Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

<3

baby2010 skriver:

SÅ flot!!! Jeg er som altid vildt imponeret over din viljestyrke. Ja, det går sgu lidt langsomt for mig, men tror bare de kilo sidder bedre fast, for det er "før-graviditetskilo". Jeg har jo tabt 10 kilo på de sidste 3 måneder, så det er vist fint, at det går langsomt/går i stå i noget tid 

Årh hvor er du sød! Tak for den med viljestyrken kommer det fra hende der idag endte med valget endten at spise lidt chokolade eller græde i frustration

Ja jeg synes også at de kilo fra før graviditeten er klart værst. Måske fordi min krop kæmper så meget imod at tabe dem, mere end de 25kilo fra graviditeten af. Meget mystisk. Men at spise 600gr grøntsager om dagen satte virkelig mit vægttab i omdrejninger! Det må være det for det er det eneste jeg virkelig har ændret på. Jeg spiser mere salt, som den eneste føler jeg har jeg fået besked på af lægen at spise mere salt og som alle ved så er salt væskeholdende så der må jeg jo have taget lidt på

Men er vis på dit nok skal komme Tricket er at holde fast også når man kommer til at synde lidt ind imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Tina2

Kirle skriver:

Årh hvor er du sød! Tak for den med viljestyrken kommer det fra hende der idag endte med valget endten at spise lidt chokolade eller græde i frustration

Ja jeg synes også at de kilo fra før graviditeten er klart værst. Måske fordi min krop kæmper så meget imod at tabe dem, mere end de 25kilo fra graviditeten af. Meget mystisk. Men at spise 600gr grøntsager om dagen satte virkelig mit vægttab i omdrejninger! Det må være det for det er det eneste jeg virkelig har ændret på. Jeg spiser mere salt, som den eneste føler jeg har jeg fået besked på af lægen at spise mere salt og som alle ved så er salt væskeholdende så der må jeg jo have taget lidt på

Men er vis på dit nok skal komme Tricket er at holde fast også når man kommer til at synde lidt ind imellem

Må jeg spørge om du følger vægtkonsulenterne eller om du bare spiser de 600 g grønt om dagen?

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Tina2 skriver:

Må jeg spørge om du følger vægtkonsulenterne eller om du bare spiser de 600 g grønt om dagen?

jeg spiser bare fornuftigt

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Så er jeg med på vognen... glemte bare at skrive i fredags...

Startvægt: 81,1kg

1 uge 79,8kg     - 1,3kg

2 uge 79,3kg     - 0,5kg

3 uge  79,2kg     - 0,1kg

Skal sparke røv i denne her uge...

Majbritt

Anmeld

18. oktober 2010

MariaJ

Jeg fik heller ikke skrevet i fredags, men fik fik lige akkurat klemt vægten ned under 65 kg. Så nåede næsten før-gravid vægten på 64 kg før barnedåben i går.

Start: 68 kg

Sidste uge: 65,8 kg

Fredag: 64,9 kg

Mål: 60 kg

Anmeld

18. oktober 2010

<3

twinboys skriver:

Så er jeg med på vognen... glemte bare at skrive i fredags...

Startvægt: 81,1kg

1 uge 79,8kg     - 1,3kg

2 uge 79,3kg    - 0,5kg

3 uge  79,2kg     - 0,1kg

Skal sparke røv i denne her uge...

Majbritt

God start! Du skal se du overhaler nok snart alle os høje piger

Anmeld

18. oktober 2010

<3

MariaJ skriver:

Jeg fik heller ikke skrevet i fredags, men fik fik lige akkurat klemt vægten ned under 65 kg. Så nåede næsten før-gravid vægten på 64 kg før barnedåben i går.

Start: 68 kg

Sidste uge: 65,8 kg

Fredag: 64,9 kg

Tillykke!

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Kirle skriver:

God start! Du skal se du overhaler nok snart alle os høje piger

Smiler... men uhhh det er ikke en dans på roser men ihhh vil jo gerne ned i vægt,..

Majbritt

Anmeld

22. oktober 2010

tb

Startvægt: 72,3 kg (23/7)  

24/9: 67,5 kg

1/10: 67 kg

8/10: 65,8 kg

15/10: 65,4 kg

I dag: 65,9 kg

Men det vidste jeg os godt ovenpå 3 fødseldage og et sølvbryllup

Har simpelthen heller ikke orket at tænke over hvad jeg spiste. Men ha, på den igen

1. Mål: 67,6 kg inden den 5/9 (barnedåben) før gravid vægt.

Opnået den 17/9

2. mål: 65 kg inden nytår

3. mål: ca 63 kg til marts

Anmeld

22. oktober 2010

MariaJ

Jeg springer vægten over i dag. Vi har haft gæster hele ugen i forbindelse med at vi holdt barnedåb i søndags, og jeg ved bare at det er gået den forkerte vej. Vores gæster rejser i dag, så den næste uge bliver mere normal. Jeg er med igen fra næste fredag.

Før: 68 kg

Sidste uge: 64,9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.