Jævnaldrende veninder i Storkøbenhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

XXSS

Lillepigen10 skriver:

Dejligt med så mange svar jeg skriver et brev til jer hver især når jeg får tid (når lille pigen sove middagslur)

Caroline86: ja, lidt trist at miste sit netværk, men så er det godt vi kan lave et her god fornøjelse med flytningen på mandag... lyder godt at du er frisk på noget baby-hygge

NaFe: dejligt at høre du også er frisk

Tanja78: kan se at du bor i Virum, jeg er opvokset i Virum og bor nu i Holte sikke en charmetrold Olivia er... og pøj pøj med fødslen som er lige om hjørnet

Forår: dejligt at høre du også er frisk

N&J: du skriver bare når I har fundet noget at bo i

Sisley: endnu en der er frisk tillykke med fødselsdagen i næste uge...

Tanja1: så gammel er du heller ikke og dejligt med et barn der er lidt ældre, så kan det være du kan komme med gode råd...

Tak tak vi venter spændt og ja Virum er et fantastisk sted  (er selv fra Århus) men har boet her to år nu og er dejlig tilfreds, skøn natur, søde mennesker, det kunne ikke være bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Tanja1

Tanja78 skriver:

hehe super en "gammel rotte" mere  hihi...

Jeg bor i Virum. Min datter bliver 18 mdr. på torsdag - den torsdag jeg også skal have kejsersnit med vores nr. 2 - som vi endnu ikke ved hvad er..  Så de er da meget jævnaldrene  Det er meget mærkeligt at vide, at om under en uge så går vi fra 3 til 4...

Uuh det bliver spændende med nr.2 om ikke så længe... Og din datter skal blive storesøster på sin føds.dag, dejligt... Med mindre babyen beslutter sig for at komme før af sig selv Det skete for min veninde nede i Sydafrika, som havde planlagt ks fordi hun var bange for fødslen, men nogle dage før datoen kom babyen alligevel af sig selv... 6 timer ind og ud af hospitalet...

Virum ligger da tæt på Allerød . Du går selvfølgelig hjemme nu, og jeg arbejder, men kunne have tid til noget sjovt i hvert fald i weekenderne. Lige nu har jeg ferie sammen med min søn, og på mandag rejser vi til Finland for at besøge familie og venner i et par uger - glæder mig rigtig meget, det er længe siden.

Hvordan er det mon at være så gravid her i sommervarmen?

Anmeld

9. juli 2010

Tanja1

Lillepigen10 skriver:

Hej Piger

Jeg er en pige på 26 år som har en datter på 3 1/2 mdr  Da ingen af mine veninder har barn, søger jeg jævnaldrende veninder til at udveksle erfaringer og generelt bare sludre babysnak med

Nogle som er friske?

Knus Tanja

Hej Tanja,

Så du bor også så tæt på mig, dejligt . Håber det går godt med den lille. Hvordan klarer hun sig i varmen? Sidste sommer da jeg gik hjemme med min lille søn, kan jeg huske at jeg var nødt til at tilbringe en stor del af sommeren inderdørs pga. varmen - han sov jo flere gange om dagen og var oftest vågen i den varmeste tid af dagen. Og da han sov, var der alt muligt der skulle ordnes, oprydning, vasketøj mm. Så i år nyder jeg rigtig meget, at kunne være sammen med ham ude i haven, og så trække mig indendørs og ordner det jeg skal, mens han sover til middag. Eller så hygger mig bare, det er jo også ferie .

Hilsen Tanja

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Tanja1 skriver:

Uuh det bliver spændende med nr.2 om ikke så længe... Og din datter skal blive storesøster på sin føds.dag, dejligt... Med mindre babyen beslutter sig for at komme før af sig selv Det skete for min veninde nede i Sydafrika, som havde planlagt ks fordi hun var bange for fødslen, men nogle dage før datoen kom babyen alligevel af sig selv... 6 timer ind og ud af hospitalet...

