Jævnaldrende veninder i Storkøbenhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

N&J

Jeg kigger lidt med på sidelinjen, da vi står og leder efter lejlighed i kbh (hvor jeg boede da jeg blev gravid), jeg har Nikita på 16 mdr. og er selv 28 år, men har kun en enkelt veninde derover med barn, så vil meget gerne mødes med andre og så er jeg studerende, så har god tid i nogle perioder... men skriver lige herinde igen når vi har fået noget at bo i.. ;O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

forår

Tanja78 skriver:

Ellers må de "gamle" rotte sig sammen hihi  (joke)  

Hehe jahaer

Anmeld

8. juli 2010

Sisley

Jeg er 29 - dog 30 fra næste uge  - har Stella på 8 uger og kan også sagtens lokkes til at mødes! Vi bor i Brønshøj.

Anmeld

8. juli 2010

Tanja1

Tanja78 skriver:

Ellers må de "gamle" rotte sig sammen hihi  (joke)  

Jeg er også "gammel" og frisk, 30 år... Dog min søn er lidt ældre end jeres børn, han er 16mdr, mén jeg er ikke blevet træt af babysnak, ønsker nemlig "snart" barn nr.2. Bor i Allerød...

Anmeld

8. juli 2010

Tanja1

Tanja1 skriver:

Jeg er også "gammel" og frisk, 30 år... Dog min søn er lidt ældre end jeres børn, han er 16mdr, mén jeg er ikke blevet træt af babysnak, ønsker nemlig "snart" barn nr.2. Bor i Allerød...

Nå nej, du har jo også en på 18 mdr Navnesøster

Anmeld

8. juli 2010

Tanni

Dejligt med så mange svar jeg skriver et brev til jer hver især når jeg får tid (når lille pigen sove middagslur)

Caroline86: ja, lidt trist at miste sit netværk, men så er det godt vi kan lave et her god fornøjelse med flytningen på mandag... lyder godt at du er frisk på noget baby-hygge

NaFe: dejligt at høre du også er frisk

Tanja78: kan se at du bor i Virum, jeg er opvokset i Virum og bor nu i Holte sikke en charmetrold Olivia er... og pøj pøj med fødslen som er lige om hjørnet

Forår: dejligt at høre du også er frisk

N&J: du skriver bare når I har fundet noget at bo i

Sisley: endnu en der er frisk tillykke med fødselsdagen i næste uge...

Tanja1: så gammel er du heller ikke og dejligt med et barn der er lidt ældre, så kan det være du kan komme med gode råd...

Anmeld

8. juli 2010

Tanni

Phoenix: Hov, jeg glemte da helt dig... lige præsic ville være rart at have andre kvinder der har børn som man kan snakke med

Anmeld

8. juli 2010

Dansker I Holland

Hejsa Jeg er osse frisk på at mødes på et tidspunkt. Jeg har 2 piger i forvejen og venter mit 3 barn men bliver heller ikke træt af babysnak Jeg bor i Taastrup sammen med kæresten Hedder Sussie og er 26 år.

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Tanja1 skriver:

hehe super en "gammel rotte" mere  hihi...

Jeg bor i Virum. Min datter bliver 18 mdr. på torsdag - den torsdag jeg også skal have kejsersnit med vores nr. 2 - som vi endnu ikke ved hvad er..  Så de er da meget jævnaldrene  Det er meget mærkeligt at vide, at om under en uge så går vi fra 3 til 4...

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Tanja1 skriver:

Nå nej, du har jo også en på 18 mdr Navnesøster

hihi lige præcis   Der må ligge noget friskt og frejdigt over det navn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.