Hvor lang tid gik i over med jeres første barn? (Afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor langt gik i over tid med jeres første barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.508 visninger
65 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Liljesilas

Hej piger.

Hvor mange af jer gik over tid og hvor meget? Jeg er nysgerrig, for jeg rammer terminsdagen om 4 dage, og jeg er bange for at blive en af dem. Min mor blev sat igang med både min bror og jeg, og frygter derfor det er arveligt.

Kram Maya (uge 39+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

CamillaT89

Jeg følger lige med her, selv om jeg nu håber på at føde lidt før termin

Anmeld

15. juni 2010

tb

Men mit tæller jo ikke rigtigt, da hun lå i sædestilling og blev taget ved AKS  håber snart der sker noget hos dig

knus

Anmeld

15. juni 2010

Liljesilas

Jeg håber også jeg er en af dem der får lov at føde inden termin, men så har han kun 4 dage  Og ifølge min jordmoder så går alle førstegangsfødende i gennemsnit 10 dage over tid

Anmeld

15. juni 2010

CamillaT89

mayapigen skriver:

Jeg håber også jeg er en af dem der får lov at føde inden termin, men så har han kun 4 dage  Og ifølge min jordmoder så går alle førstegangsfødende i gennemsnit 10 dage over tid

Det lyder helt ekstremt! Altså der er jo lavet en anden afstemning herinde om førstegangs fødsler, og der er der faktisk flere, der har født før, så der er håb endnu.  

https://www.baby.dk/debat/50037pi1/foedsel/hvornaar-foedte-du-afstemning.aspx

Anmeld

15. juni 2010

Liljesilas

ct skriver:

Det lyder helt ekstremt! Altså der er jo lavet en anden afstemning herinde om førstegangs fødsler, og der er der faktisk flere, der har født før, så der er håb endnu.  

https://www.baby.dk/debat/50037pi1/foedsel/hvornaar-foedte-du-afstemning.aspx

Hehe jeg var også lidt små irreteret da jeg gik fra jordmoderen.. Det er ikke noget at sige, for det er jo så s.... hårdt det sidste stykke tid Men vi må håbe at afstemningen passer bedre her fra

Anmeld

15. juni 2010

LauraLW

Jeg blev sat igang da jeg var 42+0 og fødte da jeg var 42+1.

Anmeld

15. juni 2010

CamillaT89

mayapigen skriver:

Hehe jeg var også lidt små irreteret da jeg gik fra jordmoderen.. Det er ikke noget at sige, for det er jo så s.... hårdt det sidste stykke tid Men vi må håbe at afstemningen passer bedre her fra

Ja, det håber jeg også på

Men det kan da heller ikke passe, at ALLE førstegangsfødende går i gennemsnit 10 dage over!? 

Jeg tror ikke på, hun har styr på det. Næ nej, vi holder os til flertallet her på baby

Anmeld

15. juni 2010

Liljesilas

LauraLW skriver:

Jeg blev sat igang da jeg var 42+0 og fødte da jeg var 42+1.

Hvordan var det at blive sat igang? De siger at veerne kan føles kræftiger?

Anmeld

15. juni 2010

SHERO

Jeg gik 13 dage over tid... Mit vand gik 3 timer inden jeg skulle ringe og bestille tid til igangsættelse... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.