Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Marlene.B

Hej, må jeg være med??

Jeg vejer idag søndag 83 kg og målet er i første omgang 70 kg.

Hilsen Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

baby2010

Marlene.B skriver:

Hej, må jeg være med??

Jeg vejer idag søndag 83 kg og målet er i første omgang 70 kg.

Hilsen Marlene

Ja alle må være med!!! Jeg har syndet for VILDT denne weekend!!! Spist alt jeg ikke normalt må - det havde jeg bare brug for... Fortsætter igen på sund mad fra i morgen - OG motion af bar dårlig samvittighed 

Anmeld

16. juli 2010

Saaby

Hejsa..

Mål 64

Start 88.5

Idag 71,2

Tabt 600 g.

Der ryger 600 gram om ugen her. Ville så gerne det gik hurtigere, men selvfølgelig bedre eng ingenting.. God weekend..

Anmeld

16. juli 2010

<3

Eft graviditet:105

efter ammestop:90

Sidste vejning:79,2

idag:79,2

Mål:75(eller måske 70kg) for jeg er en høj pige

- ØØØØVVVV ingenting...

Anmeld

16. juli 2010

baby2010

Ikké en pind her heller! Stadig 80,4, men jeg har også syndet helt vildt! Så jeg var faktisk bange for jeg have taget på!!!

Nu er jeg startet til spinning og diverse hold i fitness centeret, så nu skal der nok snart ske noget!

Sommer

Anmeld

16. juli 2010

LotteN

Jeg melder mig lige på også. Har lige de sidste overflødige kilo jeg gerne vil af med, men synes ikke det går så godt - så måske der kommer lidt mere motivation, hvis jeg smutter med på fredagsvejning

Mål/ønskevægt: 60

Start(idag) 65.9

Anmeld

16. juli 2010

MariaJ

ØV! stadig omkring 68 kg. Faktisk 68,3 nu til morgen, så mere end da jeg startede. Jeg ved den svinger nogle hundrede gram fra dag til dag, så det skal jeg måske ikke hænge mig op i, men alligevel.

Egentlig kan jeg ikke helt forstå, at der SLET ikke er sket noget, og at det nærmest går den forkerte vej, for jeg har spist meget sundere de sidste to uger end i maaange uger før det, men det er åbentbart ikke nok. Nu tager vi på ferie i to uger, og det hjælper da helt sikkert ikke. Jeg må vist bare ind i kampen med fornyet mod, når vi er tilbage i starten af august.

start: 68kg

NU: 68,3kg

Mål: 64 kg

Anmeld

16. juli 2010

<3

Ja hvis jeg så bare havde syndet Tror ikke 10 chips tæller som en synd. Og har endda spist flere grøntsager

Nå i det mindste har jeg ikke taget på

Anmeld

16. juli 2010

louise8723

uha..

Jeg melder mig også!!!!

Startvægt: 87,3 Kg

Fredagsvejning: 87,3 Kg

Nuværende mål: 70 Kg

Anmeld

16. juli 2010

Saaby

baby2010 skriver:

Ikké en pind her heller! Stadig 80,4, men jeg har også syndet helt vildt! Så jeg var faktisk bange for jeg have taget på!!!

Nu er jeg startet til spinning og diverse hold i fitness centeret, så nu skal der nok snart ske noget!

Sommer

Hejsa.. Du lyder lidt som mig.. Når det bliver fredag og weekend så går det helt galt..:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.