Når I har født..;0).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Ih, hvor er det rart og høre at der er så mange af Jer der har samme mening som mig.. Troede seriøst at jeg måske var lidt sart omkring det. Men det kan jeg høre jeg så ikke er....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

CamillaSoefelt

- skriver:

Syntes det virker meget nedværdigende at gøre...

Folk er forhåbentlig selv obs...

Ok. Jamen det er mere hvis det ikke selv er obs på det..

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Patrick07 skriver:

Altså da jeg fik patrick kom vi direkte på barsels hotel.. og personligt kunne jeg ikke drømme om at bede folk om at vaske finger m.m. det ved jeg også at jeg heller ikke vil bede folk om med den lille ny.. med mindre det self. er nødvendigt.. hehe

Okey..

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

linselouise skriver:

på frederiksberg hvor jeg fødte havde de hånddesinfektion som man skulle smøre sig med inden man gik ind på barselsog fødegangen, så det var intet problem!

Det er jo rigtig smart.

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

JA.. folk blev bedt om at vaske og spritte hænder når de kom ind! De blev også bedt om ikke at have for meget parfume på, dels for Lauras skyld, men også fordi min næse var EKSTREMT sart efter kejsersnittet...

Der er regler på barselsafdelingerne og på Skejby (og mange andre steder) er det endda sådan at der ikke må være børn på barselsafdelingen (undtagen søskende der kan komme på korte besøg)...

Det er VIGTIGT med hygiejnen og der skal I bare sige Jeres holdning højt!!!

Knus

Dejligt og høre.. Jeg synes nemlig også det er extremt vigtigt.. Specielt den første tid. Vidste slet ikke de havde sådanne regler? Det er da egentlig meget smart faktisk..

Anmeld

30. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
- skriver:

Syntes det virker meget nedværdigende at gøre...

Folk er forhåbentlig selv obs...

Meget enig !

Nej jeg bad ikke folk om dit og dat som modydelse for at de aller nådigst fik lov at hilse på min søn. Med for tidligt fødte eller på anden måde "svagelige" nyfødte kan jeg godt se pointen, men det var min søn ikke, og  så stoler jeg altså på mine nærmestes dømmekraft.

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Renée88 skriver:

Ja og nej.. Folk gjorde det af sig selv.. Men rygerne bad vi om at spritte hænder inden de skulle røre ham, og det accepterede de..

Dejligt når folk selv tager initiativ til det.. Det burde egentlig også bare være noget man gjorde synes jeg?

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

lisbeth2910 skriver:

Vi havde kun besøg af vores forældre, søskende og oldemor og oldefar - alle andre havde fået pænt besked på at vente til vi var kommet hjem.

Den nærmeste familie sprittede selv hænderne af, der hang håndsprit på stuen. Ellers havde jeg helt klart sagt noget, og det synes jeg også sagten man kan. Der er jo mange måder og sige tingene på, og hvis man siger det pænt er jeg sikker på at alle vil kunne forstå.

Ja lige præcis, man siger det jo bare på en pæn måde....

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Kirle skriver:

Jeg mener ikke at jeg behøvede at sige det for folk gjorde det selv uden noget men hvis ikke så jeg havde jeg klart bedt om at de skulle vaske hænderne grundigt inden.

Og som en anden siger så var der også igen uden vi skulle bede om det ingen stærk parfume hos gæsterne.

Godt at de selv gjorde det...

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Ranarupta skriver:

Ja, helt sikkert!! 

Synes ikke, at sådan et lille barn skal udsættes for div. bakterier så tidligt.

Nej vel? Det synes jeg så absolut heller ikke..;0). Dejligt så mange har den samme mening som mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.