Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Mizzangel

Her vil jeg da også gerne være med

Vægt idag 68 kg

Mål 60 kg som min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

baby2010

Det lyder godt, at vi stadig er en masse på banen, som vil følges ad - GREAT! Husk at abonnere på tråden, så I bliver mindet om vejningen hver fredag 

Anmeld

9. juli 2010

Saaby

Jeg startede på 88 er nu på 71,8, det har taget 8 uger. Kan godt mærke det begynder at blive svært nu, og at det går stille ned med vægten, men det går trods alt ned

Anmeld

9. juli 2010

Saaby

Saaby skriver:

Jeg startede på 88 er nu på 71,8, det har taget 8 uger. Kan godt mærke det begynder at blive svært nu, og at det går stille ned med vægten, men det går trods alt ned

Glemte at skrive hvad jeg gerne vil ned på, hvilket er 64 kilo...

Anmeld

9. juli 2010

Lise

Vægt forrige uge: 58,1 kg

Vægt idag: 56,8 kg.

Mål: 50-52 kg

Anmeld

9. juli 2010

baby2010

Hej tøser,

ih altså så står vægten sgu stille for mig  Men ok, jeg har også tabt 17 kilo de seneste 4 måneder, så jeg har faktisk gået og ventet lidt på det ville ske....

Jeg vejer stadig 80,5 så kryds fingre for, at jeg når ned under de 80 i næste uge 

Julie

Anmeld

9. juli 2010

<3

Eft graviditet:105

efter ammestop:90

Sidste vejning:79,2

Mål:75(eller måske 70kg) for jeg er en høj pige

Fredagsvejning med 1.dag mens. : 80,1 Undskylder mig med at det er pga. 1mens dag men alligevel

Anmeld

9. juli 2010

Saaby

Kirle skriver:

Eft graviditet:105

efter ammestop:90

Sidste vejning:79,2

Mål:75(eller måske 70kg) for jeg er en høj pige

Fredagsvejning med 1.dag mens. : 80,1 Undskylder mig med at det er pga. 1mens dag men alligevel

Hejsa..

Det kan sagtens være din mens der gør det, jeg tager selv ca. et kilo på når jeg har mens. Det er væske der ophoder sig i kroppen. så bare rolig

Anmeld

9. juli 2010

Saaby

Lise skriver:

Vægt forrige uge: 58,1 kg

Vægt idag: 56,8 kg.

Mål: 50-52 kg

Super flot

Anmeld

9. juli 2010

<3

Saaby skriver:

Hejsa..

Det kan sagtens være din mens der gør det, jeg tager selv ca. et kilo på når jeg har mens. Det er væske der ophoder sig i kroppen. så bare rolig

Tak det er også det jeg siger til mig selv. Hvis jeg har meget væske i kroppen kan jeg sagtens tage 4kilo på. Jeg finder ud af det efter mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.