Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

MyBaby

baby2010 skriver:

Hej piger!

Hvor er det dejligt at se det går så fint for jer! Så hyggeligt at være i samme båd med nogen.

Også godt at se dig Nina - hvidtøl og ammethe er en skrøne, så der er ikke andet at gøre end at amme mere - længere og hyppigere - det sætter produktionen op! 

Min vægt står stille, men det er fordi jeg træner rigtig meget for tiden - alle mulige fitness hold, så jeg tager på i muskler. Det er jo også godt! Meeen lidt kedeligt, at vægten så ikke kan vise det  Jeg orker bare ikke at stå med målebånd på alle leder og kanter på kroppen, men jeg er begyndt at hoppe ned i mine gamle bukser, så det er jo et godt tegn!

Før: 97

Sidste uge: 78,7

I dag: 79

Mål: 70

til jer alle og god weekend!

Ja, måske er det en skrøne, men for mig virker det - så hvad enten det rent faktisk er hvitøllen eller noget psykisk hos mig, det er jeg lidt ligeglad med!!!

Og flot, at du får trænet så meget. Jeg får kun gået en masse ture og mere bliver det desværre ikke til herhjemme! Du er da bare for sej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

<3

MyBaby skriver:

Ih, hvor dejligt - hvor er det bare flot! Tillykke!

Tak tak tak har haft et par dumme uger hvor vægten bare stod stille så det her er altså ret så rart

Anmeld

6. august 2010

<3

MyBaby skriver:

Ja, så har jeg også været på vægten!

30. juli: 74,2 kg

6. august: 73,5 kg

Mål: 67-68 kg.

Dejligt at vægten er gået lidt ned. Jeg har dog haft en lidt hård uge, hvor der er sket en masse, som jeg har stresset en del over og det har jeg helt sikkert kunnet mærke på min mælkeproduktion (fuldammer stadig), så jeg har lige måttet købe nogle hvidtøl og det har heldigvis sat rigtig godt gang i mælken igen. Desværre er der jo bare temmelig mange kalorier i hvidtøl, så jeg skal i Matas i næste uge og købe ammethe (de havde det ikke igår) og så håber jeg, at det har samme gode effekt! Det er jo træls at skulle drikke en ordentlig omgang kalorier, når man egentlig ikke har vildt lyst til det...

Flot med jeres vægttab - hvor er det dejligt, når det går nedad!!!

Tja så kan jeg glæde dig med at det eneste der virker på mere mælk er at du drikker mere vand og bare ammer løs Så er de kalorier da sparet

Og tillykke!!

Anmeld

6. august 2010

maria_wlt

vægt inden fødsel 109 kg

Nu 93 kg

MÅL 83 kg... 

Anmeld

6. august 2010

<3

baby2010 skriver:

Hej piger!

Hvor er det dejligt at se det går så fint for jer! Så hyggeligt at være i samme båd med nogen.

Også godt at se dig Nina - hvidtøl og ammethe er en skrøne, så der er ikke andet at gøre end at amme mere - længere og hyppigere - det sætter produktionen op! 

Min vægt står stille, men det er fordi jeg træner rigtig meget for tiden - alle mulige fitness hold, så jeg tager på i muskler. Det er jo også godt! Meeen lidt kedeligt, at vægten så ikke kan vise det  Jeg orker bare ikke at stå med målebånd på alle leder og kanter på kroppen, men jeg er begyndt at hoppe ned i mine gamle bukser, så det er jo et godt tegn!

Før: 97

Sidste uge: 78,7

I dag: 79

Mål: 70

til jer alle og god weekend!

Fedt du får trænet - her er det vildeste når vi leger fangeleg Så træning kan det vist ikke kaldes Men flot at du har overskudet og energien!

Anmeld

6. august 2010

baby2010

Kirle skriver:

Fedt du får trænet - her er det vildeste når vi leger fangeleg Så træning kan det vist ikke kaldes Men flot at du har overskudet og energien!

Tak det er sødt af dig at sige  Fangeleg er da træning!!! Alle kneb gælder i kampen mod kiloene!

Det er nok ikke så sejt som det lyder mht. træning - hvis ikke jeg gør det, får jeg dårlig ryg... Og jeg har heller ikke råd til en ny garderobe, så jeg må få smidt kilo nok til at kunne passe den gamle 

Anmeld

6. august 2010

<3

Tak det er sødt af dig at sige  Fangeleg er da træning!!! Alle kneb gælder i kampen mod kiloene!

Det er nok ikke så sejt som det lyder mht. træning - hvis ikke jeg gør det, får jeg dårlig ryg... Og jeg har heller ikke råd til en ny garderobe, så jeg må få smidt kilo nok til at kunne passe den gamle 

Ja jeg synes også at det FØLES som træning når vi for 1000nde gang skal lege fangeleg - *pust støn* så det er jeg glad for du siger Jeg var lidt bange for at jeg var i ekstremt dårlig form for jeg synes det er lidt hårdt i længden

Ja at jeg ikke havde råd til en garderobe var også min tanke og har været det de sidste 2 år Men 25kilo er bare svære at få smidt igen, særligt med et drillende bækken, og så var der lige de 5 kilo som jeg ville af med forinden MEn NU nærmer jeg mig Dejlig fornemmelse!

Anmeld

6. august 2010

pipsen

må jeg være med også? Før graviditeter vejede jeg 62 kilo - for et par dage siden vejede jeg 90 kilo og i dag vejede jeg 89. Jeg er 180 cm høj og satser på at komme tilbage på min gamle vægt :-)

Anmeld

6. august 2010

tb

pipsen skriver:

må jeg være med også? Før graviditeter vejede jeg 62 kilo - for et par dage siden vejede jeg 90 kilo og i dag vejede jeg 89. Jeg er 180 cm høj og satser på at komme tilbage på min gamle vægt :-)

velkommen til

Anmeld

6. august 2010

<3

pipsen skriver:

Der er plads til alle her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.