Lillepigen10 skriver:
Hej Tanja
Har først lige opdaget at du har skrevet dette til mig... troede at du havde skrevet det til Tanja78, det er ikke til at finde ud af med alle de Tanja'er 
Det går godt med den lille... men puha hun synes ikke at det er rart når det er så varmt, det synes man jo heller ikke selv
men jeg synes at hun tager det rigtig pænt... det er alt for varmt i vores hus til at være indenfor, det er omkring 30 grader... så jeg tilbringer meget tid med lille pigen i skyggen i vores have, det er det eneste sted vi kan holde ud at være 
Nyder du ellers ferien? 
Hilsen Tanja
Hej Tanja 
Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Finland, hvor jeg fik aldrig tid til at tjekke mine mails mm., så det er først nu jeg ser at du har skrevet.
Dejligt I har klarer jer i varmen, men udfra vejret/temperaturen idag, er det faktisk ikke så slemt, sammenlignet med Finland, puha. I toget fra Helsinki til min hjemby og mine forældre, var det knap så behaligt med 4 timer i 40 graders varme inde i toget med en lille dreng og en hund med en tyk pels. Ventilantionen virkede ikke rigtigt... Men det gik, og på vej tilbage kunne vi køre i bil med air con. sammen med min bror og hans kone, og holde alle de pauser vi trængte til.
Nu skal jeg lige se den tråd om mødet, om det er for sent allerede osv.
Håber ellers det går godt. 
Anmeld