Hund søges....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. juni 2010

Lone Jakobsen

det er en løwchen (ved ikke helt med stavemåden) den er på størrelse med en cockerspaniel. den er 4 år (mener jeg) og så er den allergivenlig. dvs at den kan tåles af folk med hundeallergi, og at den fælder i totter og ikke i enkelte hår-

den er med stamtavle, så jeg kan finde de helt nøjagtige data på den. den er lige nu sommerklippet, men kan sagtens have lang pels hele året.

vi er ikke gode til at få den luftet, og vi synes den fortjener mere opmærksomhed end det vi lige kan give den. samtidig er den en hund der står vores hjerte meget nær. så det er yderst vigtigt for os at den får et godt hjem. vi har før haft lånt den ud med henblik på salg, men da hund og låner ikke trives sammen, kom hun tilbage igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

LouiseNielsen

sara4 skriver:

nej prisen er vil ikke være så høj. Vi ved osse godt det er mange penge. halv pris- 4000kr skal han koste. så får du jo osse stamtavle og vished om ordentlig og gennemtænkt opdræt

Han er ikke helt renlig endnu men han øver sig og er meget dygtig

Forventer heller ikke en hvalp er 100% renlig, var mere hvis det var en voksen hund så skal den være renlig......

Ville bare meget gerne se et billede, kan du skaffe det? Måske bare på mms??

Anmeld

28. juni 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

det er en løwchen (ved ikke helt med stavemåden) den er på størrelse med en cockerspaniel. den er 4 år (mener jeg) og så er den allergivenlig. dvs at den kan tåles af folk med hundeallergi, og at den fælder i totter og ikke i enkelte hår-

den er med stamtavle, så jeg kan finde de helt nøjagtige data på den. den er lige nu sommerklippet, men kan sagtens have lang pels hele året.

vi er ikke gode til at få den luftet, og vi synes den fortjener mere opmærksomhed end det vi lige kan give den. samtidig er den en hund der står vores hjerte meget nær. så det er yderst vigtigt for os at den får et godt hjem. vi har før haft lånt den ud med henblik på salg, men da hund og låner ikke trives sammen, kom hun tilbage igen.

Kan jeg se billede??....

Anmeld

28. juni 2010

sara4

har du et mobil nr jeg kan sende til? så går min mand lige ud og tager et billede af Charlie til dig. hans mobil kan sende mms. den opsætning fik jeg aldrig hentet til min

Anmeld

28. juni 2010

LouiseNielsen

sara4 skriver:

har du et mobil nr jeg kan sende til? så går min mand lige ud og tager et billede af Charlie til dig. hans mobil kan sende mms. den opsætning fik jeg aldrig hentet til min

20922983.... Og tusind tak!!

Anmeld

28. juni 2010

Lone Jakobsen

LouiseLarsen skriver:

Kan jeg se billede??....

jep et med kort nyklippet pels (taget sidste sommer) og et med lang pels. hun var lige blevet klippet og var derfor bestemt ikke ret tryg ved situationen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2010

sara4

så nu sender vi et billede af charme trolden er han noget for dine forældre vil vi selvfølgelig snakke med jer først og i skal komme os se ham. vi sælger aldrig en hund uden at folk selv kommer og så vi kan få et indtryk af hinanden og vi får vished om, at hunden virkelig er ønsket. vi holder meget af vores dyr og de skal ud i livet på bedste vis

Anmeld

29. juni 2010

LouiseNielsen

sara4 skriver:

så nu sender vi et billede af charme trolden er han noget for dine forældre vil vi selvfølgelig snakke med jer først og i skal komme os se ham. vi sælger aldrig en hund uden at folk selv kommer og så vi kan få et indtryk af hinanden og vi får vished om, at hunden virkelig er ønsket. vi holder meget af vores dyr og de skal ud i livet på bedste vis

Snakker lige lidt med min mor om det.... Er en gave til min far, men hun skal lige være lidt med ind under det! Du høre nærmere,.... Men sød det er han sku..

Anmeld

29. juni 2010

Marco2

Hvad med en hund fra internat:

Internat

De er ikke så dyre, er vaccineret og mentalundersøgt.

Og så giver man en hund der har brug for det et godt hjem.

AG - som har købt både hund og kat fra internat

Anmeld

29. juni 2010

sara4

LouiseLarsen skriver:

Snakker lige lidt med min mor om det.... Er en gave til min far, men hun skal lige være lidt med ind under det! Du høre nærmere,.... Men sød det er han sku..

ja han er meget sød vi plejer at gøre det sådan, at når man gerne vil give en hund i gave, så anbefaler vi folk, at man giver personen et "gavekort" på en hund og så kan vedkommende ytre sig om det så osse var en god ide med en hund. vi er så skrækslagne for at sende vores hvalpe ud i det usikre og i løbet af kort tid så er hvalpen bare i vejen og dum. og det er fordi børn, børnebørn, venner osv lige syntes det var en god gerning at skaffe en hund. mine forældre har opdrættet schæferhunde og gravhunde i over 40 år og de har virkelig afvist mange i årenes løb. De er ret strikse når det drejer sig om at finde gode hjem til deres hvalpe. ikke at de er sådan nogle over mistroiske tosser, men erfaringen gør bare, at man ikke bare kan komme og ta en hvalp og gi den væk som gave. men i er meget velkomne og du lyder osse som et ærligt menneske som ved din far ønsker sig hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.