Hvor lang tid gik i over med jeres første barn? (Afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Ansemusen

Jeg blev sat igang på 14. dagen, og har stemt 'Blev sat igang'.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Low

17. juni 2010

fam.ry pedersen

Jeg gik 4 dage over med den første

Anmeld

17. juni 2010

Koen.

har stemt blankt, fødte 6 dage før termin

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Hej piger.

Hvor mange af jer gik over tid og hvor meget? Jeg er nysgerrig, for jeg rammer terminsdagen om 4 dage, og jeg er bange for at blive en af dem. Min mor blev sat igang med både min bror og jeg, og frygter derfor det er arveligt.

Kram Maya (uge 39+3)

Altså officielt blev Runa født fire dage over termin, men ifølge min egen beregning blev hun født på terminsdagen den 27. maj

Jeg er jo insemineret så jeg ved jo præcis hvornår hun er undfanget....syntes det var så mærkeligt, at de til NF rykkede datoen fire dage frem. Så var jeg jo blev gravid fire dage før ægløsning/inseminnation...hmmm

Anmeld

17. juni 2010

Liljesilas

Ansemusen skriver:

Ihh der manglede lige muligheden 'Jeg gik ikke over tid', så vi kunne se hvor mange procent der fødte til terminen eller før. For nu har vi jo kun en idé om hvor meget, dem som er gået over tid, gik over tid. Forstår du hvad jeg mener?

Ellers super god afstemning!

Du har ret Men grunden til dette, var at jeg synes der var så mange afsteminiger om fødsler, og ville hører om der var mange der gik MEGET over tid. Jeg håber nemlig ikke det er så ofte det sker, for der må meget gerne snart ske noget for mig.. Jeg har termin på lørdag, og så er jeg ved at have travlt, hvis jeg ikke skal gå over tid

Anmeld

17. juni 2010

Bamseboet :D

Bjørn blev tvunget ud ( aks) 16 dage efter termin..

53 cm og 3900 gr

Anmeld

17. juni 2010

perlestump

jeg gik 4 dage over med maria og 2 dage over med abby

Anmeld

17. juni 2010

ekzunz

Jeg har da stemt forkert. Mente bestemt at jeg fødte 40+4,  og har stemt 4-7 dage, men det kan jo ikke passe.

Jeg havde termin den 6.12 - den 7.12. kl. 05.00 gik vandet og han er født den 8.12 kl. 00.08 ved aks - så det må jo være 40+2

Anmeld

18. juni 2010

Unalisa

jeg gik 3 dage over tid....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.