Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

tumle81

Vægt før 73,8 kg

Vægt i går 73,5 kg

Mål 68 kg

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Svei

Endelig går det også den rigtige vej for mig...så skønt at læse om andres succes og lige en tand federe når man selv er med...

Men jeg har nu tabt 4 kg og er egentlig glad ved min krop som den ser ud nu, skal bare liiiiige tage de sidste par kilo, måske..

Håber det går godt for jer andre også..

Anmeld

2. juli 2010

baby2010

Hej piger,

puha, jeg synes det er svært at nå ned under 80! Det er nok fordi det er hvad jeg vejede før jeg blev gravid... Jeg håber jeg når derned i næste uge...

Vægt forrige uge: 80,7

Vægt i dag: 80,5

Mål: 70

Julie

Anmeld

2. juli 2010

tumle81

Hmm er egentlig ret godt tilfreds selvom vægten stadig siger 73,5 fordi jeg har spist lidt for meget grill mad og drukket vin og sodavand

Måske det ser bedre ud i næste uge... I klarer jer super fint, og det går den rigtige vej...

Er vi kun 3 tilbage???

Knus Kathrina

Anmeld

3. juli 2010

baby2010

tumle81 skriver:

Hmm er egentlig ret godt tilfreds selvom vægten stadig siger 73,5 fordi jeg har spist lidt for meget grill mad og drukket vin og sodavand

Måske det ser bedre ud i næste uge... I klarer jer super fint, og det går den rigtige vej...

Er vi kun 3 tilbage???

Knus Kathrina

Ja, sådan er det her i varmen, så får man alt for meget hygge med grillen!!! Jeg forstår heller ikke at vi er så få, men måske har folk glemt det...

Anmeld

3. juli 2010

Halbschön

baby2010 skriver:

Ja, sådan er det her i varmen, så får man alt for meget hygge med grillen!!! Jeg forstår heller ikke at vi er så få, men måske har folk glemt det...

Jeg vil nok gerne være med... JEg er lige startet på den helt store omgang... Jeg vejede mig første gang i søndags til:

114,2kg

Igår fredag : 111,1kg

Altså -3,1kg.

Mit mål er ca. 75kg, så der er laaaaaaaaaaaaaaaaaaang vej endnu, men det går da den rigtige vej..

Knus

Anmeld

3. juli 2010

Lise

Jeg vil også gerne være med..

Vægt igår: 58,1 kg

Mål: 50 kg

Anmeld

3. juli 2010

Agnete

Jeg er stadig med

Vægt fredag: 85,6 kg

-0,9 kg

Kh Agnete

Anmeld

3. juli 2010

<3

Jeg vil også gerne være med :

Eft graviditet:105

efter ammestop:90

Sidste vejning:80,2

Fredags(lørdags)vejning:79,2

Mål:75(eller måske 70kg) for jeg er en høj pige

Anmeld

6. juli 2010

betski

Så kom jeg på en vægt... og det var jo et ganske positiv resultat.

Ved sidste vejning vejede jeg 57 kg og nu er jeg nede på 55 og en del cm mindre - dejligt at se og mærke resultat af ens anstrengelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.