Når I har født..;0).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

CamillaSoefelt

B&J skriver:

Jeg bad ikke flok om af spritte sig af eller vaske hænder.... for lidt baktusser skal han da have det er jeg ikke så øm over de ting

Okey.. Det er jo også rigtigt, men jeg synes bare ikke de behøver komme lige fra starten af.. hehe.. Når man nu kan undgå det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Zafir skriver:

Håndsprit er en god ven

Heelt sikkert .

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

SØS skriver:

Meget enig !

Nej jeg bad ikke folk om dit og dat som modydelse for at de aller nådigst fik lov at hilse på min søn. Med for tidligt fødte eller på anden måde "svagelige" nyfødte kan jeg godt se pointen, men det var min søn ikke, og  så stoler jeg altså på mine nærmestes dømmekraft.

Okey.. Det er jo heller ikke ment på den måde at hvis de vasker hænderne så kan de aller nådigst få lov at holde ens nyfødte.. Synes bare det stadig er en vigtig ting selvom man ikke føder for tidligt. Men igen, hver sin mening..

Anmeld

30. juni 2010

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Hej tøser..

Som overskriften lyder, når I har født og ligger på hospitalet med den lille ny og gæsterne begynder og komme.. Beder I dem vaske hænder inden de skal holde og røre osv? Også til Jer der endnu ikke har født, hvad er Jeres holdning til dette?

Kom lige til at tænke på det, der er jo mange bakterier overalt, specielt på et hospital.. Og det er slet ikke fordi jeg er sart og sippet på den måde, og selvfølgelig kan man ikke undgå bakterier fuldstændig.. Tænkte bare at en heeeelt nyfødt måske ikke lige har brug for det..

Men kom med Jeres mening og hvad I bad folk gøre.. Ku være rart og høre.

KNus fra Camilla

På patienthotellet gjorde jeg ikke, men da vi blev indlagt 2 dage efter fødslen, bad jeg alle om at spritte hænder osv. inden de kom ind på stuen Jeg synes ikke der er nogen skam i dette, så hvis du har det bedst med det, så bed dem om det!

K.h. Linda

Anmeld

30. juni 2010

<3

CamillaSoefelt skriver:

Godt at de selv gjorde det...

Ja det var heldigvis intet problem. Men ellers bare sig det til dem. Sådan er livet som småbørnsforældre - man skal bare sige tingene stille og roligt for det gør alting lettere.

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

På patienthotellet gjorde jeg ikke, men da vi blev indlagt 2 dage efter fødslen, bad jeg alle om at spritte hænder osv. inden de kom ind på stuen Jeg synes ikke der er nogen skam i dette, så hvis du har det bedst med det, så bed dem om det!

K.h. Linda

Dejligt og høre.. For det har jeg det klaaart bedst med...;0).

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

Kirle skriver:

Ja det var heldigvis intet problem. Men ellers bare sig det til dem. Sådan er livet som småbørnsforældre - man skal bare sige tingene stille og roligt for det gør alting lettere.

Nemlig. Havde nu heller ikke tænkt mig og sige det på en sur måde, slet ikke... Bare bede dem pænt om det...

Anmeld

30. juni 2010

Nanna1985

Du kan bede folk om hvad I synes :O) Det er jeres barn og jeres regler.. Jeg er ikke så sart, så har ikke bedt nogen om det..!!

Anmeld

30. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
CamillaSoefelt skriver:

Okey.. Det er jo heller ikke ment på den måde at hvis de vasker hænderne så kan de aller nådigst få lov at holde ens nyfødte.. Synes bare det stadig er en vigtig ting selvom man ikke føder for tidligt. Men igen, hver sin mening..

Nej nej, det var nu som sådan heller ikke møntet på dig.

Jeg synes bare ofte at nybagte forældre er noget stramme i betrækket forstået på den måde, at de mener de kan tillade sig at stille krav om alverdens ting...

Anmeld

30. juni 2010

CamillaSoefelt

SØS skriver:

Nej nej, det var nu som sådan heller ikke møntet på dig.

Jeg synes bare ofte at nybagte forældre er noget stramme i betrækket forstået på den måde, at de mener de kan tillade sig at stille krav om alverdens ting...

Hehe, nej det regnede jeg nu heller ikke med... Men ja, måske er nogen.. Men omvendt synes jeg nu bare at det med at vaske hænder er en lille ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.