Jævnaldrende veninder i Storkøbenhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Hollybaby

Hejsa

Sikke et godt initiativ. Jeg er i hvert fald også frisk. Jeg bor i NV med min kæreste og vores datter laura på snart 6 måneder.

Jeg er den første af veninderne, som har fået barn, så jeg synes det kunne være skønt at mødes med andre småbørns mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Tanni

Hollybaby skriver:

Hejsa

Sikke et godt initiativ. Jeg er i hvert fald også frisk. Jeg bor i NV med min kæreste og vores datter laura på snart 6 måneder.

Jeg er den første af veninderne, som har fået barn, så jeg synes det kunne være skønt at mødes med andre småbørns mødre

Det lyder dejligt mener du KBH NV og hvor gammel er du? Hvis man må spørge om det

Ja, man trænger til at mødes med andre småbørns mødre, når man er den første af veninderne der har fået barn...

Anmeld

19. juli 2010

Hollybaby

Lillepigen10:

Jeg er 24 år , og ja mente Kbh Nv Hvor i København bor du?

Anmeld

19. juli 2010

Tanni

Hollybaby skriver:

Lillepigen10:

Jeg er 24 år , og ja mente Kbh Nv Hvor i København bor du?

Jeg bor ikke i KBH... men Storkøbenhavn - Holte

Anmeld

19. juli 2010

noa pigen

Hejsa..

Jeg er også frisk på at mødes kunne være rigtig hygeligt.

Jeg er 32 år og har en lille dreng snart 4 mdr, (den 25.7.)

Bor sammen med min kæreste som jeg også snart kan kalde min mand (21.8.10)

Vi bor i Allerød men den lejlighed vi bor i er ved at være solgt, så flytter nok til Helsingør eller lige omkring der da vores netværk er der.

Kunne være dejligt at snakke og udveksle erfaringer med andre, har ikke så mange veninder og ville være dejligt at møde nogen nye søde ennesker og deres dejlige børn.

Mvh Mette

Anmeld

19. juli 2010

mek-83

Hejsa.

Jeg er skam også frisk på at mødes

Hedder Maria er 27år og bor i skævinge i nordsjælland med vores søn Noah på 2 mdr og min kæreste.

Vi ville da rigtig gerne møde nogle andre der også havde børn da jeg selv kommer fra Hvidovre og tideliger boede i Kbh N er der ikke noget af min vennekreds der bor her oppe af.

Mvh Maria

Anmeld

19. juli 2010

Tanni

Hejsa..

Jeg er også frisk på at mødes kunne være rigtig hygeligt.

Jeg er 32 år og har en lille dreng snart 4 mdr, (den 25.7.)

Bor sammen med min kæreste som jeg også snart kan kalde min mand (21.8.10)

Vi bor i Allerød men den lejlighed vi bor i er ved at være solgt, så flytter nok til Helsingør eller lige omkring der da vores netværk er der.

Kunne være dejligt at snakke og udveksle erfaringer med andre, har ikke så mange veninder og ville være dejligt at møde nogen nye søde ennesker og deres dejlige børn.

Mvh Mette

Hej Mette

Det lyder hyggeligt jeg skriver nok et nyt indlæg vedr. et baby.dk møde, så må du lige holde øje

Tillykke med at din dreng snart bliver 4 mdr, og stort tillykke med at du snart skal giftes

Knus Tanja 

Anmeld

19. juli 2010

Ansemusen

Jeg er også super frisk  Jeg er 26 år og har en dejlig dreng på snart to måneder og bor på Frederiksbegr med min kæreste Rasmus. Er altid frisk på at lære nye mennesker at kende OG snakke babysnak *griner*

Anmeld

19. juli 2010

Tanni

mek-83 skriver:

Hejsa.

Jeg er skam også frisk på at mødes

Hedder Maria er 27år og bor i skævinge i nordsjælland med vores søn Noah på 2 mdr og min kæreste.

Vi ville da rigtig gerne møde nogle andre der også havde børn da jeg selv kommer fra Hvidovre og tideliger boede i Kbh N er der ikke noget af min vennekreds der bor her oppe af.

Mvh Maria

Hej Maria

Så må du også lige holde øje med når jeg skriver et indlæg, så vi kan få samlet en masse til et baby.dk møde

Knus Tanja

Anmeld

19. juli 2010

Tanni

Ansemusen skriver:

Jeg er også super frisk  Jeg er 26 år og har en dejlig dreng på snart to måneder og bor på Frederiksbegr med min kæreste Rasmus. Er altid frisk på at lære nye mennesker at kende OG snakke babysnak *griner*

Dejligt med endnu en som er frisk på at lære nye mennesker at kende og som er med på noget babysnak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.