Jævnaldrende veninder i Storkøbenhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Tanni

mek-83 skriver:

Hejsa.

Jeg er skam også frisk på at mødes

Hedder Maria er 27år og bor i skævinge i nordsjælland med vores søn Noah på 2 mdr og min kæreste.

Vi ville da rigtig gerne møde nogle andre der også havde børn da jeg selv kommer fra Hvidovre og tideliger boede i Kbh N er der ikke noget af min vennekreds der bor her oppe af.

Mvh Maria

Halløjsa...

Vil bare gøre opmærksom på at jeg har lavet en ny tråd: baby.dk møde i København, under debatten veninder søges

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Tanni

Ansemusen skriver:

Jeg er også super frisk  Jeg er 26 år og har en dejlig dreng på snart to måneder og bor på Frederiksbegr med min kæreste Rasmus. Er altid frisk på at lære nye mennesker at kende OG snakke babysnak *griner*

Halløjsa...

Vil bare gøre opmærksom på at jeg har lavet en ny tråd: baby.dk møde i København, under debatten veninder søges

Knus

Anmeld

21. juli 2010

Tanni

siw84 skriver:

mange tak tanja.. og  tillykke med din lille pige.. det går bare stærkt..

Halløjsa...

Knus

Anmeld

21. juli 2010

lion

Hej Piger

Jeg er en pige på 26 år som har en datter på 3 1/2 mdr  Da ingen af mine veninder har barn, søger jeg jævnaldrende veninder til at udveksle erfaringer og generelt bare sludre babysnak med

Nogle som er friske?

Knus Tanja

Hej.

Hvis det ikke er forsent vil jeg gerne være med.

Jeg bliver 28 her d. 7 aug. Jeg har Cassandra på 2 år (3 aug) og Julius på næsten 5 mdr. (fra 27 feb.)

Jeg bor i Brønshøj/Tingbjerg med kæresten.

Anmeld

22. juli 2010

Tanni

lion skriver:

Hej.

Hvis det ikke er forsent vil jeg gerne være med.

Jeg bliver 28 her d. 7 aug. Jeg har Cassandra på 2 år (3 aug) og Julius på næsten 5 mdr. (fra 27 feb.)

Jeg bor i Brønshøj/Tingbjerg med kæresten.

Hejsa...

Det er skam ikke for sent, du skal bare tilmelde dig på den tråd Caroline86 har oprettet som hedder: baby.dk møde i København tilmelding

Anmeld

23. juli 2010

Tanja1

Lillepigen10 skriver:

Hej Tanja

Har først lige opdaget at du har skrevet dette til mig... troede at du havde skrevet det til Tanja78, det er ikke til at finde ud af med alle de Tanja'er

Det går godt med den lille... men puha hun synes ikke at det er rart når det er så varmt, det synes man jo heller ikke selv  men jeg synes at hun tager det rigtig pænt... det er alt for varmt i vores hus til at være indenfor, det er omkring 30 grader... så jeg tilbringer meget tid med lille pigen i skyggen i vores have, det er det eneste sted vi kan holde ud at være

Nyder du ellers ferien?

Hilsen Tanja

Hej Tanja

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Finland, hvor jeg fik aldrig tid til at tjekke mine mails mm., så det er først nu jeg ser at du har skrevet.

Dejligt I har klarer jer i varmen, men udfra vejret/temperaturen idag, er det faktisk ikke så slemt, sammenlignet med Finland, puha. I toget fra Helsinki til min hjemby og mine forældre, var det knap så behaligt med 4 timer i 40 graders varme inde i toget med en lille dreng og en hund med en tyk pels. Ventilantionen virkede ikke rigtigt... Men det gik, og på vej tilbage kunne vi køre i bil med air con. sammen med min bror og hans kone, og holde alle de pauser vi trængte til.

Nu skal jeg lige se den tråd om mødet, om det er for sent allerede osv.

Håber ellers det går godt.

Anmeld

23. juli 2010

Tanni

Tanja1 skriver:

Hej Tanja

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Finland, hvor jeg fik aldrig tid til at tjekke mine mails mm., så det er først nu jeg ser at du har skrevet.

Dejligt I har klarer jer i varmen, men udfra vejret/temperaturen idag, er det faktisk ikke så slemt, sammenlignet med Finland, puha. I toget fra Helsinki til min hjemby og mine forældre, var det knap så behaligt med 4 timer i 40 graders varme inde i toget med en lille dreng og en hund med en tyk pels. Ventilantionen virkede ikke rigtigt... Men det gik, og på vej tilbage kunne vi køre i bil med air con. sammen med min bror og hans kone, og holde alle de pauser vi trængte til.

Nu skal jeg lige se den tråd om mødet, om det er for sent allerede osv.

Håber ellers det går godt.

Hej Tanja

Håber at du havde en dejlig tur til Finland? men puha, det lyder godt nok varmt med 40 grader

Det er skam ikke for sent, du skal bare gå ind under den tråd der hedder: baby.dk møde i København tilmelding og tilmelde dig

Det går fint tak, har været på indkøb idag og købt ting til børneværelset

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.