fra Arla

Men synes i øvrigt det er røvsygt, vil meget hellere i Bilka og Føtex men økonomien trækker i den anden retning

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Alexis skriver:

Nej det kan jeg godt se, vidste ikke hun var handicappet.  Synes nu egentlig heller ikke at 600 kr på 14 dage lyder af meget...

Hm........ Hvor i verden bor i? Her i KBH er der mange billige, og ind imellem gratis tilbud til børnefamilier.

Vi bor helt i Nordjylland. Hvad er det for nogle tilbud?

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

albertesmor skriver:

Jamen her får du hvad jeg gør.

Jeg kører i Lidl og køber pålæg, bleer det grønt jeg skla bruge som er pænt og fra Danmark  morgenmadsprodukter, toiletpapir køkkenruller, hvis jeg skal bruge skinke i tern og ting i den dur er det også fra Lidl.

Netto køber jeg bind rugbrød og juicer, samt indimellem kylling, rengøring og konserves.

Resten er fra superbrugsen eller Føtex

Tak skal du have

Det kan godt være at man skal rundt og se hvor det er billigst - og det afhænger jo selvfølgelig af hvad vi skal have

Anmeld

11. juli 2010

slettet_7530

TrineLærke skriver:

Tak skal du have

Det kan godt være at man skal rundt og se hvor det er billigst - og det afhænger jo selvfølgelig af hvad vi skal have

har lige tilføjet lidt mere i indlægget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.