Jeg må give op :( (hund)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Ina33

Ja, desværre må jeg nu indse at det var den dummeste og mest egoistike beslutning jeg tog, da jeg valgte at få en hund. Det fungerer bare ikke rigtigt for mig, og jeg går og bliver irriteret og indebrændt, derfor har jeg valgt at sælge min fantastisk dejlige hund.  Pyha det er hårdt, men nu er hun sat til salg, og så må vi se om de rette ejere dukker op.....

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=53129

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Kloster

Hej hej.

Ja det er en stor beslutning, men når nu beslutningen er taget, er det godt, hun stadig er en hvalp.

Hvad tager du for hende? Er bare nysgerrig...

VH Kloster

Anmeld

28. juni 2010

Ina33

Prisen er ikke vigtig, det vigtigste er at finde det rette hjem. Men jeg forestiller mig et sted mellem 1500 og 2000. På den måde sikrer jeg mig at det er seriøse mennesker, men samtidig også mennesker der har råd til at betale en evt. dyrlægeregning.

Anmeld

28. juni 2010

Kloster

Ja det er rigtigt. Og det bør bestemt være mennesker, der har kendskab og tid til racen Border.

Anmeld

28. juni 2010

Ina33

Kloster skriver:

Ja det er rigtigt. Og det bør bestemt være mennesker, der har kendskab og tid til racen Border.

Ja det har du helt ret i. Jeg vil dog sige at hendes sind nok ikke er så meget Border Collie, som man kunne frygte...

Anmeld

28. juni 2010

Low

Jeg håber ikke de er for hårde ved dig på hunde galleri.. jeg synes at folk der inde godt kan virke som om de skal være klogere og beder end andre 

Anmeld

28. juni 2010

ChatH

Loppe skriver:

Ja, desværre må jeg nu indse at det var den dummeste og mest egoistike beslutning jeg tog, da jeg valgte at få en hund. Det fungerer bare ikke rigtigt for mig, og jeg går og bliver irriteret og indebrændt, derfor har jeg valgt at sælge min fantastisk dejlige hund.  Pyha det er hårdt, men nu er hun sat til salg, og så må vi se om de rette ejere dukker op.....

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=53129

Nåh hvor ser hun sød ud men kan godt forstå det er svært. er vant til hund fra jeg var barn og savner virkelig en hund

Anmeld

28. juni 2010

Ina33

Low skriver:

Jeg håber ikke de er for hårde ved dig på hunde galleri.. jeg synes at folk der inde godt kan virke som om de skal være klogere og beder end andre 

Ja jeg er heller ikke så vild med hundegalleriet, og jeg håber ikke de angriber mig.

Jeg ved jo godt at det er utrolig dumt af mig, jeg kan bare ikke sige så meget andet, end at jeg skulle have tænkt mig 100 gange bedre om.

Anmeld

28. juni 2010

Ina33

Chatarina skriver:

Nåh hvor ser hun sød ud men kan godt forstå det er svært. er vant til hund fra jeg var barn og savner virkelig en hund

Det kan jeg godt forstå du gør, det er også de mest tillidsfulde og dejlige dyr.

Hvorfor har du ikke hund nu?

Anmeld

28. juni 2010

ChatH

Loppe skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør, det er også de mest tillidsfulde og dejlige dyr.

Hvorfor har du ikke hund nu?

ja lige præcis. Mine forældre har stadig hund og jeg elsker den bare..

Hmm ja vi har været igang med en kæmpe ombygning af vores hus så har ikke ville anskaffe mig en hund mens det stod på, men vi er så småt igang med at kigge efter en

er jeres hund glad for børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.