Hund søges....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.358 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Mine forældre vil RIGTIG gerne have en hund.... Men det skal være en lille hunde race. De vil allerhelst have en bomulds hund, men andet kan have interesse hvis den rette hund findes....

Hunden må helst ik koste for meget, da jeg desværre ikke har alt for mange penge og gøre med men gerne ville ku give dem en.....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

sara4

mine forældre har den dejligste miniature gravhunde hvalp til salg. han er sidste i kuldet og vi knus elsker ham men det går ikke at beholde ham da de jo har to tæver(den ene er moderen) Han hedder Charlie og er vokset op i vores arme og han er virkelig en fin og velopdragen dreng. Her er  på vej til at blive tre mdr og for hver dag der går, bliver det mere og mere skrækkeligt at tænke på, at han skal ha et nyt hjem. det er bestemt ikke enhver der bare kan få lov, at købe ham. da han virkelig trænger til et godt hjem er prisen ikke så vigtig mere. vi prioiterer de rigtige mennesker frem for prisen. Normalt ville han koste 8000kr og har selvfølgelig fuld stamtavle. Charlie bor i midtjylland i en by der hedder bjerringbro.

Anmeld

28. juni 2010

LouiseNielsen

sara4 skriver:

mine forældre har den dejligste miniature gravhunde hvalp til salg. han er sidste i kuldet og vi knus elsker ham men det går ikke at beholde ham da de jo har to tæver(den ene er moderen) Han hedder Charlie og er vokset op i vores arme og han er virkelig en fin og velopdragen dreng. Her er  på vej til at blive tre mdr og for hver dag der går, bliver det mere og mere skrækkeligt at tænke på, at han skal ha et nyt hjem. det er bestemt ikke enhver der bare kan få lov, at købe ham. da han virkelig trænger til et godt hjem er prisen ikke så vigtig mere. vi prioiterer de rigtige mennesker frem for prisen. Normalt ville han koste 8000kr og har selvfølgelig fuld stamtavle. Charlie bor i midtjylland i en by der hedder bjerringbro.

Kan du ligge et billede ind.... Mine forældre bor i et stort hus med over en tønder land have til. Min far er førtids pencionist så går hjemme i hverdagene og i weekende vil den skulle med på camping!

Anmeld

28. juni 2010

sara4

åhh pas. jeg har slet ikke et billide af Charlie. men han er rød og bliver langhåret. meget smuk dreng  og hører jo til den mindste udgave af gravhunde racen. en meget mild og kærlig hund. du kan da ringe til mig på 61287973. håber ikke det er farligt sådan at gi sit nr på denne måde. vi er ihvertfald ærlige mennesker.

Anmeld

28. juni 2010

mariamiss6

hvad med en lige her fra baby - så er den godt nok labrador størrelse. men den virker nu sød synes jeg....

https://www.baby.dk/debat/54302pi1/ordet-er-frit/je g-maa-give-op--hund.aspx

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID= 53129

Anmeld

28. juni 2010

LouiseNielsen

mariamiss6 skriver:

hvad med en lige her fra baby - så er den godt nok labrador størrelse. men den virker nu sød synes jeg....

https://www.baby.dk/debat/54302pi1/ordet-er-frit/je g-maa-give-op--hund.aspx

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID= 53129

Må ikke være en stor hund.... De vil have en de nemt kan tage med på camping, og de syntes det er synd at slæbe en stor hund med i campingvogn..... Desværre!

Anmeld

28. juni 2010

LouiseNielsen

sara4 skriver:

åhh pas. jeg har slet ikke et billide af Charlie. men han er rød og bliver langhåret. meget smuk dreng  og hører jo til den mindste udgave af gravhunde racen. en meget mild og kærlig hund. du kan da ringe til mig på 61287973. håber ikke det er farligt sådan at gi sit nr på denne måde. vi er ihvertfald ærlige mennesker.

Men vil prisen være 8000 kr, for det syntes jeg er for meget... Ikke at hunden ikke er det værd, meeeeen jeg har ikke lige så meget at gøre med!

Anmeld

28. juni 2010

Lone Jakobsen

vi har en hund vi har overvejet at komme af med. men hvad er der af krav til alder og aktivitets nivau (staves?)

Anmeld

28. juni 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

vi har en hund vi har overvejet at komme af med. men hvad er der af krav til alder og aktivitets nivau (staves?)

Jamen de krav der er og som de vægter MEGET højt er at den er renlig og glad for børn.... Resten kommer sig ikke så nøje, hvis det lige er HUNDEN!!

Er det en hvalp så forventer de selvfølgelig ik den er 100% renlig....

Hvorfor vil i af med den og hvad er det for en??

Anmeld

28. juni 2010

sara4

nej prisen er vil ikke være så høj. Vi ved osse godt det er mange penge. halv pris- 4000kr skal han koste. så får du jo osse stamtavle og vished om ordentlig og gennemtænkt opdræt

Han er ikke helt renlig endnu men han øver sig og er meget dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.