Virum ligger da tæt på Allerød . Du går selvfølgelig hjemme nu, og jeg arbejder, men kunne have tid til noget sjovt i hvert fald i weekenderne. Lige nu har jeg ferie sammen med min søn, og på mandag rejser vi til Finland for at besøge familie og venner i et par uger - glæder mig rigtig meget, det er længe siden.

Det kunne da være rigtig hyggeligt  

ja nu ser vi om det bliver før tid - så tager de også baby bare akut.. Havde problemer med min tidligere fødsels over 60 timer med veer uden fremgang  ... Så de må nu også gerne tage baby ud den forkerte vej  bare jeg slipper for det show igen.

Jeg går hjemme fra nu og til engang i det nye år - så lad os da finde en dag hvor vi kan hygge med de små  og rigtig god tur til Finland, vores vennepar her fra virum tager også til Finland på søndag hihi

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Tanja1 skriver:

Ps. det gik lige lidt stærkt er ved at lave en ordentlig portion frikadeller til fryseren så vi har lidt forskelligt derude det næste stykke tid  

Men hu ha jeg synes det er hot efterhånden - elsker varmen og at det endelig er blevet sommer, men det er hot hot og jeg sveder som en hval hihi

Anmeld

17. juli 2010

Tanni

Tanja1 skriver:

Hej Tanja,

Så du bor også så tæt på mig, dejligt . Håber det går godt med den lille. Hvordan klarer hun sig i varmen? Sidste sommer da jeg gik hjemme med min lille søn, kan jeg huske at jeg var nødt til at tilbringe en stor del af sommeren inderdørs pga. varmen - han sov jo flere gange om dagen og var oftest vågen i den varmeste tid af dagen. Og da han sov, var der alt muligt der skulle ordnes, oprydning, vasketøj mm. Så i år nyder jeg rigtig meget, at kunne være sammen med ham ude i haven, og så trække mig indendørs og ordner det jeg skal, mens han sover til middag. Eller så hygger mig bare, det er jo også ferie .

Hilsen Tanja

Hej Tanja

Har først lige opdaget at du har skrevet dette til mig... troede at du havde skrevet det til Tanja78, det er ikke til at finde ud af med alle de Tanja'er

Det går godt med den lille... men puha hun synes ikke at det er rart når det er så varmt, det synes man jo heller ikke selv  men jeg synes at hun tager det rigtig pænt... det er alt for varmt i vores hus til at være indenfor, det er omkring 30 grader... så jeg tilbringer meget tid med lille pigen i skyggen i vores have, det er det eneste sted vi kan holde ud at være

Nyder du ellers ferien?

Hilsen Tanja

Anmeld

18. juli 2010

Maria.

Jeg er også frisk! Er 24 år og har Magnus på 3 og Malou Rose på 2 måneder.. Bor i Rødovre med min mand!

Anmeld

18. juli 2010

Tanni

Maria. skriver:

Jeg er også frisk! Er 24 år og har Magnus på 3 og Malou Rose på 2 måneder.. Bor i Rødovre med min mand!

Dejligt med endnu en som er frisk... jeg skriver et brev til dig

Anmeld

18. juli 2010

siw84

ihh det lyder rigtig hyggeligt.. så vi melder os også på

jeg hedder siw og er 26 år og har en søn på 5 mdr idag.. vi bor i hvidovre med min kæreste..

kunne være rigtig hyggeligt at møde nogle andre og få snakke lidt baby og meget andet som kun en flok kvinder kan

knus siw

Anmeld

18. juli 2010

Tanni

siw84 skriver:

ihh det lyder rigtig hyggeligt.. så vi melder os også på

jeg hedder siw og er 26 år og har en søn på 5 mdr idag.. vi bor i hvidovre med min kæreste..

kunne være rigtig hyggeligt at møde nogle andre og få snakke lidt baby og meget andet som kun en flok kvinder kan

knus siw

Hej Siw og søn

Tillykke med de 5 måneder, min lillle pige fylder 4 måneder idag

Ja, man trænger lidt til at komme ud og møde andre kvinder med børn jeg skriver også lige et brev til dig

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.