Når I har født..;0).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

<3

CamillaSoefelt skriver:

Nemlig. Havde nu heller ikke tænkt mig og sige det på en sur måde, slet ikke... Bare bede dem pænt om det...

Nej nej bare sådan generelt. Mange har svært ved at sige hvad de mener for ikke at støde folk men det er en dårlig ide

Det var mere sådan ment

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Nanna1985 skriver:

Du kan bede folk om hvad I synes :O) Det er jeres barn og jeres regler.. Jeg er ikke så sart, så har ikke bedt nogen om det..!!

Nemlig...

Anmeld

30. juni 2010

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Dejligt og høre.. For det har jeg det klaaart bedst med...;0).

Jeps

Anmeld

30. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
CamillaSoefelt skriver:

Hehe, nej det regnede jeg nu heller ikke med... Men ja, måske er nogen.. Men omvendt synes jeg nu bare at det med at vaske hænder er en lille ting...

Jamen du har ret. Det er vist mere "signalet" i det jeg ikke bryder mig om.

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

SØS skriver:

Jamen du har ret. Det er vist mere "signalet" i det jeg ikke bryder mig om.

Ja okey...

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Kirle skriver:

Nej nej bare sådan generelt. Mange har svært ved at sige hvad de mener for ikke at støde folk men det er en dårlig ide

Det var mere sådan ment

Ja det har du fuldstændig ret i at der er mange der har.. Og jeg er nok selv en af dem der ville have svært ved og bede om det, men så fordi det er en så vigtig ting for mig vil jeg alligevel gøre det.. Men ville have nemmest ved det hvis kæresten bad sin egen familie om det, så det ikke lyder som om det er mig der er totalt skrap hele tiden.. hihi.

Anmeld

30. juni 2010

<3

CamillaSoefelt skriver:

Ja det har du fuldstændig ret i at der er mange der har.. Og jeg er nok selv en af dem der ville have svært ved og bede om det, men så fordi det er en så vigtig ting for mig vil jeg alligevel gøre det.. Men ville have nemmest ved det hvis kæresten bad sin egen familie om det, så det ikke lyder som om det er mig der er totalt skrap hele tiden.. hihi.

Ja det er bedst at være fælles om reglerne om alt. Og ja det er bedst at tage ens egen side selv. Tendensen er at det skaber mindst splid

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Kirle skriver:

Ja det er bedst at være fælles om reglerne om alt. Og ja det er bedst at tage ens egen side selv. Tendensen er at det skaber mindst splid

hihi, ja lige præcis..

Anmeld

30. juni 2010

ekzunz

Jeg har aldrig skænket det en tanke

Anmeld

30. juni 2010

B&J

CamillaSoefelt skriver:

Okey.. Det er jo også rigtigt, men jeg synes bare ikke de behøver komme lige fra starten af.. hehe.. Når man nu kan undgå det.

det er helt rigtigt man skal jo passe på de små pus men lidt skidt skal de jo have og får de jo også det fik daniel jo også for brian var jo nede og ryge et par gange eller flere så kom han jo op med lidt også men ja det er jo vores små lille guld klumper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.