Hvor lang tid gik i over med jeres første barn? (Afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

XXSS

mayapigen skriver:

Godt, jeg håber du har ret! Jeg ønsker ikke at blive sat igang. Det vigtigste er selvfølgelig at han har det godt, men tror bare han får det endnu bedre, når han kommer ud til mig

Det kan jeg godt forstå, naturligt er bedst  Min mor fødte mig 1½ måned før termin og min bror lige omkring.. Jeg er glad nok for at jeg ikke "har tendens" til at føde for tidligt, hellere få et helt modent barn  Han skal nok komme snart bettemand..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Liljesilas

Tanja78 skriver:

Det kan jeg godt forstå, naturligt er bedst  Min mor fødte mig 1½ måned før termin og min bror lige omkring.. Jeg er glad nok for at jeg ikke "har tendens" til at føde for tidligt, hellere få et helt modent barn  Han skal nok komme snart bettemand..

Håber virkelig du har ret.. Ja det bedste er at de er klar til at komme ud, men mon ikke han er det nu Ihvertfald så ville det være så rart. Det bliver spændende at se, om du har ret

Anmeld

15. juni 2010

Diana...

13 dage og fik løsnet hinderne 2 gange. 

Anmeld

15. juni 2010

Lou87

Måske det er en skrøne den der med førstegangsfødende ofte går over tid - for den har jeg også hørt oftest..

Men alligevel, de 3 førstegangs jeg li kender der har født pt.. Der sku den ene sættes igang 14 dage efter termin.. den anden fødte 3-4 uger før termin og den sidste skulle have kejsersnit fordi barnet lå forkert, dvs ca. til termin.

Sender også li noget ve støv til dig

Anmeld

15. juni 2010

Stumpen

Første gang gik jeg 14 dage over (blev sat igang 41+5)

Anden gang gik jeg 17 dage over (blev sat igang 42+1)

Anja.. 

Anmeld

15. juni 2010

CarinaSB

jeg gik 1 dag over .. fik veer på termins dato .. men han valgte lige at blive derinde en ekstra dag .. lille bisse

Anmeld

15. juni 2010

Lillefe

Hovsa jeg misforstod spørgsmålet og kom til at stemme jeg høre slet ikke inde under nogen af dem var så heldig at føde 4 dage før

Anmeld

15. juni 2010

3xM

jeg var så heldig at han kom en uge før

havde siddet ved JDM og brokket mig for vildt over ribben ( som han trykkede, så kunne ikke ligge på siden i ca 3 mdr) og vupti som han havde hørt min bøn kom han samme nat på 2 timer fra første ve

Anmeld

15. juni 2010

Ox.

Jeg nåede 41+5 før hun kom ud

Anmeld

15. juni 2010

LauraLW

mayapigen skriver:

Hvordan var det at blive sat igang? De siger at veerne kan føles kræftiger?

Nu er det jo de eneste slags veer jeg har prøvet, men jo de var meget voldsomme. - Kunne slet ikke arbejde med smerterne, og der var ikke rigtig pause imellem. Tror dog ikke det er normalen, og her endte det også med akut ks da hun ikke kunne komme langt nok ned i mit bækken.

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.