Hund søges....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. juni 2010

LouiseNielsen

sara4 skriver:

ja han er meget sød vi plejer at gøre det sådan, at når man gerne vil give en hund i gave, så anbefaler vi folk, at man giver personen et "gavekort" på en hund og så kan vedkommende ytre sig om det så osse var en god ide med en hund. vi er så skrækslagne for at sende vores hvalpe ud i det usikre og i løbet af kort tid så er hvalpen bare i vejen og dum. og det er fordi børn, børnebørn, venner osv lige syntes det var en god gerning at skaffe en hund. mine forældre har opdrættet schæferhunde og gravhunde i over 40 år og de har virkelig afvist mange i årenes løb. De er ret strikse når det drejer sig om at finde gode hjem til deres hvalpe. ikke at de er sådan nogle over mistroiske tosser, men erfaringen gør bare, at man ikke bare kan komme og ta en hvalp og gi den væk som gave. men i er meget velkomne og du lyder osse som et ærligt menneske som ved din far ønsker sig hund

KKun ldrig i livet drømme om at give ham en hund i gave uden at være hundrede procent sikker på at det er det de vil, og derfor har jeg jo også min mor lidt med inde over det, og skal lige snakke med hende inde jeg gør mere i det med jeres dejlige lille basse....

Gav ham en hund lige da han fik hans fortidspension, men den blev de desværre nød til at komme af med da jeg fik Nicklas fordi den fik et beskytter gen op i sig og INGEN andre end mig måtte komme i nærheden af ham, så bed hunden... Og det turde mine forældre ikke, når der kommer så mange børn i deres hjem....

Nu er der gået 3 år og de savner rigtig meget det at have en hund og kigger meget rundt for at finde en, kunne bbare være dejligt hvis jeg fandt en med min mors accept og kunne give ham den gave....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Tropez

Hejsa Louise

Hvor lang tid skal der gå før han får den gave, det er bare fordi at min lille hunds kæreste venter et kuld hvalpe her til den 1 juli eller deromkring, det er blandings hvalpe af dansksvensk gårdhund og jack russel terrier, jeg har faren og en søn fra sidste kuld for 2 år siden og min veninde har moren jeg kan lige vise dig billder af hvalpene og mor og far

bill.1 far Killer og søn Brotus

bill. 2 Killer i fuld str.

bill. 3 Brotus i lille hvalp

Bill. 4 Killer og Brotus udvokset str.

Jeg kunne alligevel ikke finde et af moren for det ligger på min tlf. har ikke lige fået dem overført men jeg kan sende på mms hvis det har interesse prisen er 2000 kr 500 i depositum og 1500 på afhentnings dagen

PS det er fantastiske familie hunde og hende der har moren har selv 4 børn og alle vores hunde kommer godt ud af det med børn og fremmede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juni 2010

sara4

LouiseLarsen skriver:

KKun ldrig i livet drømme om at give ham en hund i gave uden at være hundrede procent sikker på at det er det de vil, og derfor har jeg jo også min mor lidt med inde over det, og skal lige snakke med hende inde jeg gør mere i det med jeres dejlige lille basse....

Gav ham en hund lige da han fik hans fortidspension, men den blev de desværre nød til at komme af med da jeg fik Nicklas fordi den fik et beskytter gen op i sig og INGEN andre end mig måtte komme i nærheden af ham, så bed hunden... Og det turde mine forældre ikke, når der kommer så mange børn i deres hjem....

Nu er der gået 3 år og de savner rigtig meget det at have en hund og kigger meget rundt for at finde en, kunne bbare være dejligt hvis jeg fandt en med min mors accept og kunne give ham den gave....

Knus

nej det går ikke når hunden ikke kan indgå i familie livet på tryg vis. i lyder til at være en dejlig familie og du gir bare lyd om hvad i når frem til jeg ville gerne selv have Charlie men jeg er i uge 40+6 nu og kan jo føde når som helst og så har vi vores store schæfer han som jo osse skal være der. ville ellers elske at ha den lille lækre hund i mine hæle og med mig over alt. mine forældres grav basser er altid med dem hvor de end tager hen. De er skabt til hygge og være med overalt de små tingester Den eneste evt ulempe med en gravhunde er at den gør lidt mere end så mange andre racer. De er nogle små støjsendere og det er noget man skal ta stilling til om man kan leve med. de er intelligente hunde og forstår osse et hold mund men de vil altså gerne gø. tilbage til dig

Anmeld

29. juni 2010

TbCp

Tropez skriver:

Hejsa Louise

Hvor lang tid skal der gå før han får den gave, det er bare fordi at min lille hunds kæreste venter et kuld hvalpe her til den 1 juli eller deromkring, det er blandings hvalpe af dansksvensk gårdhund og jack russel terrier, jeg har faren og en søn fra sidste kuld for 2 år siden og min veninde har moren jeg kan lige vise dig billder af hvalpene og mor og far

bill.1 far Killer og søn Brotus

bill. 2 Killer i fuld str.

bill. 3 Brotus i lille hvalp

Bill. 4 Killer og Brotus udvokset str.

Jeg kunne alligevel ikke finde et af moren for det ligger på min tlf. har ikke lige fået dem overført men jeg kan sende på mms hvis det har interesse prisen er 2000 kr 500 i depositum og 1500 på afhentnings dagen

PS det er fantastiske familie hunde og hende der har moren har selv 4 børn og alle vores hunde kommer godt ud af det med børn og fremmede

Nøj hvor er de søde!!!

Har selv haft Dansk/Svensk gårdhund.... det er en skøn race!

Nååå... skal slet ikke købe hund, ville bare lige skrive en kommentar fordi jeg synes de så så dejlige ud

Anmeld

29. juni 2010

Tropez

TbCp skriver:

Nøj hvor er de søde!!!

Har selv haft Dansk/Svensk gårdhund.... det er en skøn race!

Nååå... skal slet ikke købe hund, ville bare lige skrive en kommentar fordi jeg synes de så så dejlige ud

Tusind tak for det og ja de er dejlige og folk elsker bare at snakke med dem

Anmeld

29. juni 2010

Sisley

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Mine forældre vil RIGTIG gerne have en hund.... Men det skal være en lille hunde race. De vil allerhelst have en bomulds hund, men andet kan have interesse hvis den rette hund findes....

Hunden må helst ik koste for meget, da jeg desværre ikke har alt for mange penge og gøre med men gerne ville ku give dem en.....

Kram

Prøv at se hundeleksikon.dk - der er racerne inddelt efter hvor meget pelspleje de kræver, aktivitet osv.

Anmeld

29. juni 2010

Delilah

http://www.helpadog.webbyen.dk/

Det er altid dejligt at hente en voksen hund der mangler et hjem istedet for en hvalp. Så er der mindre sansynlighed for at de skal aflives Men selfølgelig hvis det ikke virker for jer så er det sådan det er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.