Jævnaldrende veninder i Storkøbenhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.105 visninger
56 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Tanni

Hej Piger

Jeg er en pige på 26 år som har en datter på 3 1/2 mdr  Da ingen af mine veninder har barn, søger jeg jævnaldrende veninder til at udveksle erfaringer og generelt bare sludre babysnak med

Nogle som er friske?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

ZamanogDania

Jamen jeg er frisk pa det. Men lige nu er jeg paa ferie i tyrkiet. skriver nar jeg tilbage.

Jeg bliver 23 den 5/08 og har en datter paa 6 mrd. vi bor i Bronshoj.

Anmeld

8. juli 2010

2721

Lillepigen10 skriver:

Hej Piger

Jeg er en pige på 26 år som har en datter på 3 1/2 mdr  Da ingen af mine veninder har barn, søger jeg jævnaldrende veninder til at udveksle erfaringer og generelt bare sludre babysnak med

Nogle som er friske?

Knus Tanja

Hej

Jeg er 24 år og fra Søborg flyttede her til sidste år så har ikke den store venskabskreds. Jeg fødte en lille dreng her den 21 juni. Han har desværre fået kolik, så kan nok ikke det store det næste stykke tid. Men du kan jo altis sende en pb hvis du har lyst.

Anmeld

8. juli 2010

Tanni

ZamanogDania:

Det lyder dejlig med ferie i Tyrkiet og du er meget velkommen til at skrive når du kommer hjem fortsat god ferie...

2606peanut:

Tillykke med din lille dreng, så er han jo ikke særlig gammel... lyder ikke rart at han har fået kolik, den stakkel det gør skam heller ikke noget at du ikke kan det store, vi kan jo sagtens skrive sammen herinde nu ved jeg ikke lige hvad pb står for, men går ud fra at det er postbrev måske?

Anmeld

8. juli 2010

Phoenix

Jeg er også frisk

Har en dreng på 2½ mdr og er selv 28 år. Bor lidt syd for kbh.

Ingen af mine veninder har fået børn endnu, så kunne være rart at tale med andre kvinder, der også har små børn ligesom jeg selv 

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er 24 og har Laura på knapt 5 mdr. Vi flytter til Nivå (nordsjælland) på mandag

Jeg er vokset op i rungsted (boede der i 19 år), men mistede det meste af mit netværk da jeg flyttede til jylland og yderligere forsvandt da vi fik Laura

Jeg vil meget gerne være med til noget baby-hygge

Knus Caroline

Anmeld

8. juli 2010

NaFe

hejsa...

jamen jeg er også frisk..

jeg bor i stor kbh og har feluca på 1 1/2 år....

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

Jeg er godt nok lidt ældre - 32, har olivia på 18 mdr. (torsdag), hvor lille ny baby også kommer... Bor i Virum, det kunne da godt tænkes at jeg gerne ville hygge med på et tidspunkt, hvis der er tid og rum  Er selv flyttet hertil fra Århus i 2007 så det kunne da også være hyggeligt for mig...

Knus Tanja

Anmeld

8. juli 2010

forår

Hej

Jeg hedder Dea og er 31år bor i Søborg. Jeg bor alene med min datter Livia på knap 8mdr

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

forår skriver:

Hej

Jeg hedder Dea og er 31år bor i Søborg. Jeg bor alene med min datter Livia på knap 8mdr

Ellers må de "gamle" rotte sig sammen hihi  (joke)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.