Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

<3

Lise skriver:

Vægt forrige uge: 58,1 kg

Vægt idag: 56,8 kg.

Mål: 50-52 kg

Jamen så er du der næsten Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Saaby

baby2010 skriver:

Hej tøser,

ih altså så står vægten sgu stille for mig  Men ok, jeg har også tabt 17 kilo de seneste 4 måneder, så jeg har faktisk gået og ventet lidt på det ville ske....

Jeg vejer stadig 80,5 så kryds fingre for, at jeg når ned under de 80 i næste uge 

Julie

Hejsa.. Mit går heller ikke for godt lige nu. Ca 600 gram om ugen, selvfølgelig godt nok. Men i starten røg de jo bare af.. Men op på hesten igen, og rigtig god weekend...

Anmeld

9. juli 2010

Lise

Saaby skriver:

Super flot

Tak

Anmeld

9. juli 2010

Lise

Kirle skriver:

Jamen så er du der næsten Tillykke

Tak! Nu er jeg der hvor jeg var da jeg blev gravid med Casper (vejede 64,6 kg efter fødsel).

Fik aldrig taget mig sammen til at smide de få kilo der sad efter første graviditet, men nu skal den bare ha' en over nakken. Jeg er meget motiveret. Det er jo for filans bare skide fem kilo. Det er bare de fem kilo der gør maven og lårene slaskede i stedet for lækre  Jeg er ret lav (159 cm) og spinkel af bygning, så fem kg er faktisk en del på mig...

Anmeld

9. juli 2010

<3

Lise skriver:

Tak! Nu er jeg der hvor jeg var da jeg blev gravid med Casper (vejede 64,6 kg efter fødsel).

Fik aldrig taget mig sammen til at smide de få kilo der sad efter første graviditet, men nu skal den bare ha' en over nakken. Jeg er meget motiveret. Det er jo for filans bare skide fem kilo. Det er bare de fem kilo der gør maven og lårene slaskede i stedet for lækre  Jeg er ret lav (159 cm) og spinkel af bygning, så fem kg er faktisk en del på mig...

Tja 5kilo er også meget på mig selvom jeg er 178cm høj Tror mere det kommer an på hvor og hvordan det sidder

Anmeld

9. juli 2010

MariaJ

Jeg vil også være med. Jeg havde egentlig givet mig selv grønt lys til at daske rundt med de overflødige graviditetskilo resten af sommeren, men lagde lige mærke til i mandags at vægten var begyndt at kravle opad igen, og det skal den jo ikke. Så farvel til undskyldningen om at det er helt i orden at spise en halv plade chokolade hver dag fordi jeg ammer og goddag til lange gåture, mavebøjninger og ordentlig mad.

Vægt i mandags: 68 kg

Vægt i dag: 67,5 kg

Mål: 64 kg (på sigt ville det være lækkert at komme ned på ca 60 kg, men her og nu er målet bare at nå vægten fra før jeg blev gravid)

Maria

Anmeld

9. juli 2010

Mutti2

Kan man nå at være med endnu?? Eller har i været i gang længe??

Knus

Anmeld

9. juli 2010

<3

Milla-Victoria's mor skriver:

Kan man nå at være med endnu?? Eller har i været i gang længe??

Knus

Du er da velkommen

Anmeld

9. juli 2010

Mutti2

Kirle skriver:

Du er da velkommen

Super Tak skal du have

Jamen så hopper jeg lige ud i det

Sidste uge: 74,3

Denne Uge: 73,8

Det går langsomt, men den rigtige vej. Har på 3 uger tabt 2 kg, uden at forsøge på det. Så nu skal der trænes lidt intenst det næste stykke tid

Knus

Anmeld

9. juli 2010

Mutti2

Hvad gør i andre for at tabe jer/holde vægten?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.