Navn til baby..;0).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

CamillaSoefelt

Alexis skriver:

Så håber jeg at du får overtalt ham.  Et kompromis kunne være Benjamin som fornavn og Malik som andet navn.

Hep hep hep 

Håber jeg også... Jep, det ku være en god ide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

CamillaSoefelt

Kirle skriver:

Benjamin var også på vores top 5 over drenge navne så den hepper jeg med på

Super.

Anmeld

28. juni 2010

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Hej tøser...

Jeg har termin om 6 dage og vi har stadig ikke fundet noget navn til lille prinsen.. Hm.

Min kæreste er fra Tyrkiet og i hans familie går de meget op i det med navn...

Så det skal være et tyrkisk navn, men mit krav er så det ikke skal være vildt svært og udtale.. Vi bor jo i DK for filen da....

Men, hvad synes I om navnet Cemil ( udtales Jamil ).. ?? Jeg synes nemlig selv det er super sødt og lidt anderledes også..

Kom frit frem med alle Jeres meninger..;0).

Undre mig lidt over den måde det skal udtales på - tror mange kommer til at skrive det med J - vist det skal udtales med J'et.. Så går charmen jo lidt af det, at det er med C.

Malik er super sødt

Anmeld

28. juni 2010

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Undre mig lidt over den måde det skal udtales på - tror mange kommer til at skrive det med J - vist det skal udtales med J'et.. Så går charmen jo lidt af det, at det er med C.

Malik er super sødt

Ja det er et problem nemlig.. Jeg synes også charmen går lidt af det når man staver det Cemil i stedet for Jamil..;(

Men overvejer nu Benjamin som hedder Bünyamin på tyrkisk.. Har elsket Benjamin navnet lige fra start...

Anmeld

28. juni 2010

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Ja det er et problem nemlig.. Jeg synes også charmen går lidt af det når man staver det Cemil i stedet for Jamil..;(

Men overvejer nu Benjamin som hedder Bünyamin på tyrkisk.. Har elsket Benjamin navnet lige fra start...

til Benjamin Malik - så kan han altid bruge navnet Benjamin i Dk og Malik når han/I er i Tyrkiet..

Anmeld

28. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Benjamin Malik er en fin kombi 

Anmeld

28. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaSoefelt skriver:

Benjamin Bünyamin hep hep hep... og Malik kan da også lige sniges ind så far bliver tilfreds, hvis det er nødvendigt 

Anmeld

29. juni 2010

CamillaSoefelt

Alexis skriver:

Benjamin Bünyamin hep hep hep... og Malik kan da også lige sniges ind så far bliver tilfreds, hvis det er nødvendigt 

hihi, det lyder godt...

Anmeld

23. februar 2011

bobber

Bertil til en dreng og Althea som pigenavn. Super fine navne som ikke er brugt.

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

bobber skriver:

Bertil til en dreng og Althea som pigenavn. Super fine navne som ikke er brugt.

Tråden er helt fra sidste sommer, så barnet er vist navngivet nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.